Üniversite son sınıftayım. Yakında mezun olacağım. Olmaz olmaz dedim son sınıfta gönlümü sınıf arkadaşıma kaptırdım. Sınıfta çok çift var ve dolayısıyla hepsi ortak arkadaşımız. Bazen double date gibi durumların içinde buluyoruz kendimizi. Ortamda yalnız olan tek o ve ben oluyoruz. Beyefendi bu durumdan hiç rahatsız olmuyor. Bir an önce ortamı terk etmeyi bırak, daha fazla vakit geçirmek için fırsat yaratıyor.
Ben normalde uzun göz temasından kaçınırım. Ama onda beni çeken bir şey var. Çok yakışıklı olmamasına rağmen gözlerimi ondan alamıyorum. O da gözlerini hiç kaçırmıyor. Uzun uzun bakıştığımız oluyor. Ona her baktığımda içim gidiyor, onu öpmek istiyorum.
İlişkilere, hayata bakış açısını çok beğeniyorum. Birbirimize uygun olduğumuzu düşünüyorum.
Geçenlerde dayanamayıp yemeğe çıkmayı teklif ettim. Bir ara ortak arkadaşlarımızla gideriz dedi. Geçiştirdi anlayacağınız. Ben de ilişki istemediğini düşünüp bu defteri kapatacaktım ki yeniden karşılaştık. Aslında o benimle karşılaşmak için fırsat yarattı. Sudan sebeplerle yanıma geldi birkaç sefer. Diğer arkadaşlarımız da vardı. Onlar durumdan bihaber. Bizi yakıştırma durumları da yok.
Ben ona diğer arkadaşlarıma davrandığım gibi davranmama rağmen ondan kaynaklı bir gariplik vardı. İster istemez bende de bir tansiyon yarattı yeniden. Şimdi her şey eskisi gibi, hatta eskisinden daha iyi diyebilirim. Ama mezuniyet yaklaşıyor, vakit daralıyor. Mezuniyetten sonra onu bir daha görmem zor. Ne yapacağım?
Sizce neden beni reddettiği halde böyle davranıyor? Benden hoşlanıyor mu?
Ben normalde uzun göz temasından kaçınırım. Ama onda beni çeken bir şey var. Çok yakışıklı olmamasına rağmen gözlerimi ondan alamıyorum. O da gözlerini hiç kaçırmıyor. Uzun uzun bakıştığımız oluyor. Ona her baktığımda içim gidiyor, onu öpmek istiyorum.
İlişkilere, hayata bakış açısını çok beğeniyorum. Birbirimize uygun olduğumuzu düşünüyorum.
Geçenlerde dayanamayıp yemeğe çıkmayı teklif ettim. Bir ara ortak arkadaşlarımızla gideriz dedi. Geçiştirdi anlayacağınız. Ben de ilişki istemediğini düşünüp bu defteri kapatacaktım ki yeniden karşılaştık. Aslında o benimle karşılaşmak için fırsat yarattı. Sudan sebeplerle yanıma geldi birkaç sefer. Diğer arkadaşlarımız da vardı. Onlar durumdan bihaber. Bizi yakıştırma durumları da yok.
Ben ona diğer arkadaşlarıma davrandığım gibi davranmama rağmen ondan kaynaklı bir gariplik vardı. İster istemez bende de bir tansiyon yarattı yeniden. Şimdi her şey eskisi gibi, hatta eskisinden daha iyi diyebilirim. Ama mezuniyet yaklaşıyor, vakit daralıyor. Mezuniyetten sonra onu bir daha görmem zor. Ne yapacağım?
Sizce neden beni reddettiği halde böyle davranıyor? Benden hoşlanıyor mu?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer