Birini çok sevmek o insanı en derinden yaralamakla aynıysa eğer; birisini çok sevmenin sizce ne anlamı var?

Birini çok sevmek o insanı en derinden yaralamakla aynıysa eğer; birisini çok sevmenin sizce ne anlamı var?
Çok seversen çabuk kaybedersin diyenler vardır..
Belki çok sevdiklerimiz bizden çabuk gittiler..
Belkide biz birileri için o şekilde gidenlerden olduk
Sizce çok sevdiklerimiz çabuk mu gidiyor hayatımızdan..
Birisinin hayatımızda sürekli kalması için az mı sevmeliyiz yani.
peki sizin hayatınızdaki o çok sevdikleriniz hala hayatınızda mı yoksa gittiler mi?
Neden gittiler peki?
Çok sevilmek insana alerji mi yapıyor kaçıyorlar acaba..
bilemedim..


Birini çok sevmek o insanı en derinden yaralamakla aynıysa eğer; birisini çok sevmenin sizce ne anlamı var?
Cevapla