Bazen vedalar sevgisizlikten değil, çaresizliktendir. Bu söz doğru mudur?

Seven biri sevdiğine kötü davranmak zorunda kalır mı? Ağır laflar eder mi uzak tutmak için? Başka birini sevdiğini, aramızda hiçbir şey olmasının mümkün olmadığını söyler mi? Birdaha rahatsız etme, kal sağlıcakla dermi? Cevabınızı yazin
Bazen vedalar sevgisizlikten değil, çaresizliktendir. Bu söz doğru mudur?
Cevapla