Bunlar olmazsa nikah düşer 😏
Evliliğin ilk sabahı, yatağa kahvaltı getirmezse erkek, nikah kabul olmuyor mu?
Bunlar olmazsa nikah düşer 😏

Yatağa ekmek kırıntısı dökülürse o balayı burnundan gelebilir insanın :-) adam gibi mutfakta yemek varken niye yatağa geliyor ki kahvaltı :-) benim öyle hayallerim yok yaa. sıcak pide alsın yeter , kahvaltıyı ben hazırlarım :D
Demek ki biz inançlı adamlar bu yüzden romantik olamıyoz 😅😅
Yaaa milletin romantiklik anlayışı garip , sizde sorun yok :D
Demek ki 😅😅
yataga kahvalti mi getirilir ya ben biturlu anlam veremiyom buna.. sacma yaf
Ama her filmde var 🤔
film...
Bırakın artık şu toplumun dayattığı saçma sapan kuralları
Tamam
Cevap
4Cevap
Tabiiiiki öyle aman mümin kardeşim nikah düşer mazallah dikkatli ol
Temam 😏
uyandığım gibi kahvaltı yapamam eşşekten düşmüş gibi oluyorum 😊 ama hazırlayıp beni öperek uyandırabilir yok demem buna
Yatakta biseyler yemek icmek nasil bir mantiktir. Once bir kalkar insan elini yuzunu yikar
Nikahla hiçbir alakasi yok onun ya nerden cikiyo bunlar😂
Ne bilim evlenen her erkek öyle yapınca öyle zannettim 😕
Hahaha kiyamam😂
Ilk defa duydum ama yataga getirmesin masaya hazirlasin sevmem yatakta yemek yemeyi
Iyyy yatakta kahvaltı mı yapılırmış hele bir de evliysen el yüz yıkama yok iğrenç kusucamm😓
Ya vkdksks bu nasıl soru
Neyi varmış 😕
İlk defa duydum, olmuyor muymuş? 😄
Valla filmlerde yaptıklarına göre var bir bildikleri demek 😅
10 yıl sonra aynısı olmuyorsa kabul olmasın
Vayy
Olmaz getirmesi gerekiyor 😏
Hmm.. Getirmezse nikah düşüyor yani 🤔
Helal 😅😅
Çarpılmaya davetiye yatak da yemek mi yenirmiş 😅
O da var demi 🤔
Sabaha sakat çıkmamak lazım 😅
Sakat olunca mı 🤔
En iyisi yer sofrası 😅😅
yatakta yemek vs şeylerden hoslanmam
Zinhar olmaz o kahvaltı yatağa gelecekkk 😅
Kahvaltıyı kadın hazırlayınca daha güzel oluyor
Olmazsa olmaz
Sonrasında çarpılmak kaçınılmaz 😉
Aslında alakası yok ama güzelmiş bu ironi😂
😅😅
Bende çocuklarima gunah diye ogreticem karina kahvalti hazirlamazsan gunah evladim😂
Tövbe tövbe 😅😅
Yatakta kahvaltı olmaz kırıklar dökülebilir
iyy hic sevmem ya vicik vicik seyler bunlar
Sonra çarpılsınlar 🙂
Yatakta kahvaltı yapmak hiç hoş bir şey değil
Getirse iyi olur :-)
Yapmayacağım bir şey
Avrat getirsin😄
:D :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar