Çok havalı yürümek hakkında

bazı erkekler öyle yürür kollarını o kadar çok açarlar yürürken .neden? ben neden yapamıyorum bunu. utangaçlık mı acaba. yine bazı kızlarda öyle yürür sanki dünya güzeliymiş gibi. insanlar tuhaf geliyor bana ya da ben tuhafim.
Çok havalı yürümek hakkında
Cevapla