Bazen vedalar sevgisizlikten değil, çaresizliktendir. Gerçekten öyle midir?

Seven biri sevdiğine kötü davranmak zorunda kalır mı? Ağır laflar eder mi uzak tutmak için? Başka birini sevdiğini, aramızda hiçbir şey olmasının mümkün olmadığını söyler mi? Birdaha rahatsız etme, kal sağlıcakla dermi?
Bazen vedalar sevgisizlikten değil, çaresizliktendir. Gerçekten öyle midir?
Cevapla