Eşinizle çok severek evlendiniz, aşk evliliğiydi. Her şey tıkırında, her şey düzgün, mutlusunuz. Bir kaç yıl sonra eşinizin başkasından bir çocuğu olduğunu öğreniyorsunuz (evlilik yapmamış). Ama bu durumdan eşinizin de haberi yokmuş. Saklamışlar çocuğu olduğunu, yeni öğrenmiş o da. Çocuk annesiyle bir anda çıkagelmiş, annesi de eşinizin ilk aşkı imiş.
Böyle bir durumda izleyeceğiniz yol ne olur?
Eşinizin başkasından çocuğu olduğunu öğrenseniz ne yaparsınız (detay)?
Eşimin daha önceden o kadınla cinsel ilişki yaşadığını bilip kabullenip normal karşılıyorsam çocuğu sorun etmezdim. Geçmişte olmuş diye. Yani bakir olarak tanıdıysam tabiki büyük bir yıkım olur bidaha hiç bşy eskisi gibi olmaz. Ama bakir olmadıgını bilip kabullenmişsem çocuğu sorun etmezdim. Umarım yorumum yanlış anlaşılmaz.
Çocukla eşimin zaman geçirmesine izin verirdim ama annesinin yaklaşmasını istemezdim. O kadarda problem değil sonuçta daha önce olmuş bir olay. O çocuğunda babasıyla zaman geçirmeye hakkı var.
Şöyle gerçek bir olay oldu bir tanıdığımla ilgili. Kız istemediği halde evlendiriliyor. Doğum yapıyor. Çocuk 5-6 yaşlarına geldiğinde, çocuğun kızın sevgilisinden olduğu anlaşılıyor.
@yalansız30 yine ayrılırım. Aklıma gelen şeyler çoğalır yani şüpheler çoğalır. Acaba benden daha neler saklıyor falan diye düşünürüm. Yani en başta söylese kabul edilebilir ama sonradan ortaya çıkan bir durum. Eşya değil bu çocuk.
En İyi Cevaplar