Uzmanlara göre ‘düzenli olarak tartışan’ çiftlerin ilişkileri ve bedenleri daha sağlıklı!Çiftlerin sürekli kavga ediyor olması ne kadar sorunlu bir durumsa hiç kavga etmemeleri de bir o kadar tehlikeli. Çatışmadan kaçınmak ve duyguları bastırmak taraflar üzerinde uzun dönemde büyük stres oluşturuyor. Bu yüzden düzenli olarak tartışmak ilişkiniz için hayati önem taşıyor.
Çiftleri güçlendirir!
Araştırmalar gösteriyor ki ne kadar çok kez kavgadan ‘sağ çıkarsanız’ ilişkiniz o kadar güçlenir. Birbirinizi bir takım gibi hisseder ve sorunlara birlikte göğüs germek istersiniz.
Tartışmalar çiftlere birbirlerinin gerçek yüzlerini görme şansı tanır ve bu sayede her ne koşulda olursa olsun onu daha çok sevdiğinizin farkına varırsınız.
Siz ne düşünüyorsunuz doğru buldunuz mu bu araştırmayı? #Meczup
Mutlu bir ilişki isteyen çiftler için hayati tavsiye: Sürekli kavga etmek ilişkilere iyi mi gelir yoksa kötü mü?
Çatışmak ve karşımdakini üzmek beni son derece kötü hissettirir. Ama şu var ki tartışmak sahte diildir:)) Yani bir iltifat aldığınızda bir sahtelik sezinliyebilirsiniz ama tartışma son derece içten gelen samimi bir durumdur ve hiç tartısmamak samimiyetsiz bir ilişkinin göstergesi olabilir🎈 Sıcak-samimi duygular abartılmadikça insanları kenetler..
Sürekli kavga etmek ya da hiç kavga etmemek, sağlıksız bir ilişki örneği. Arada tartışılır, küsülür, trip atılır. İlişkinin tuzu biberidir. Olması gerekendir.
Alakasız ve saçma kavga etmek ilişkiyi yıpratır kalp krizi nedeni arada ufak tartışmalar olur da kavgalar her iki taraf içinde yorucu oluyor kavga etmekten hoşlanmayan biriyim.
Benim eksik yönlerimi söylüyor karışıyor herşeyime yemek yiyişime bile karışıyor bişe demiyorum tabi beni itici derecede kıskanıyor eşim gibi davranıyor daha sevgili olmadan Yemek koyyımmı diyor yemekte Gelince eve felan işini hallettin mi dün niye gelmedin Seni kıskanıyorum diyor birde yüzüme
İyi olduğunuzda bütün dünyaların sizi olduğu ama en ufak bir konunun dahi anadolu sıcağının altında kavrulmuş bir başak tarlasına düşen kıvılcım misali saniyesinde alevlenebilen bir tartışmayı doğurması, akabinde sinir harpleri, söylenebilecek en güzel latifeleri söylemeye meyilli iki birbiriyle dolu kalp ve beynin bir anda en ağır sözleri seçmeye çalışan zihinlere dönüşmesidir.
Doğru bulmuyorum.. Heer kavga ilişkide bir zedelenme, bir çatlaktır. Bir gün gelir o bina yıkılır gider. Hele ki aynı konular, defalarca kavga sebebi haline getiriliyorsa iş zaten zıvanadan çıkar. Yanlış.
Tartışmalar bittikten sonra daha da güçlenip takım olduğunuzu mu zamnediyorsunuz? O kavgalar ilişkinize darbe indirerek aslında yavaş yavaş bitiriyor. Kavga etmekten kaçınmak duyguları saklamak değil, karşı tarafa önem vermek demektir.
Soyle durum her seye kavga etmemek lazim. Ama gerektiginde sozu soylemezsen icind3 kalirsa bu baska kavgada daha aci verici sekilde soylenir. Yanisi kavga etmek yerine sinirlendigimiz kirildigimiz noktalari soyleyelim ki sorunlar buyimesin
Öyle bir duruma geldik ki artık bırak kavga etmeyi konuşamıyoruz bile ilk zamanlar hem buluşup hem konuşurduk daha sonra bu sadece konuşmayla devam etmeye başladı şimdi ise ne konuşabiliyoruz ne buluşabiliyoruz bir buçuk sene oldu. Ama hala ilk günkü gibi seviyorum onu tek korktuğum şey beni aldatması ve beni bırakması.
Buna bende inanıyorum yani sineye çekmektense her şeyi dobra dobra konuşup sorunu çözmek ilişkiyi kesinlikle daha güçlü yapıyor tartışmaktan kaçınmaktansa sorunları konuşup çözmek daha sağlıklı
Tartismak hem iliskiyi guclendirirken bir yandanda iki tarafi yoran bir durum ama kimse keyfinden yapmiyor.. onemli olam tartismadan sonuc cikarabilmek
Tatli tartismak ile kavga etmek arasinda büyük bir fark vardir.. :/ Simdi insanlar tartisiyorken karsi tarafi kiricak sözler yerine biraz naif bir dil ile tartisirsa tabi iyi olabilir :/
Sürekli kavga yaşadığım bir ilişkim olmuştu. Cidden her kavga sonrası ayrılmadıkça insan sevgiyi bağlılığı daha çok hissediyor ama bir süre sonra bu durum çok yoruyo insan huzur arıyo.
Güçlenir Evet ama bazende yıpratır Bence Mutlu bir ilişki sevgi saygı seks guzel yemekler ve karsılıklı anlayıstan gecer Kavga cok bir işe yaramaz gibi
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Mutlu bir ilişki isteyen çiftler için hayati tavsiye: Sürekli kavga etmek ilişkilere iyi mi gelir yoksa kötü mü?
En İyi Cevaplar