Böyle sarılırken filan derin bir yara ya da iz görseniz
doğuştan ya da sonradan olan ıyyy der misiniz
doğuştan ya da sonradan olan ıyyy der misiniz
bende var amaliyat oldum, lazer yaptım , krem tedavisi yaptım , ilaç tedavisi oldum şimdi de plazma pen yaptırıyorum. Beni soğutmaz hem Babam da Neurodermitis var yani kolunda
Bence denmemeli bir insan bir insani sevıyorsa kusurlarına kadar sevmeli
Yaraya, yaranın durumuna, nerede olduğuna bağlı. Ufak bir yara sorun olmaz ama büyük bir yanık izi falan soğutabiliyor insanı
Hımm pekala
Sevdiğim insanın hiç bir şeyinden soğumam falan diyenler bence yalan söylüyor. Biraz realist olmak lazım. Dış görünüşe güzelliğe deli gibi önem veren bu insalar kocaman yara izini, yanık izini sorun etmeyecek he. Yalan külliyen yalan. İnternete bir yazsınlar bakalım büyük yanık izi diye. Allah kimseye böyle dertler vermesin zor bir imtihan.
Doğrudur bişey diyemem
Hayır demem sevdiğim o benim sevdiğim çünkü, seversem herşeyiyle kabul ederim
Cevap
11Cevap
"Iyy" filan basit insanların vericeği tepki tarzıdır.
Sevdiğim insandan nolursa olsun sogumam asla hatta daha çok severim kusurlarini
Kendin diyorsun sevdiginiz diye sevdikden sonra ne yaranin önemi var ne berenin
sevdiğimse imkansız soğutması
Yoo niye sogutsunki iyy da demem
seven insan sorun yapmaz
Benim vücudumda var.. sorun etmez
Yoo bir alt dudak herşeyi çözer bence
Sogumam tam tersi yavaşça dokunurum cezbeder
Jilet izi olmasında. gerisi önemli değil.
Hayır demem tabikide
Aslaa
Asla..
Yaraya bağli
Hayır sogutmaz.
Hayırr
Yoo saçma
Hayır soğutmaz
aslademem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar