Moralim gerçekten çok bozuk saçmalayacak olan gelmesin sorumun detayı aşağıda?

Moralim gerçekten çok bozuk saçmalayacak olan gelmesin sorumun detayı aşağıda?
Fotoğraftaki konuşma yıllardır arkadaşım olan çocukla olan konuşmalarım. Ben yıllardır seviyorum ama haberi yok çaktırmadım da hiç. ama artık canıma tak etti ve o bana 2 aydır her akşam düzenli olarak mesaj atmaya başladı bugünde dahil. Bu mesajlaşmalarımız onunla gerçekten arkadaşken olduğumuzdan çok daha değişikti evet kabul, çünkü tripleşme şakalaşma imalı sözler falan vardı ki önceden bunlar asla olmazdı normal konuşma gecerdi napıyosun vs, bende bu yolla hazır konuşma değişmişken biraz çaktırdım ondan hoslandığımı yani anlamıştır kesin. Her neyse bugün böyle birşeyler söyledi sen gayet iyi biliyorsun ve tanıyamıyorum seni derken bu değişikliğimden bahsediyor sezdim evet. ama önceden de seviyordum ona biraz olsun bile belli edemiyordum ki.. bunu bilse.. ben başka İremi tanıyorum eski irem ol gibi şeyler söyledi.. sonra nedenini sordum söylemedi açıklama yapmadı, bana kötü imada mı bulunuyorsun dedim hayır eski irem daha iyiydi dedi. Daha sonrasında ben mevzuyu diretince şaka dedi yemedim tabi sinirlendi iyi geceler yazıp gitti. Madem benden rahatsız oluyor du neden her gün yazıyor, eski irem ol diyor eski irem ona asla duygu belli etmezdi, madem duygu belli etme falan istemiyorsun kendin neden böyle davranıyorsun oda belli eder gibi konuşuyor gerçekten çok üzüldüm kendime çok kızdım Burda itiraf et diyen bile vardı iyi ki etmemişim kalbim okadar çok kırıldı ki bir daha asla affetmeyeceğim eskisi gibi olmayacağım ona karşı gururum herşeyden daha önemli. Siz neler düşünuyorsunuz
Moralim gerçekten çok bozuk saçmalayacak olan gelmesin sorumun detayı aşağıda?
Cevapla