3 yil aradan sonra platonik askima sonunda kavuştum. Hayirli olsunuzu alırım. Platonik ask yasayan var mi?

3 yildir ne acilar cektim, agladim. Üzuntuden zayifladim. Ona kavuşmak icin baska bir sehirde okudum. Ama sonunda Allah yuzume güldü. Su an o kadar mutluyum ki size anlatamam. Allah aglatmadan güldürmuyormus onu anladim.
3 yil aradan sonra platonik askima sonunda kavuştum. Hayirli olsunuzu alırım. Platonik ask yasayan var mi?
Cevapla