Günümüzde mesaj oldukça önemli bir iletişim yoludur. Sevgilisi olanın elinden telefon düşmez neredeyse. Peki böyle bir durumda sizi en çok sıkan durum nedir?
Sevgili ile mesajlaşırken karşılaştığın en can sıkıcı durum nedir?
Sevgilim yok ama genel anlamda kız arkadaşım da dahil yazışma akıcı olsun istiyorum birsey yazıp dakikalarca cvp beklemek sıkıcı işin varsa bitir öyle yazışmaya başla ben elimde telefon senin cvp vermeni beklemek zorunda miyim sevgili veya erkek arkadaş yönünden de buna arti olarak iki satır yazdıktan sonra hadi arıyorum öyle konuşalım veya goruntulu konusalim demesi bütün keyfimi kaçırır birde ısrar varsa o kisiyle yazismaktan bile uzaklasirim. Ne uzun yazdım biri sorsa da anlatsam diyormusum 😀
En İyi Cevaplar