
Şimdiye kadar karşı cinsten duyduğunuz en büyük yalan neydi?
Hadi bakalım pamuk eller klavyeye, tuşlara 🎈

Karşı cinsi bilmem de birinden cok hoşlanıyordum bigun dedim ki ya otur masasina soyle ne kasiyorsun. Gittim oturdum normalde yavas yavas konusucam kafamda kurdum ama masaya oturmamla sevgilim olmalisin bence demem bir oldu. Hayır patavatsizligima uzulmeme firsat bile olmadi reddedişi ışık hızıyla yarışır. Neyse benim gurur agir basmaya basladi yan masadaki kizi gosterdim. Peki onunla cikarmisin dedim yine reddetti ve neden diye sordu. "Ben de arkadasim senden hoslaniyormusta capkin olup olmadigini merak etti aferin degilmissin zaten ben sana bakmam" diye yalan söyleyip sabahinda onu yoldan cevirip arkadasim rolunu oynamasini istedigim bir kizla tanistirdim.
1- Kiza 10 dakika oturup vazgectim demesi icin baya para bayildim
2- Ses kaydını açıp yanlarina biraktigim telefondan cocugun "kusura bakma ben ondan hoslaniyorum dun bir anda sevgili olmak istedigini soyledi ben heyecandan reddettim ama senin icin sormus zaten" diyişini kızın da "onun sevgilisi var" diyip tam 48 dakika beni gömüşünü dinledim.
3- 2 ay sonra el ele geldiler.
Yalan söylemeyin arkadaşlar başlayacağı varsa bile başlatmıyor
Senin hikaye baya orjinalmiş bea
Rica ederim, Ne demek ilgiyle okudum. Güzel yazmışsın. Biraz bahtsızlık var sende de benim gibi kendimden bir şeyler bile buldum içinde 😂👍
Seni hiç bırakmıycam..
Sevgilisi daha önceleri hiç olmamış izlenimi veren, üstelik bunu herkese veren kıza aradan aylar geçtiğinde adamın biri "o"na sevgilin önceden hiç oldu mu dediği zaman hayır demişti. Bunun üzerine adam gittiğinde "o" sanki aklımdakileri okumuştu ve "Hiç sevgilim olmadı demedim." dedi. Bu yalan değil ama geçerken bir uğrayım dedim~
- Seni seviyorum. (Lakin diğer çocuklarada gözüm kaymıyor değil haniğ..)
Cevap
143Cevap
“Ben asla yalan söylemem”
Aslında en büyük yalan değil midir?😕
Sevgilim olmadı ama en çok duyduğum cümle. Seni seviyorum cümlesi. Çevremde ne seni seviyorum diyen çiftlerin çoğunun yalan söylediklerini gördüm. Instagram da fotoğraflarının altına aşk sözleri yazarlar sonra bir iki güne kalmaz ayrılıp başka birini bulurlar aynılarını bir başkasına söylerler. bir de buna aşk derler. Aşk bu kadar basit bir şey değil.
Beni arayıp sormayip buluşmamıza gelmeyip aramalarıma cevap vermedi, ısrarla arayacagimi sanıp merak ettirmek istedi tutmayıncada
"O gün acilen hastaneye gittim geceyi hastanede geçirdim acil gittiğim için telefonu evde bırakmışım, bla bla bla... Atardamarımda genişleme varmış spor yapmam çok tehlikeliymiş, askere bile almiyorlarmis bu durumda, anjiyo olucam..." Dedi ayrıldık spora devam ediyor anjiyo falan olmadı isterse gebersin umrumda değil😕
Oooo daha neler neler... Anlatsam roman olur bu hiç bişey. Allah iyi insanlarla karşılaştırsın lafı çok yerinde, öyle birine denk geliyosunuz ki feleginizi şaşırtıyor
Bizimkisi zaten yolunda gitmeyen bir ilişkindi, sürekli telefonunu bir yerlerde unutur, sarji biter ya da sarj aleti bozulurdu? Yanlış olan şeyler vardı benim anlam veremediğim. Önceleri ısrarla arardim ama benim canıma tak dedirttigi zamandı o zaman zaten bitmişti (bi de cüzdan kaybetme hikayesi vardı ve yalan olduğunu biliyor ona soylememistim) dolayısı ile merak edilecek bir durum olmuyor ortada. O bilerek açmadı belki başka bir yerdeydi ve ben o defa onu sasirttim ve defalarca aramadım olay bu
Kuzum sen zincirin kimbilir kaçıncı halkasısın
Herif resmen makinist gibi vagonları birbirine takmış
1 2 3 kız işi falan değil bu
Herif dava etsen çete kurmaktan yargılanır
Biri zabıtaya haber versin ya
O iti zehirli iğneyle vursunlar
Hayvan hakları diyenleri de biz dövelim
Bazı hayvanların ölüsü daha iyi
Nabzını kulaklarımda hissediyorum ya
Bunlar da erkek ben de erkeğim
Utandım vallahi o itin adına
Allah bildiği gibi yapsın. Diyecek bir sey yok ve bu şahsiyet onu her bıraktığımda salya sümük ağlayan biriydi, kapıdan kovsan bacadan girecek. Erkek dediğin zaten kız parası yemez o erkek değil ben geç farkettim, kimseye guvenemeyecek olmama neden o artık ilk erkek arkadaşımdı sonrasında da kimseye guvenemem artık 😂
Gayet tabii ben benligimden bir sey kaybetmedim, güven duygusu hariç. bir söz vardı çok sevmiştim psikiyatristin biri demiş; bize gerçek hastalar gelmez, gerçek hastaların hasta ettiği insanlar gelir diye. Bir ara kendimden şüphe bile ettim ama geçti, yine de güvenmek çok çok çok zor artık benim için... Teşekkür ederim 😇 iyi insanlarla yollarimizin kesişmesi ümidiyle iyi günler🙋
Henüz öğrenmemiş olduğum bir yalan olabilir.. karşı cinsimin yalan söylemesi için nedenler olmadığı için rahatım. fakat en büyük yalan sanırım insanın aslında kim olduğunu karşısındaki bireyden kendini yansıtmaması, kendini başka biriymiş gibi tanıtması olabilir. Günümüzde çoğu insanın yaptığı birşey bu
Teyzemin kizi amcamin kizi
Gercekten teyzemin kizi
Amcanin kiziydi?
Hem teyzemin hem amcamin kizi akrabalik iliskisi.
Oylesine oyle yaziyor hep oyle yazar bizim aile boyle samimidir gercekten
- Tamam..
Sonra salepten bir yudum aldim ictim bitirdim ucaga binene kadar yaninda kaldim havaalanina biraktim evime dondum ve cok agladim.
Hepsi bu :)
Ah ile vahlar bana kaldi yani
Benden daha iyilerine layiksin dedi giderken
Oncede seninle tanitigim icin dunyanin en sanslisi benim demisti
Ikiside yalan ozetle :)
hayatı yalanmış aylarca beni kandırmış. oturuyorum dediği evde hiç oturmamış, okuduğu okulda hiç okumamış. hiçbir sosyal hesabı yok, kendi de yok. allahından bulasıca.
Ortaliktan mi kayboldu 😮
yani evet yok hiç
3. Senemizi kutlarken ailesinin beni bildiğinin ve yaşının 31 olduğu yalanı o gun yaşının 36 olduğunu ve ailesinin benden haberi olmadığını öğrendim 10gun sorada nisanimiz vardı yani bundan bir tek benim ve ailemin haberi vardi
Sonra noldu cok mrk ettım😅
@Onlylookhxzin komik olan ne? İntihar etti 21 gün hastanede yattı bildiğim kadarıyla isine dönmüş normal hayatına devam ediyor herkes ben hariç.
Evlencez , hatta çocuğumuzu şu okula vercez dedi. Hatta delilik yapıp gidip okulda sevdiği bir hoca vardı. Hoca bunu tanımadı ama gitti karşısına " Hocam biz ilerde evlencez çoğumuzun okuldaki öğretmeni siz olur musunuz " dedi ama olamadı işte..
Cok zengin gibi davraniyordu, degilmis :) benim icin farketmezdi ama arkadas oyle davranmayi tercih etmis. Zaten tam bir psikopatti gecmisine dair baya salliyordu eski sevgilisi ölmüs buda intihar etmis falan filan..
Evli çıkan mı dersin çocuğu olan mı dersin ohooo neler neler duydum
Senin başına gelenler mi bunlar 😅
Aynen böyle yalanlar duymuş sonra en büyük doğrusu olan ben gelmişim 😀
Evet başıma geldi hayricim ki biliyorsun bir bu kadar daha yerin altında var hepsine şahitsin 😂
Ne zaman evlenceniz siz ya 😄😄😄
Bakalım kanka inşallah yakın bir zamanda
Düğün fotonuzu atın he 😄
"Kadınlar zalim değildir" yalana bak yalana ulan hepiniz güce serseriliği zalimliğe züppeliğe pijliğe tapan kötülüğün cazibesine kapılıp masumlara sünepe diyen zalim ötesi vicdansızlarsınız...
Beni sakın bırakma Seni gebertirim diyişi ve Hiçbir nedensiz Sebepsiz Terk edişi 20 gün sonra Nişanlanışı KHPelikte Mastır Yapan bir kaşardı
Kimseyi senin kadar sevmedim
Sen başkasın
Herşeyimsin
Sensiz nefes bile alamam
Yokluğun dayanılmaz
Bir göz yaşına dünyaları yakarım
Seni asla bırakmam
Bilmem ne bilmem ne..
Sana abim gelecek demistim ya... iste o yalandi... abim falan gelmiyor yalan söyledim, sen israr edince kiramadim.
DINGIL sanki dersin seni zorlayan vardi
karşı cinsten mi duydum yoksa hem cinsimden mi duydum hala düşünüyorum... kız arkadaşımdı 2 yıl sonra kızlardan hoşlanıyorum dedi. neyse artık geç olsun güç olmasın düşüncesiyle şoku atlattım.
Benim duyduğum neyse ki "SENİ SEVİYORUM"
Bir arkadaşım 10 yıl çıktı kız vajinusmusum dedi elletmedi bile çocuktan ayrıldı 1 ay içinde evlendi hemen çola çocuğa karıştı filan 😀
Yalanları gün içinde '' Nerdesin? '' sorusuyla başlar. Klasikleri seni seviyorumdur. Allah bir dese imama sorcan
"Ayrılırsak ölürüm"
Hani kimsenin selasını duymadık. Onlar mı sahteydi, ben mi sağırdım?
Kimse ölmedi. Git bak benden iyi yaşıyor kardeşim !!!
Bir tane karşı cins tanıdım yalan nedirin vücud bulmuş haliydi. Hayat hikayesi tamamen sahteydi. Aklıma o geldi. Eski dershane hocam olur kendisi. 😂
Ölene kadar yaninda olcamdi :D yaknda nisanlanacak baska biriyle , yaziklar ossunnnnn
şunu gördüm ben yalanı sevmem diyen kızların hepsi aslında seviyor hatta bu konuda master yapmış kişiler
Seni asla birakmam sonsuzadek yanindayim. lab lab lab😒
Beynimde tümör varmış
İlk senle şaaptım
Balkondan düştüm
İlk senle şaaptım
Kansermişim
İlk senle şaaptım
"Kölen olmak istiyorum her dedigini yaparim"
"Hesabima 2000$ yatir köle!!" Dedigimde engelliyorlar
ben bunu bir olay ile sınırlandırmıycam ffakat
ağzından çıkanlar ile hareketleri bir değilse bana o yalancı gelir
beyin tumorum var olebilirim, sana ilk goruşte aşik oldum, ben hiç yalan soylemem, hep yanindayim, boyle uzar gider bu liste :)
@Bitirim10 😂😂😂
Senden önce sadece bir kişi oldu.
(3 farklı zamanda, 3 farklı kişi hakkında söylendi)
En iyisi "sen var oldugun sürece bir adım uzaga gitmem" filandı sanırım
adam bir kişiyle çıktım dedi buluştuk laf arasında 5 kişiyle çıktım dedi :D
Yalanın büyüğü küçüğü olmaz duyduğum an bırakıyorum ben 😂👍
hayatımda gördüğüm en güzel kız sensin şuana kadar başka hiçbir kızdan hoşlanmadım.
Sen benim her şeyimsin diyen erkek benim nezdimde en arsız kuyruklu bir yalanın vucut bulmuş hali
"Beni bilirsin söz verdim mi mutlaka tutarım"
Neresiyle tuttu çözemedim hâlâ 😏
En büyük yalan: hayatımda hiç yalan söylemedim demektir
Sen çok yakışıklısın dedi sonra kız arabayla 9 takla attı o gün bugün aynaya ne baksam o aklıma geliyor yalandan çarpıldı kız diye
Toparlamam lazım, kızlardan uzak durcam kimseyi sevmem (Asla dayanamadı asgajdgs)
Aşkım yağmurlu bir gündü, elimde şemsiyeyle yürürken birden ayağım kaydı, o arada sen şemsiye gel... falan filan devamını tahmin edersiniz.
"Seni iyi etmeye hazırım, edeceğim de." iki kişi ile aldattı
Daha önce hiç böyle hissetmemiştim duyunca bir gülme tutuyor😬
Hayır eski sevgilimin fotoğrafına ben bakmadım annem bakmış benim telefondan dedi kahpenin evladi
Valla benden daha iyilerine layiksin sen..
Layik layik layik..
Kime göre neye göre :/
Seni cok seviyorum asla seni birakmam senden ayrilirsam ölürüm
Aklıma: Nazım Hikmet'in şiiri gelir..
Hani derler ya; "ben sensiz yaşayamam"
diye.
“Seni seviyorum.”
“Senden sonra sigaraya başladım”..
Cok yakisiklisin.. (Tipsizim aslinda)
Seni seviyorum (aslinda sevdikleri baska)
Bana araba çarptı, hastanedeyim lafıydı tabiki yalan söylüyodu
Seni seviyorum. Kimse senin kadar özel hissettirip beni anlamadı olmustu
Sarjim bitmiş ondan tel kapalı (umarım daha büyüğü yoktur)
kimmiş bu yalanı soyleyen merak ettım
@devilish_humanity merak mi ettin niye :))
merak işte nedeni yok :)
Ben sana hiç o gözle bakmadım benim için bir kardeş gibisin
Bakireydim, sen bozdun artık beni almak zorundasın...
Ayrıldığımızı anlaması 2 hafta sürdü
O. Kendimi fahişe gibi hissesiyorum demişti ama hiç birlşkte olmadık. Meğer başkalarıyla oluyormuş bunu öğrendiğimde yıkıldım.
Ulan keşke düzgün bir sevgilim olsaydı, yalan söyleseydi 😄😄 buraya bende yorum yapardım.
İnandığım son o**spu da seviyorum derdi.
İnandığım son o**spu da ölüyorum derdi.
Sen değerlisin diyenlere pek inanmıyorum çünkü ortada bir değer göremiyorum. s
Bana sen ilk sevgilimsin dedi.
Ama yalan inanmadım yav hehe dedim. Öğrendim ki benden önce sevgilisi olmuş asdg
Senden önce hiç sevmemişim.
Senden başkası dokunmadı dokunamaz.
Aşka dair çok tecrubesiz ve cahilim.
Amacım sadece senle beraber olmak.
Hergün seni diliyorum.
Vb. vb. Çok yalan duymusum ya :)
Dünyaya 40 yılda bir gelenlerdensin ve ben 40 yıl daha beklemek istemiyorum 😬😬😬
Sensiz ben neffes alamam buralarda hiç duramam , tırıntırın tırırırın
Sen çok farklısın ece... Hepsi aynı şeyi söylüyor yeni taktikler geliştirin bari beee
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar