Beyler, niye sert mizaçlı kadınları sevmiyorsunuz?

Dominant, sert yapıdayım hani şu güçlü kadın dediklerinden. Bunu seven erkek görmedim. Beyler, güçlü kadın görünce neden kuyruğu kıstırıp kaçıyorsunuz? İlla çocuk gibi trip atıp sorun mu çıkartalım? Atamıyoruz trip ne yapalım? Tam trip atıcam bir gülme geliyo. 😂😂 Oy Oşkooooommm tornoğom koroldoooo diye yaygara yapmıyoruz diye mi oluyo bütün bunlar? 🤔 🤔 😂😂 Güçlü kadınları sevin. Düştüğünüzde sizi kaldırmasını iyi bilirler. Çünkü, onlar her şeyi erkekten beklemezler. Trip atmasın istersiniz, trip atmayınca da ne biçim kızsın sen trip atmıyorsun dersiniz? Sorarım size neden? 🤔 🤔
Beyler, niye sert mizaçlı kadınları sevmiyorsunuz?
Cevapla