Sevgilinizle pencere kenarında kahve eşliğinde yağmuru izlemek mi yoksa o yağmurda beraber yürümek mi daha huzur verir?


Islanmayı hiç sevmem. O yüzden izlemek 😅
beraber yürümek bence..
Benim icin farketmez o yanimda olsunda..
Eig icin tsk ederim.
İzlemek benim için.
Rica ederim 😁.
Cevap
11Cevap
Sürekli yağmuru izlemek aynı mutluluğu verebilir ama her yağmur yağdığında dışarı koşmak bıktırıcı olabilir.
Yağmur yağarken camın önünden geçerim. Kızda camdan bakar o an patlatırım şarkıyı. Yağmur yağıyor seller akıyor arap kızı camdan bakıyor
Genelde ruh halime göre değişir şu an kahve içerek izlemeyi tercih ederim.
Yağmurda beraber yürütecek ve ara ara yağmurdan ıslanmış yanaklarını öpüp üşümüş ellerini ısıtmak.
Eğer onu yağan yağmur kadar seviyorsam benim için bir fark olmaz.
Pencere kenarında oturup çay içmek.
Yanımızda sevdiğimiz olsun her anlamda güzel olur zaten
bize her yer çiçek böcek.
Beraber yürümek huzur verir
kahve keyfi ve muabbet ıslanmaya gerek yok😊
Yürümek. Islanmak güzeldir.
Yağmurda beraber yürümek
Ikiside güzel ama 1. Tercih ederim.😊
Yatak odası camına vuran fonu duymak
o yağmurda berber yürümek...
pencere kenarında kahve eşliğinde yağmuru izlemek
İslanmaktan nefret ederim. Ahmak işi.
Pencerede yağmuru izlemek
Tabikide yağmurda ıslanmakk 😊😊
Hiçbiri
Yağmurda beraber yürümek
Kahve eşliğinde sarılıp pencereden izlemek
Yağmuru izlemek çok daha iyi.
Oturup izlemek 🐥
Islanmaya gerek yok
Hiçbiri
İzlemek
yürümek
İslanarak yürümek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar