Demin babam bacağımdaki ince birkaç çatlağı görmüş ve eşin görse senden soğur dedi ama napayım elimde değil aniden kilo alıp verdim😳 Sizin için çatlaklar soğuma sebebi midir?
Eşinizin vücudunda çatlaklar olsa ondan soğur musunuz?
Oha, nasıl baban var ya? Tabii ki kötü değildir eminim ama seni kıracağını düşünememiş. Benim babam, biraz da güzelliğe takık olduğumu bildiğinden sık sık beni motive edici şeyler söyler. "İyi, ne güzel çatlağın-selülitin vs. yok." diye. Bir de doktor olduğundan çok fazla deforme olmuş vücut gördüğünden sağlıklı olmak konusunda beni iyi yönlendirir. Gerçekten seven insan çatlak var diye soğumaz. *Gecen bol olsun.*
kimse yaşlanmayacağını, kırışmayacağını, toprağa girmeyeceğini düşünüyor sanırım, güzelliğine güvenip evlenip çıkar ilişkisi yüzünden evlenip 5-6 sene sonra o güzelliğini kaybeden ve kafasını duvara vuran çok kadın ve erkek çok fazla tanıyorum, önemsemem be oğlum... ben kafamın uyuşacağı kişiyle evlendikten sonra ne iğrenirim, ne fiziksel kusurlarından çekinirim, toprağın altı kendini vazgeçilmez sananlarla dolu.
Ne münasebet! Ben çatlağın ne olduğunu bile bilmiyordum, sağ olsun bana kendi öğretti beğenmediğimi iddia ede ede! 😄 Daha çok sever öperim ben ki mutlu olsun. Ben, sivilce, çatlak vb sevmeye nasıl engel olsun ki? Ha tabi sadece vücudu için ilgilenen soğur haliyle.
Bir kadini bedeniyle degil yüreğiyle sevdiğimiz zaman mutlu oluruz kimi insanlar var harika vucutlara sahip ama ici bes kurus etmez dis görünüşe aldanip sevdik ve hep kaybettik bu yüzden erkekler icjn diyorum skiyle degil yüreğiyle seven mutlu kadinlar da baklavalara degil yüreğe bakarsa mutlu olur aldatilmaz
Aaa bak sana bir krem onereyim mi? İlerde çocuğum olursa diye geçenler de çok sevilen bir ürünü kaydetmiştim 😂olmayan çocuğun olmayan çatlakları için asfajsff ayrıca seven soğumaz
Çatlak olan kadınlar dediğin gibi aniden kilo alıp verdikleri için o çatlaklar oluşuyor. Aniden kilo alıp veren bir kadının göğüsleri de sarkar. O yüzden soğuma sebebi.
En İyi Cevaplar