AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
148Cevap
Mecburen giderim bende ya da o gitmez
Benimle etsin hocası da kocası da ben olurum.
Bisey demem askim. Sanatin herturlusu iyidir :D
Göndermem. Ben hocalık yaparım ona 😎
😀😀
gelsin hocası ben olurum :D
sen anlamıyosun derse
diye bileceğini pek sanmıyorum be
niçin
düşün?
sen söyle
öyle hazır cevap yok aslında yorumdan biraz olsun çözerdin
çözemedim 🙄
diyorum ki iyi dans ediyorumdur belki ondan
ben ona evde öğretirim :)
merhaba. ben 3 yıldır bir beyi seviyorum. karşılık falan yok 20 gün sonra doğum günü. Sizce kutlamalımıyım? kutlarsam doğum günü klibi ve fotoğraflarından oluşan bir albüm planlıyorum sizce iyi mi? saçma olmaz dimi? lütfen yardım edin
sanki her dansı biliyosun da 😀
Gideriz yalnız bırakmam 😊
hiçbi şey yapmam sal gitsin :D
Hoca bayansa sorun yok erkekse göndermem 😃
merhaba . ben 3 yıldır bir beyi seviyorum. karşılık falan yok :) 20 gün sonra doğum günü. Sizce kutlamalımıyım? kutlarsam doğum günü klibi ve fotoğraflarından oluşan bir albüm planlıyorum sizce iyi mi? saçma olmaz dimi? lütfen yardım edin
Şimdi o bey nerde neler yapıyo sen nerdesin seni tanıyomu yoksa yabancımısınız birbirinize
Tanıyor beni. Hatta bikaç defa çıkyık sonra tekrar ayrıldık. bikaç gün öncede bir cafede buluştuk olmuyo yapamıyorum sevemiyomuş yani anlayacağın ama ben seviyorum yani. Elimde değil
O zaman kutla gözüne gimeye çalış
Sizce ne almalıyım? sizi seven biri ne alsa hoşunuza gider?
Ben herşeyle mutlu olurum çiceksepetinde yazılı cikolatalar var onlardan alabilirsin
onu bir kıza almak daha doğru olur gibi. Hem sevdiğim biraz maço :) ne alınır ki? ne yapılır bilmiyorum
Maçoysa saat al 😃
:D saati beğenmeme durumu var. hem onu herkes yapıyo
O zaman loş ışıkta resimleriniz var sa yanstmalı bir gece lambası resimleriniz yansısn arkadan da romantik bir müzik aç
beraber çektiğimiz bir fotoğrafımız yok. hem sevgili olsaydık böyle bişey doğru olurdu ama değiliz.
Ohoo tüm yolları tıkadın ama
:D napayım kardeş. Benim ki tam bir imkansızlık romanı :D
Yok ya niye imkanszlk olsun buldumbuldum. com a gir orda güzel hediyeler var 😃
Allah razı olsun ya :)
hocası erkek olursa olmaz izin vermem
merhaba. ben 3 yıldır bir beyi seviyorum. karşılık falan yok 20 gün sonra doğum günü. Sizce kutlamalımıyım? kutlarsam doğum günü klibi ve fotoğraflarından oluşan bir albüm planlıyorum sizce iyi mi? saçma olmaz dimi? lütfen yardım edin
@forget_me soru icinde soru olmaz...2 tane soru hakkin var gunluk bunu gayet duzgun bur sekilde sorabilirdin... kizin sorusuna salca olmana gerek kalmazdi
Laaan partneri ben olayım diye giderdim
git öğren dans etmeyi ben beceremem derim :D
merhaba . ben 3 yıldır bir beyi seviyorum. karşılık falan yok :) 20 gün sonra doğum günü. Sizce kutlamalımıyım? kutlarsam doğum günü klibi ve fotoğraflarından oluşan bir albüm planlıyorum sizce iyi mi? saçma olmaz dimi? lütfen yardım edin
Neden saçma olsun ki hiö hediye almasan bir yerde başbaşa oyurup sarılsan bile yeter bence.. Sevdiğini sevildiğini bilmek bile en güzel hediye şu zamanda ha illa bişey alıcam diyosan ona seni hatırlatan bişey olması yeter
Ne gibi yani? Nasıl bişey olsun?
Ne bileyim ben seni ona hatırlatan bişey nasıldır nedir onu sen bileceksin ablacım
Galiba hiç bişey :)
Kadın hocaysa olur :)
Fark etmez aslında. Biraz kıskanırım😂😋
Yok yok ben çıldırırım
Gondermem ki olmaz öyle saçmalık
İzin vermem gitmesine
sevgilim yok ama olsa göndermem
İstemem o da benim istemediğim şeyleri yapmaz.
Bana sormadan yapmaz öyle şey.
İkisinin bacaklarını kırar gö tlerine sokarım
Bende giderim iyi bir çift oluruz..
ben tek gidicem derse
Olmaz o iş üzgünüm. ;(
Bende giderim sonra okulda onu rezil ederim ☺
Ben öğretirim ona gerek yok gitmesine
mkerm öyle aşkın ızdırabını mk
Yanıma ugramasin bir daha
Oha arkadas benla etsun dansi
Beraber yaziliriz tek gidemez
merhaba . ben 3 yıldır bir beyi seviyorum. karşılık falan yok :) 20 gün sonra doğum günü. Sizce kutlamalımıyım? kutlarsam doğum günü klibi ve fotoğraflarından oluşan bir albüm planlıyorum sizce iyi mi? saçma olmaz dimi? lütfen yardım edin
@forget_me gayet iyi yazabiliyorsan bir iki kelime birseylerde yazabilirsin
Bişeyler yazabilmekle alakası yok ki. Sadece hediye için düşündüğüm şeyler iyi mi yani? onu soruyorum
@forget_me evet
teşekkür..
Beraber olur tek gidemez
Beraber gıdelım canımcım derım
oyle biri cevremde dahi olamaz
Böyle mi dans edecekmiş 😂
he 😀
Yav he he 😀
ne be 😀
Yerimonu 😋
Benden başkasıyla dans edemez. Yoksa öperim onu😙
öpersin mi 😀
Döverimin kibar hali😃
Parası benden çıkmadığı sürece sıkıntı yok
tek sorun para mı yani 😀
Evet. başka ne olabilir ki
O tarz danslar etmesin :)
edecem derse
bende öğrenirim ;) başkasına bırakmam. önce ben öğrenir ona öğretirim
kıskançlığa bak 😀
bachata biliyon mu sen? ben ona dans demiyorum :D
noldu sustun :)
Gitsin horon oynasın sonuçta oda dans
😀😀😀
gerçekten mantıklı bir soru!!!
mantıksız mı
mantıklıı
evet 😒
O hoca bir daha yürüyemez...:)
niye 😀
Niyesi görsel de var zaten
bacaklarını mı kırcaksın 😒
Aynen:))
Evde ona öğretirim gerek yok
sanki her dans türünü biliyorsunda 😀
Tamam dipnot yazmayı unuttum. Videodan şey ederiz😑
Ama fena lambada yaparım. Gençliğimde yasaklanmıştı.😂
lambada mı 🙄
Bilmiyorum deme sakın😑
Çayda çıra değil Lambada
lambadayı hatırlamıyorum ama annem söylerdi sonra videolarına baktım çocukken kulağıma kalmış sanırım
Yaş 28 değil o zaman
yoo 28 ama hatırlamıyorum 🙄
Avareyi de hatırlamazsın
o ne
Türkiye'de mi doğdun😂😂
Harakiri yapacam
evet 😒
neresinde acaba😂
niye bilmemem garip mi şimdi 🤔
Çok garip cidden. Bu ikisiyle Türkiye çalkalandı bir dönem
ama ben hatırlamıyorum demek ki çok hatırlamıyacağım kadar küçük yaştaymışım o zamanlar
Aramızda zaten 5 yaş var hatırlamıyor olabilirsin tabiki ama senin yaşlarda izleri vardı.
diyorum ya lambadayı isim olarak hatırlıyorum müziği de duyunca hatırladım ama dans falan hayırlamıyorum diğer dediğini hiç hatırlamıyorum hele
Şunu yaz bence hatırlarsın.
Raj Kaor avare
raj koopar diye bişey bastım varya gram hatırlamıyorum ben bunu ya
Hahaha
Anneye söyle o bilir
anneme sorucam yarın bakim 🤔
Ama cevabı da söyle bana🙂
tamam :)
teşekkür ederim
rica ederim deee konu nerden nereye 😀
Hep senin yüzünden her gece başka bir aleme gidiyorum
kötü mü yapıyoz cıkcık 😒
Hemen cevap verdin helal olsun 😂
dalga mı geçiyosun benle 😂
Evet 😀
En son 51 dakka önce yazmışım😂
dalga geçilmez ama günah 😒
Hep sevap olmaz ki azıcık ta günah olsun😀
baaaak ama ☹️👊🏻
Sakin ol şampiyon
tamam 😒
😂 bence uyu
Gözlerin kızarmış
uyuyamıyom
Başın da ağrıyor telefonu kapat uyursun
yoo başım ağrımıyor nerden çıktı o
Emin misin
eminim
O zaman benimki ağrıyor karıştırdım
😀😀
Ben gülmeyecem gülünce çok çirkin oluyorum😑
öyle mi 🙄🤔
Normalde de öyleyim gülünce daha kötü oluyor🙈
çirkinsin yani 😀 ama gönlün güzel olsun ;)
Gönlüm güzel şükür en azından öyle düşünüyorum ama çirkinlikte tek geçerim😂
Dur yanlışlıkla güldüm geri alıyorum😑
gülümsemek herkese yakışır herkeste güzeldir çünkü pozitiftir ;)
He Allah'tan görme gibi şansın yok o zaman görürüm pozitifliği😂.
ne gömdün kendinni ha 😀
Yalan mı söyleyeyim😑
Günah ama
peki 😀
😂😂
Gayet normal karşılarim yobazmiyiz biz
Ben de gitmek istiyorum :/
hiç sevgilim olmadı bugüne kadar
Hocası ben olacaksam olur haha.
Turk erkekleri kesin oldurur hahaha
Bnmle sevgiliyse sosyal ortamlara giremez
daha faydalı şeyler için uğraşmasını isterim
Ne gibi
en azından dil kursu
ikisine birlikte giderim derse
dansa gidemez imkansız inancım gereği izin vermem
hmm o başka mesele tabi
bende beraber yazılırım
Çok sinirlenirim gelsin ben öğretirim ona :D
Kizarim iptal ettiririm
Gidemez
merhaba . ben 3 yıldır bir beyi seviyorum. karşılık falan yok :) 20 gün sonra doğum günü. Sizce kutlamalımıyım? kutlarsam doğum günü klibi ve fotoğraflarından oluşan bir albüm planlıyorum sizce iyi mi? saçma olmaz dimi? lütfen yardım edin
Kutla kardeşim bence iyi saçma diyenin hayatına sokim saçma görenin başka ne yapayım ne yardımı edeyim
sizce ne yapmalıyım? ne yapsam onun hoşuna gider? Sevsin diye yapmıyorum ya az bişey yüzü gülsün yeter
İçinden geleni yap kardeşim yüzü güler emin ol ben olsam sevmesem bile mesaj atsan dahi mutlu olurdum
Yemin ediyorum adamsın :D sence doğum günü klibi iyi olur mu? klibten kastım tanımadığım insanların videolarını çekiyorum iyi ki doğdun falan dedirtiyorum. Güzel olur mu böyle?
EyvAllah kardeşim 😀Ben bayılırım valla ugrasican klip yapican resim aticam video atican müzik koyucan emek var burda emek iyi olmaz olur mu... Hiii tanımadığın insanlar video çekiyorsun o da güzel onda da emek var sonra videoları birleştirxekson hayırlısı kardeşim inşAllah beğenir
Amin inşallah. Allah razı olsun abi ya
Amin inşAllah kardeşim cümlemizden razı olsun Rabb'im
Katılıyorum kesinlikle jelibon
neye katılıyosun
Güncellemene katılıyorum
evet 😒
Ama kızda aşık yani kızmamak lazım Rabb'im mutlu mesut etsin
Amin :)
Amin inşAlllah 😊Mutlu günler dilerim
Amin ecmain
😊😊😊😊😊
Eşlik ederim tabiki
tek gidicem derse
İzlemeye giderim. 👀
Hiç bir hatunla sarmaş dolaş dans edemez. Yıkarım orayı. 😅 Düşüncesi bile sinir bozucu
yürüü bee! 😀
Bende onla beraber giderim
sen gelmiceksin derse
Ikna ederim sende hep olumsuzu de
olumsuz da tepkiler zor ölçülür de ondan
gidemez
Gidemez😃
Ya benle ya hiç
karadenızlı mısınız?
Yoo
kalabılu falan?
içimden geldi yazdım karadeniz ile alakam yok :)
oldu sımdı :) soruyla alakalı olarak dans hocasını kıskanırdım onunla beraber gıder ogrendırdım :)
:))
Normal bir sey...
Eşlik ederim
Oo süper
Gidemez.