Sevgilimden sıkıldım ama ayrılmak istemiyorum. Ne yapmalıyım, fikir verin?

1,5 senelik bir ilişkimiz var. Artık beni bazı konularda sıkmaya başladı. Dayanamıyorum. Ayrılma fikri güzel gelmiyor. Ona çok alıştım, seviyorum da. İlişkimiz çok monotonlaştı ve açıkçası hareketlendirmek için bir şeyler yapasım yok. O yapsın istiyorum. Ama ona kalırsa böyle daha da monotonlaşarak bu ilişki gider. Yine de onu kaybetmek istemiyorum. Tavsiyelerinize ihtiyacım var.
Sevgilimden sıkıldım ama ayrılmak istemiyorum. Ne yapmalıyım, fikir verin?
Cevapla