Vedalaşırken kurulan iyi dilek cümleleri aşırı samimiyetsiz değil mi?

Biriyle vedalaşıyorsunuz bu flörtünüz olabilir başka birisi olabilir ve sana "sen çok iyi bir insansın, şöylesin böylesin umarım kmiyi birini bulursun" tarzında da cümleleri aşırı samimiyetsiz buluyorum işi biten insan hiç ses etmeden gitmeli bence? Haksız mıyım?

Vedalaşırken kurulan iyi dilek cümleleri aşırı samimiyetsiz değil mi?
Cevapla