AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
101Cevap
Hala toparlanamadım:(
Cİnsiyetle alakalı degil ki bu.
Benim kadar erken toparlanan olmamıştır 😅
Büyük konustun aci cekeceksin burayada yazarsin unutma
Bunun cinsiyeti yok az seven daha kolay toparlanır
Ev.
En kolay ev toparlanıyor.
Walla.
Az seven daha çabuk toplanır.
En az hasar alan ve terkeden
Kimin ayrılmak istediğine de bağlı bu
kendine en cok degeri veren toparlanir
Vicdani rahat olan toparlar
En az seven daha çabuk toparlanır.
Erkek daha cabuk toparlanir cunku geneli takmıyo
Yanlış düşünüyorsun bence
Kadın yahur erkeğin kışılığine bağli.
Tabiki erkek çabuk geçiş yapiolar başkalarına
İki cinsinde sevgisine bağlı
kişiden kişiye sevgiden sevgiye değişir
Kadın daha çabuk toparlanır erkek şair olur
Erkek daha çabuk toparlanıyor
Sevmemiş olan ya da çok duygusal olmayan...
Kadin zor toparlanir erkek hemen yenisini bulur.
Ben yıkılan taraf oluyorum karşısını bilemem
Yikilacaksan eğer karşı tarafın üstüne yıkıl yıkıl ki altında ezilsin 😋
erkek
Erkeklerden alıp veremediğiniz şey ne?
erkek
Öyle olsun..
En az seven bozulmadan toparlanır 😏
Ben içimde yaşArım ya
Valla benden ayrılankimse toparlanmadı ;)
Vay o kadar eminsin kendinen 😂
Emin olmakla alakası yok hiç sevgilim felan olmadı genç kızlar ilgi alanım değil sevgi görmemiş olgun kadınlarla dostluk kurarım evli olduğunu gizleyen çok kadını bıraktım hala arayıp duruyorlar sevgili felan isim olmaz el ele tutuşup gezecek değilim kimseyle
Niye el ele gezmek kötü birşey mi? Sen karşındaki insanı bir araç olarak bir amaç olarak görürsen zaten böyle olur. Bir erkek olarak bazen kızlara hak veriyorum.. Her pisliği yaparız , kullanıp yarı yolda bırakırız sonra da şikayet ederiz. Biri kız kardeşimizin elini tutsun namus davasına dondururuz olayı niye biz erkeğiz kız kardeşimiz yapamaz edemez gezemez arkadaşı olamaz ama arkadaş ortamına girdiğimizde çok güzel bir bol yemiş gibi anlatırız bu kıza böyle yaptık söyle yaptık böyle tekme attik falan filan. Unutma hiç bir zaman karşındaki kızı kullanma gün gelir senin başına gelir o basi yerden kaldiramassin... İyi geceler...
Helal👏
@masalsoydar 🙏🙏
Erkekler umurlarında bile olmaz
kim daha duygusuzsa o
Erkeğin umrunda olmuyor sanırım
Tartışılır ama genel olarak erkekler toparlanıyor
O zaman tartışalım neden tüm bayanlar erkekler diyor veya neden tüm erkekler bayanlar diyor? Bir birimize o kadar mı kötüyüz. Hep birbirimizi sucluyoruz..
E herkes karşı cinsine dertli ondan.. Hızlı toparlanmanın cinsiyetle bir alakası yok ki. Bu yüzden tartışılır işte. Toparlanabilen insan unutmuştur diye birşey de yok benim gözümde kadınlar daha duygusal yaklaşıyor, unutmakta ve gördüğü ilginin ayrılık sonrası boşluğunda daha da duygulu oluyorlar.
Erkekler ise daha mantıksal yaklaşıyor erkeklerin düşünmesi gereken şeyler kadınlara göre daha farklı.
Bir hayat düzeni bir sorumlulukları var işi yoğunluğu vs..
Bence erkekler daha çok zarar görüyor kendimden örnek vermek gerekirse iş hayatım bitti parlak geleceği olan bir kariyerim bitti sosyal hayatım bitti dostluk ilişkilerim bitti ailem ile olan düzenim bitti sağlığım bile eskisi gibi değil
Bu toparlanmayacağın anlamına gelmiyor ama
Bir anda insan darbe yedi mi toparlanması biraz zor oluyor haliyle
Doğrudur
En kötüsü ise birdaha başkasına güvenemiyorsun herkesi onun gibi sanıyorsun yine aynı acıları yasayacakmissin gibi geliyor..
Onu da atlatıyorsun merak etme
Erkek daha çabuk toparlanır.
Doğru söylüyorsunuz valla doğru diyorsunuz. Kadınların bir buluşmaya gitmek için bile toparlanması en az 7 saat sürerken bu konuda erkeklerin daha geç toparlanması abes kalır.. :)
Arkadaş ortamı da onemli
Zaten en önemlisi o sırtını sivaslayan 2 3 arkadaşın olsun hele birde işinde tam mükemmel bir çöp catan dostun varsa en fazla 2 dk kendini acının içinde hissedersin. Sonrası mı? 5 dk sonra başkasının kollarında onun evinin yollarında bulursun kendini.. yere göğe sığdıramadığın o aşk hata olur gözünde pişmanlık olur.. yepyeni tanıştığın kişiye bu başka dersin onun gibi değil dersin 2 kelime konuşmadan adını telinde nefesim herşeyim diye hemen sabitlestirirsin.. Biz insanlar böyleyiz böyle 😶
bence erkek
Erkek.
Kişiden kişiye değilir
Duruma gore değisir
kadın
Kadın
Duygu yoğunluğu daha az olan
Erkegi arkadaşları toplar.
Daha çok seven daha geç toparlanır
En çok seven dağılır
En çok sevilen toparlanır
Erkek daha çabuk toparlanır
Kadinlar duygusaldir.
Erkekler.
Erkek daha duygusuz erkek daha çabuk toplanır
Yanılıyorsun bence..
@Duygusalgenc22 neden
Kadın bence.
dagılamdım k ıtoparlanayım
Genelde kadınlar. Çünki onlar daha profosyonel.
Ayrılık durumuna sebebine bağlı
Hangi taraf az sevdiyse, o..
Erkek
Erkek hic toparlayamaz hep aklında kalır.
Kadın
kadın
En az seven daha cabuk toparlanir
Durumdan durumu, olaydan olaya gore değişir
Erkek
Erkekler hemen yenisi ni bulur:)
Az seven
Sevginin azı çoğu yoktur. Ya seversin ya da sevmezsin vardır. 👊
Herkes birbirini ya sevseydi ya sevmeseydi o zaman.
Evet keşke öyle olsaydı.. o zaman gurur ile oynama olmazdı aldatma olmaz di yalan olmazdı bir çok kötü yanlış şey olmazdı..
O yüzden sevginin azı çoğu vardır.
Iste keşke olmasaydı diyorum ya bende..
Şahsen ben ✩
Çok çabuk mu toparlandin 👍
Erkekler sanirim