"Yağmurda ıslanalım, eğlenelim" mi dersiniz yoksa "Aman kalsın ne yağmurda ıslanması. Beraber sarılarak yağmuru izleyelim daha iyi." mi dersiniz?
#aeternitas
#aeternitas
#aeternitas İslamıp niye hasta olayım izlemek yani ola bilir ama olmasada olur ama yağmur güzeldır kacmam ama özelde cıkmam ☺️
o seyretsin ben uyuyayım onun kucağında <3
eig için teşekkürler :)
Yağmurun altında ıslanıp öpüşmek güzel oluyor deneyin derim.
aynen resimdeki gibi :)
Cevap
24Cevap
Seyrederken ıslanmak. Sonra şömine başında kurumaya çalışmak.
ikisini de isterim ama ıslanmak çok daha güzel. ilk sevgilimle 2. buluşmamızda yapmıştık bunu. aklıma getirdin şimdi
Yağmurlu bir pencerede akan damlaları izleyerek kahve icmek ve anlamsızca konuşmak..
Yağmurda ıslanmayın kimyasal yağmur doğal değşl chemtrails spreyleme si
Yağmuru izlemeyi değil hissetmeyi isterdim
Islandıktan sonra seyretmek😁
Yağmurda ıslanmak seyretmekten daha eğlenceli
Her ikisi huzur verir.
Yağmuru seyretmek isterdim.
yagmur da ıslanmakkk el ele tutusmakkk
Önce izleyelim sonra bana ayak uydursun yeter🍭
Sevmem. Suya girmeyi yeğlerim 😬
Islanp seyretmek sarlmk canm cekti
Yağmurda Bayburt'a doğru koşmak
Yagmur yagarken oyun oynamak.
Seyretmek çünkü ıslanmaktan nefret ederim.
yagmurda yuzmek isterdim
Yağmurda denize girmek.
ikisi de bana uyar :)
Yağmurda ıslanmak eğlenmek her zaman daha güzeldi.
ıslanmayı tercih ederdim
İzlemek ıslanırsam eşarbım bozulur 😒
Islana ıslana yolda yürümek sonrası malum
el ele tutusmak cıdden bana farklı bır haz verıyor
O an içimden hangisi gelirse
Fotodaki gibi ıslanmak :))
sevdiğimle ıslanmak isterim.
Seyretmek isterim hasta olmasın sevdicegim
Seyretmek..
Seyretmek
ıslanalım 😍
yağmurda ıslanmak
Islanmak
Islanmak
Yağmurda opusmek 😉😉❤❤
Islanmak:)
Her ikiside
ıslanmalıyız..
Seyretmek ;)
Seyretmek..
Islanmak
Seyretmek
Islanmak.
Islanmak
Yagmurda islanmak
Islanmak..
Yağmurda ıslanmak
Islanmayı
Ben Yağmur sevmem
Islanmak *-*
Islanmak
seyretmek
İslanmak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar