Onu çok seviyorum ve vazgeçemiyorum şu an yolun sonunda gibiyim önümde iki seçenek var yardım edin lütfen?

İki yıldır onu uzaktan seviyorum yaklaşık iki ay önce açıldım sevgilisi olduğunu söyledi ama ben onu sevdiğimi söyledim hala görüşüyoruz kendisi çağırıyo nedenini sorduğumda bizden olurdu diyorum kendi kendime ama sevgilim var diyo son görüştüğümüzde ona sordum aeni seviyorum ve nolucak beöyle tarzında bir konuşma yaptım en son ayrılırken kararını ver istersen görüşmeyiz dedi görüşünce arkadaş gibi takılıp muhabbet ediyoruz seninle konuşmayı seviyorum diyo ama sevgilisi uzakta aynı şehirde değiller şimdi iki yol var önümde ya görüşmeye devam edicem kendime acı çektiricem ya da ona mutluluklar dileyip yine acı çekicem bana bir yol söyleyin çok yoruldum
Onu çok seviyorum ve vazgeçemiyorum şu an yolun sonunda gibiyim önümde iki seçenek var yardım edin lütfen?
Cevapla