Hoşlandığım erkeğe açılmama rağmen neden tepki vermedi?

Arkadaşlar hoşlandığım erkeğe açıldım ve hiç bir tepki almadım ne evet ne hayır dedi sadece aramızdan kalsın dedim tamam dedi ve gerçekten aramızda kalmış kimseye söylememiş sanırım sevmiyor dedim unutmaya çalışıyorum numarasini silecektim ama ben ondan hala kayıtlıyım o yuzden silmedim ayrica beni gördüğünde bakıyor sonra kafasını çeviriyor falan sizce neden yapıyor bunları tepki de vermiyor utangaç biri zaten sizce red mi edildim?
Hoşlandığım erkeğe açılmama rağmen neden tepki vermedi?
Cevapla