Kıza hoşlandığını söyledim ama bir cevap vermedi. Ne yapmalıyım?

Selamlar herkese. Üniversitenin ilk senesindeyim E (Hoşlandığım kız) ile yaklaşık 1.5 2 aydır arkadaşız. Son 2 haftadır ben ondan çok hoşlanmaya başladım. Ama emin olamadım onun bana karşı hislerinin olup olmadığından. Beraber oturuyoruz sohbet ediyoruz hayatımızdan yasadiklarimizdan bahsediyoruz. En sonunda dedim ben açılıcam. Ikina sıkıla hoşlandigimi söyledim bu pazartesi akşamı o bu konularda çok iyi değilim dedi bu şey söylemem gerekiyor galiba dedi. Bende söylememe gerek yok bilmen yeter dedim.(Kızı hemen orda zora sokmamak için öyle demiştim.) Fakat 2 gün oldu ve hiç soz edemedik bundan ve bu beni çok rahatsız ediyor. Ya ben seni arkadaş olarak görüyorum desin adam gibi üzüleyim ya da bende sana karşı birşeyler hissediyorum felan desin. Ozetle kıza şunu demeyi düşünüyorum:
"Ben senden hoslasigimi söylemiştim fakat bunun üzerine pek konuşmadık. Bisey söylemene gerek yok demiştim ama aslinda var. Beni arkadaş olarak mi görüyorsun bilmem gerek." Gibisinden birşeyler yoksa beklemelimiyim?
Kıza hoşlandığını söyledim ama bir cevap vermedi. Ne yapmalıyım?
Cevapla