• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Sevgilinizin evli ve 8 aylık çocuğu olduğunu öğrenseniz ne yapardınız?

Gizli Üye
Gizli Üye
(18-24)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
12
Yapay Zekaya Sor
Sevgilinizin evli ve 8 aylık çocuğu olduğunu öğrenseniz ne yapardınız?
Cevapla
Sevgili Soruları Sevgi Soruları Evlilik Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
3 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Redamancy-4
    Redamancy-4 Takip Et
    FenomenMentor Yaş: 22
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı.

    Keşke bunu bana söyleseydin derdim bir daha hiç kimseye karşı böyle bir yalan söylememesi ondan rica ederdim eşinin ve çocuğunun onun gibi birisi ile olduğu için çok şanslı olduğunu söylerdim ve ayrılırdım

    0
    8 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Cidden mi

      Yorumla
    • Redamancy-4
      Redamancy-4
      1 yıl

      Evet 7 yıldır birlikte isen bu adam mükemmel olmalı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Siz mi 7 senedir birliktesiniz

      Yorumla
    • Redamancy-4
      Redamancy-4
      1 yıl

      Yok soruları karıştırdım djjd

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ha anladım😊

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Peki benim sorum hakkında ne düşüyorsunuz

      Yorumla
    • Redamancy-4
      Redamancy-4
      1 yıl

      Ayrılırım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Peki iş yerine eşine söyleyip dünyasını başına yıkmaz mıydınız

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    Böyle bir durumu öğrendiğimde, ilk olarak sevgilimle dürüstçe konuşur, neden bu durumu gizlediğini anlamaya çalışırdım. Güvenin sarsılması, ilişkinin geleceği için büyük bir engel olurdu. Bu durumu kabul edemeyip ilişkiyi sonlandırmayı tercih edebilirdim.

    0
    2 Yorumla
    • Üzgünçocuk06
      Üzgünçocuk06
      1 yıl

      Hmm güzel

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Bunun nedeni o kişiden alamıyorsunuz çünkü o kişi kendi tercihi ile kendi heyecanını taçlandırmak için sizi kullanmış duygusal ve fiziksel olarak

      Yorumla
  • Biscolatagirl
    Biscolatagirl Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 26
    1 yıl

    Eşi ve çocuğuyla yaşamına devam etmesini söyler geride bırakırım. Bu konu sakinlikle karşılanacak konu değil elbet ama herkesin yaşanmışlıkları, aile içi durumu farklı ani öfkeler doğru olmayabilir.

    1
    12 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Çok haklısınız bende bu yüzden 3 aydır söylemedim ama kıvranıyorum bir yandan da yani canımın acısı geçmiyor. Onun rahatlığı beni çok rahatsız ediyor. Ben bunu hak edecek ne yaptım ki

    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Onun canının yanmasını çok istiyorum. Yine de kadın için ve özellikle de o çocuk için susuyorum. Yoksa o adam benim umurumda biledegil artık nefret ediyorum ondan

    • Biscolatagirl
      Biscolatagirl
      1 yıl

      Seni çok iyi anladım. Evli bir erkeğe denk gelmek hele ko çocukluysa çok zor. İnsan başkasında duyunca şunu bunu yaparım derim diyor ama kendi başına gelince nutku tutulabiliyor adeta. Bir de eğer sevdiysen çok ve kendini de kaptırdıysan daha da aklın ve kalbin arasında sıkışıp kalıyorsundur.
      Hak etmemişsin. Hayat işte karşına çıkacağı ve yaşayacakların var imiş demek.

    • Biscolatagirl
      Biscolatagirl
      1 yıl

      Hele ki o* (düzeltme)

    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Beni anladığınızı hissettim çok teşekkür ederim. Evet ben hayatımın en zor döneminde tanıştım onunla hastane de sürekli kan alıyordum çıkıp okula gidemiyordum ve eğitimim sağlığım açısından yaşadığım sorun ailemin benim hastalığım da yanımda olmayıp işlerini ön planda tutarak onlara karşı olasan hayal kırıklığının üstüne tanıştım ben onunla hastane de ve hep yalnız kalmak istiyordum ona da diyordum bunu kimseyle tanışmak istemiyorum yalnız kalmak istiyorum diye ama o beni bırakmadı hep yanımda peşimde idi. Ve ben ilk defa aşık oldum hayatım da kendimi ona çok kaptırdım çok güvendim ve ci** isteğine bile karşı koymadan kabul ettim ilişki başladıktan çok süre sonra tabi bu ve benimle böyle hep gelecek planları hayalleri vardı. Beni geleceğine katıyordu. Bu yüzden aklımın ucundan bile geçmedi bu durum. Ben böylesine güzel hisler hissettiğim bir insanın bir günde bambaşka ir hayatı olduğunu öğrendiğim günden beri nasıl toparlanacağımı unuttum

    • Biscolatagirl
      Biscolatagirl
      1 yıl

      Rica ederim. Duygusal boşluk yaşarken onu tanımak talihsiz olmuş. Zor durum senin için fakat artık evli birine denk gelmek, tanışmak an meselesi haline geldi sosyal medyada bu daha çok.
      Onu geride bırakmana engel yok. Evet çok özel anlar yaşadın, sana kendini çok inandırdı. Fakat bundan sonraki zamanın onunla heba olmamalı. Seni hak eden ve senin hak ettiğin bir insana şans vermelisin.🙂

    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ben hakkımı ilişkiden yana işte hak ediyorum diye değil de kendimden bu ilişkinin bana kaybettirdiği benliğimi, kariyerimi, hayatımı toparlayıp ona göre hareket etmek istemiyorum. İnsanoğlu hep aldatırmış demek ki

    • Biscolatagirl
      Biscolatagirl
      1 yıl

      Hatta bana kalırsa hayatındaki kişiyi geride bırakırsan bir süre kimseyi alma hayatına ve daha kendin, kariyerine odaklandığın sürece gir. Daha iyi hissedersin biraz daha. Yoksa belirsizlikler seni yorar.

    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Evet belirsizlikler beni çok yoruyor ben hayatımda ki her şeyin net olmasını istedikçe gersey daha da belirsiz bir hal aldı. Hastalığım, hayatımda, etrafımda ki insanlar ben netlik istedikçe daha çok belirsizlik içinde bıraktılar

    • Biscolatagirl
      Biscolatagirl
      1 yıl

      Teşekkürler en iyi cevap için🎀

      Hayatında her şeyin yoluna girmesini içtenlikle diliyorum🌸

    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Çok çok teşekkür ederim 🩷🌸

    • Biscolatagirl
      Biscolatagirl
      1 yıl

      Rica ederimm🌸🌺

  • Başak6419
    Başak6419 Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 98%
    1 yıl

    Beni aptal yerine koyana ne diyim ki böyle bi konuda

    0
    14 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Bu yaptıkları iş yerine ve eşine söylenmeli mi

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      1 yıl

      Eşinin suçu yok ki ben yapamam açıkcası iki tarafta kandırılmış uzaklaşırım ordan

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Evet yok bende ondan yapamıyorum ama onun rahat olduğunu bilmek benim içimi çok rahatsız ediyor. Onun genişliği beni çok rahatsız ediyor

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      1 yıl

      Sen hiç erkeklerin suçladığını gördünmü iş yerine duyurdun bunu ne diycekler erkektir yapar elinin kiri kadında hani şöyleymiş adam napsın oda kaşınmasaydı derler burası türkiye kadınında gidecek yeri yoksa ilk hedefi sensin suçlu olarsk sen ilan edilceksin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Bu konuda 14 yaşında yaşadığım üvey babamın tacizine 17 yaşında katıldığım mahkemede daha ilk duruşmada beraat kararı veren hakimden biliyorum bizim ülkemiz adalet ülkesi olmadığı düşene bir tekmede onlar atıyor. Bu beraat kararına sebep olan en büyük etken de benim annemdi yalan ifade vererek. Şimdi aynı durumu evet bu adam içinde düşünüyorum ve küçükken yıllarca sessiz kaldığım gibi sessiz kalmak içimi ağırlaştıyor. Benim ilişki yaşadığım kişi ise ben onun çalıştığı hastanede mds tedavisi gören biriyim oda bu hastanede asistan doktor. Yani bu durumda etik olmayan durumdan ötürü diyerek onun doktorluğuna son verilmesi lazım aslında ama bilmiyorum ne yaparlar. Sadece artık içimde ki ağırlıklar hafiflesin istiyorum ama bu nasıl geçer bilmiyorum ne istediğimi ve neyi istemediğimi hiç bilmiyorum

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      1 yıl

      Öncelikle geçmiş olsun maalesef adelet biz kadınlara işlemiyor bu ülkede sakın kal doktor hasta ilişkisi tabiki etik degil ama burada zorlama yok yani sende kabul ettin sanki o hastanede bir tek omu eşini aldattı hiç bişey olmaz ona gel doktorunu değiştir hastaneni değiştir kendi yoluna git

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ben bunu yaşadığım da 17 yaşındaydım ve duygusal olarak desteklemeye çok ihtiyacım vardı. İlişkiye kadar ki konuşma evresinde çok itiraz ettiğim hazır hissetmiyorum dediğim mesajlar dahi bile durur hala silmem mesajları

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      1 yıl

      Bu olayın üstünden kaç
      Sene geçti ben günümüzden bahsediyoruz sanıyordum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Onunla yaşadığım ilişki süresince 17 yaşındaydım 18 ime girmeden 3 gün önce öğrendim bu durumu yani temmuzun ilk haftasında öğrendim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Bu yaz

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      1 yıl

      Ozaman reşit degildin yani savunması oda istedi zorlamadım diycek

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Doğru diyebilir ama durumunu bilmem ve hastalığımdan dolayı duygusal bir boşluk içerisinde olmam bunu kabul etme nedenim yani onu kaybetmemek içindi bunlar. Dün eski psikoloğum ile görüşmeye gittim ona güvendiğim için bir ona anlatabildim. Oda bana irem bu adam senin bu durumlarını kullanmış manipüle etmiş ama yanlış anlama ama sen çok safsın ve kullanılmaya çok aşıksın hiçbir insana tam anlamı ile güvenme ve yaşadıklarından kaçma dedi. Ama ben olaylardan kaçmazsam ona olan öfkemin geçebileceğini söyledim senin öfke nefret dediğin şey aslında aşk sen ona hala aşıksın üstüne giderek içinde bu aski bitirince ortada öfken nefretin de kalmaz affetmez zorunda değilsin dedi. Ben üstüne gitmekten de korkuyorum bir yandan bir yandan da sanki yapmam gereken bir şey var onu yapmadığım için bu huzursuzluğum diyorum ama ne istediğimi de bilmiyorum ne yapmam gerektiğini

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      1 yıl

      Bu konuyu kapat yoluna devam et

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Sizce bunu en kolay şekilde nasıl atlatırım konuyu nasıl içimde bitirebilirim

      Yorumla

Yapay Zeka Cevapladı

Aşko Kuşko
Aşko Kuşko Takip Et
Fenomen
1 yıl
  • Off, bu nasıl bir durum ya! Vallahi aldatılmanın böylesine şaştım kaldım. Hemen çekip gitmek lazım tabii ki. Dürüstlük ilişkilerde en temel şeydir. Evli olduğunu ve çocuk sahibi olduğunu saklayan biriyle nasıl bir gelecek düşünebilirsin ki? Bu iş baştan yanlış. Sen değerli birisin ve bunu hak etmiyorsun. En iyisi uzaklaş ve kendine yeni, dürüst bir sayfa aç. 💔

    1
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

15

Cevap

31

Cevap

  • İnflames2626
    İnflames2626 Takip Et
    Guru Yaş: 45 , eic 93%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.

    Yorumları okudum da çok komik şeyler var. Gerçek şu dur ki "Aşk kapıdan girince' Akıl baca'dan çıkar"

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Teşekkür ederim🙏🏻🙏🏻🙏🏻

      Yorumla
    • İnflames2626
      İnflames2626
      1 yıl

      Estağfurullah

      Yorumla
  • Tmnlv
    Tmnlv Takip Et
    Xper 5 Yaş: 46 , eic 100%
    1 yıl

    "Seni Allah bildiği gibi yapsın" derim.

    1
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Peki iş yerine ve eşine durumu bildirir miydiniz

      Yorumla
    • Tmnlv
      Tmnlv
      1 yıl

      O çözüm olmaz. Yazılanları okudum. Seni de çok iyi anlıyorum. Önce şunu sormak istiyorum söz ettiğin şey intikam mı?
      Aklıma gelen bir fikri paylaşacağım sizinle.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Bilmiyorum bunun adı intikam mı olur ama onun rahat olması beni rahatsız ediyor genişliği yaptıkları. Ve ben hayatım da ilk defa birinden böyle nefret ediyorum dediğim şeyi yapsam içim soğur mu hiç bilmiyorum belki de daha çok pişman olurum ama böyle de bir şeyler eksik ki huzursuz hissediyorum çünkü yapmam gereken şey ne bilmiyorum ne istediğimi ama yapsam bu kadar huzursuz olmam gibi canım yanmaz gibi geliyor.

      Yorumla
    • Tmnlv
      Tmnlv
      1 yıl

      Galiba yine de hala seviyorsunuz gibi geldi bana.
      Bakın, her fırsatta birinı düşürüp kullanma çabası olan, kazanova karakterli biriyse suç üstü yaptırıp rezil edebilirsiniz.
      Yok bu yanlışı sadece size yaptıysa, o da sizi sevdi ama evini bırakamıyor, beceremiyor demektir.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Bilmiyorum nasıl biri olduğunu bile kestiremiyorum artık çünkü benim tanıdığım adam sevdiğim adam değil bu karşımda ki birde bana arkadaş olarak bari kalalım deyip sonrada ama bu konumdan arkadaşlığa dönülmez de ben bunu biliyorum diyor demek ki vardı böyle şeyleri önceden hayran olduğum cümlelere şimdi aklıma geldiğin de aslında hepsinin bir manipüle olduğunu fark ediyorum farkettikce ona olan öfkem artıyor. Kendime de çok kızıyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ya sevmiyorum ondan nefret ediyorum ben hayatım da onun gibi hiç kimseyi sevmedim ilkimdi zaten aşk ilişkimiz dışında da onu sevdiğim gibi ailemden bile kimseye oyle bir sevgi hissetmedim. Ve şimdi kimseden nefret edemeyen ben aşkla baktığım adamdan nefret ediyorum

      Yorumla
  • Mineral2023
    Mineral2023 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 40 , eic 100%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 474 cevap paylaştı.

    Kuma ya da kapatmak olmak istiyorsan bu senin sorunun.

    0
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Pardon ama öğrendiğiniz de ne yapmak isterdinizden kastım bu yalanını ortaya çıkarır mıydınız sizde demek içindi yani öğrendiğim için öncesinde bilmiyor oluyorum maalesef

      Yorumla
    • Mineral2023
      Mineral2023
      1 yıl

      Öğrenince bitirirsiniz , olay çıkarsanız ne olacak.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Başkaları da mı zarar görsün. Ben bu ilişkinin içindeyken 17 yaşındaydım şimdi 19 a yaklaştım ve daha iyi anlıyorum nasıl bir şeyim içinde olduğumu

      Yorumla
    • Mineral2023
      Mineral2023
      1 yıl

      Yazdıklarımı niye ters anlıyorsunuZ, ilişkiyi bitirip yolunuza bakarsınız diyorum, olay çıkarmaya gerek yok diyorum. Yaşınız çok genç ne güzel bir yaş , dersinizi alıp yolunuza devam edersiniz diyorum.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ters anlamıyorum ki canımın acısını sizin dediğiniz şekil diner umarım. Teşekkür ederim

      Yorumla
  • Tanısan-seversin
    Tanısan-seversin Takip Et
    Guru Yaş: 43 , eic 99%
    1 yıl

    Kendisini tebrik eder başarılarının devamını dilerim :)

    0
    8 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Hiçbir şey yapmaz mıydınız sevgiliniz sonuçta

      Yorumla
    • Tanısan-seversin
      Tanısan-seversin
      1 yıl

      orada sevgilim olduğuna değil yalancı olduğuna odaklanırım dürüst olmayanın yaptığı hiçbirşeyin değeri yok benim için

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Peki iş yerine eşine söyleyip dünyasını başına yıkmaz mıydınız

      Yorumla
    • Tanısan-seversin
      Tanısan-seversin
      1 yıl

      Allahından bulsun derım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Bende öyle diyorum ama içim hiç rahat değil onun rahat olduğunu düşünmek beni rahatsız ediyor

      Yorumla
    • Tanısan-seversin
      Tanısan-seversin
      1 yıl

      Takma kafana

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Öyle yapmam lazım yani bunu yenmemin tek yolu bu ama istemsizce oluyor her şey bana onu hatırlatıyor. Hayatım da hiçbir şeyi bu kadar kafama takmamıştım ne aile sorunlarımı ne kanseri hiçbir şeyi yani ama bunu düşünmek beni çok yoruyor. Onun rahat olduğunu düşünmek beni rahatsız ediyor yaa

      Yorumla
    • Tanısan-seversin
      Tanısan-seversin
      1 yıl

      Yeter abla yeter bütün enerjimi endin yaa bir sal beni

      Yorumla
  • gokhanbaspinar
    gokhanbaspinar Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33 , eic 100%
    1 yıl

    Kafasına sıkardım sonra da çocuğuna bakardım

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Eşi?

      Yorumla
  • Oluştur
    Oluştur Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 74%
    1 yıl

    Beni kandırdığı için söver, karıma arkadan sarılıp ağlayarak uyurum

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Nee😳

      Yorumla
  • YasinTR
    YasinTR Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 10,4b cevap paylaştı.

    Derhal uzaklaşırdım her yerden engellerdim. Başa bela almaya gerek yok dimi.

    0
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Eşine ve iş yerine söyler miydin

      Yorumla
    • YasinTR
      YasinTR
      1 yıl

      Evli barklı biri olsam niye başka sevgilim olsun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Sizin için demiyorum ki

      Yorumla
    • YasinTR
      YasinTR
      1 yıl

      Yani yine de yanlış tabi.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Benim adamın eşine yaptıklarını söylemem mi

      Yorumla
  • teracotasavascilari
    teracotasavascilari Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29
    1 yıl

    Herkes istediği kişiyi kalbiyle çağırır. Sorup soruşturmadan yeter ki erkek olsun saviyla hareket eden kişiler bulduğu kim varsa ona razı olur.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Hayır yani evet öyleleri de olabilir tabi ama ben ondan önce kimseyi kabul etmedim kariyerime odaklanacağım dedim hep. Ben onunla hayatımın çok kötü bir zamanın da tanıştım kanser tanısı aldım okula gidemiyordum ailem sen işlerini kendin halledebiliyorsun biz sana maddi destek sağlarız dediler ve hastanede bir kere bile yanımda olmadılar sürekli kan alıyordum onunla da yattığım serviste eğitim aldı 2 ay boyunca öyle tanıştım aile hekimi asistanıydı. İlkimdi benim ilk defa aşık oldum birine en çok ona güvendim. Çok güvendiğim için de ci*** de yaşadım karşı koymadım kabul ettim

      Yorumla
  • BiqDiq_18
    BiqDiq_18 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32
    1 yıl

    Sadece cinsellik için takılıyordur derim devam ederim

    0
    13 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ama ilişkiniz sadece cinsellikten ibaret değilse ve seninle hep gelecek hayalleri planları kurduysa

      Yorumla
    • BiqDiq_18
      BiqDiq_18
      1 yıl

      Benzer biriyle oldum kocası tatmin edemiyordu ve ara ara kavga ettiklerinden bazen duygusal da yükleniyordu ama temelimiz fb üzerineydi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Benim ki fb değil di

      Yorumla
    • BiqDiq_18
      BiqDiq_18
      1 yıl

      Ya benimki de fb diye direkt söylenmez aşkım diye konuşurduk duygusal paylaşım da olurdu ama her buluşmada uzun saatlerce birlikte olurduk ayrılırdık sonra

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ne kadar oldu ayrılalı

      Yorumla
    • BiqDiq_18
      BiqDiq_18
      1 yıl

      Ayrılmadık aslında arada konuşuyoruz ama 2-3 aydır denk gelemedik ara ara sevgilim olsa bile onunla iletişim kopmuyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Onu seviyor musun aşık mısın

      Yorumla
    • BiqDiq_18
      BiqDiq_18
      1 yıl

      Aşığım diye direk söyleyemem ama evli olmasaydı beraber yaşardık net bir şekilde o zaman daha farklı bir ilişki olurdu daha fazla detay vermek isterim de işte

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Tamam yani aşıktınız. Ve unutamıyor musunuz

      Yorumla
    • BiqDiq_18
      BiqDiq_18
      1 yıl

      Nasıl böyle bir çıkarım yaptın bilmiyorum ama sen kendi yaşadığını kalıba sokmaya çalışıyorsun bence

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Olabilir sağlıklı düşünemiyorum neyse kusura bakmayın

      Yorumla
    • BiqDiq_18
      BiqDiq_18
      1 yıl

      Ne kusuru istersen çık gizliden

      Yorumla
    • BiqDiq_18
      BiqDiq_18
      1 yıl

      Yardımcı olurum

      Yorumla
  • birazkülbirazduman
    birazkülbirazduman Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 55%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.

    Kocama sarılır teselli bulurdum

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Hadi ya

      Yorumla
  • Shiningdiamond
    Shiningdiamond Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 99%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 892 cevap paylaştı.

    Eşine söyler ayrılırdım

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Peki nasıl söylersiniz?

      Yorumla
  • Sosyetekemal
    Sosyetekemal Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 100%
    1 yıl

    Bosananmıyorsa ne işim var

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Hayır yani konu boşanması değil boşanmamış ayrıldınız ama eşine ve iş yerine söyler miydiniz

      Yorumla
    • Sosyetekemal
      Sosyetekemal
      1 yıl

      Söylemem kendime kızarım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Neden peki

      Yorumla
    • Sosyetekemal
      Sosyetekemal
      1 yıl

      Yalancı insan kendini illaki savunur o yazdı ben yazmadım der karakteri bozukla uğraşmaya değmez

      Yorumla
  • ahmetcnkaplanx
    ahmetcnkaplanx Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 90%
    1 yıl

    Ayrılırdım yani ne yapılır başka

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Eşine söyler miydiniz

      Yorumla
  • Aristokratımsı
    Aristokratımsı Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 14,5b cevap paylaştı.

    O cümleden sonra daha iletişime geçmezdim

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ama sizinle iletişimi bir türlü koparıyor ve aynı ortak yerlerdeyseniz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Koparmıyor

      Yorumla
  • Munkesir
    Munkesir Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 100%
    1 yıl

    Uzak dururdum

    0
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Peki iş yerine eşine söyleyip dünyasını başına yıkmaz mıydınız

      Yorumla
    • Munkesir
      Munkesir
      1 yıl

      Söylemezdim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Neden leki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Peki

      Yorumla
    • Munkesir
      Munkesir
      1 yıl

      Kimsenin günahını açık etmek istemem. Uzak dururum. Zaten soğuk davranırsanız kimsenin sizi inatla rahatsız edeceğini sanmıyorum. Gerekirse tehdit de edilebilir.

      Yorumla
  • Doktorrbirüye
    Doktorrbirüye Takip Et
    Xper 7 Yaş: 37 , eic 91%
    1 yıl

    Metres olmuşsun desene

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ya Allah aşkına ama

      Yorumla
  • Cioarslann34
    Cioarslann34 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 40 , eic 100%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 766 cevap paylaştı.

    Sktr ederim yalan ne ya tam bi o evladı

    0
    14 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ne yapardınız yani iş yerine ve eşine söyleyip dünyasını başına yıkar mıydınız

      Yorumla
    • Cioarslann34
      Cioarslann34
      1 yıl

      Uğraşamam değmez erken öğrendiğim için şükreder bidaha yüzüne bile bakmazdım öyle aşağılık insanları başıma bela etmemek için onu tanıyan herkesle sohbetimi bitiririm

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Yani erken değil yaşayacakları yaşadıktan sonra öğrenseniz. Tani sizi kandırmış, siz hastasınız yani kansersiniz, ve ilk defa birine aşık oluyorsunuz güveniyorsunuz ilk defa da biriyle fiziksel birliktelik yaşıyorsunuz o kişi sizi elde edene kadar durmadan peşinizde koşuyor elde ediyor ve ilişkiniz içerisinde sevdiğiniz geleceğim dediğiniz insanın bir günde bambaşka bir hayatı olduğumu öğreniyorsunuz

      Yorumla
    • Cioarslann34
      Cioarslann34
      1 yıl

      Ortalık cinsiyet farketmeksizin bu gibi orspu evlatlarıyla dolu zaten bi erkek veya kadın evli değilim diyorsa e devlettine bakın gerçekten karaktersizlik moda oldu ülkede

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Bundan sonra öyle yapmak lazım çok çok buyum ders oldu

      Yorumla
    • Cioarslann34
      Cioarslann34
      1 yıl

      Ben gerçekten anlam veremiyorum bukadar Abaza afedersiniz kadın canım olamaz insan yalan söyleyip sadece yatmak için bi insanın duygularıyla oynayamam nasıl bi o evlatlığı bilmiyorum bunun benzerinizde kadınlar zengin erkeklere yapıyo seviyormuş gibi yapıp parasını yiyo basit ve ezik insan dolu ortalık

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Benim ilişkim hiçbir şekilde maddiyat üzerine kurulmadı hatta bana sürekli maddi destek olmak istedi ama reddettim iyi ki reddetmisim. Ama en güzel duygularımı yaşadım onunla hepsi öldü resmen yani

      Yorumla
    • Cioarslann34
      Cioarslann34
      1 yıl

      Başka birşyle daha güzel duygular yaşayacaksın daha mutlu olacaksın kafana takmana degmez

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Haklısınız çok haklısınız bende unutmak istiyorum ama nereye baksam hersey onu hatırlatıyor takmayayım diyorum günlük hayatım da o kadar hatırlatıcı var ki geçen gün hastalığım nedeniyle acil Ankara'ya gitmem gerekiyordu. Çarşamba günü oradaydım. Ve ben Ankara'da geçirdiğim her saat yani o şehirde hatırlayabilceğim hiçbir anım olmadığı için etrafa böyle boş boş bir merakla bakıyorum. Geçmişi anımsatacak hiçbir şey yok. Buraya dönene kadar oraya hastalık yüzünden de gitsem çok iyi hissetmiştim buraya dönünce yine aynı şeyler. Benim burdan uzaklaşmaya ve bu şehire mümkün olduğu kadar az gelmek hayatım boyunca buna ihtiyacım var sanırım

      Yorumla
    • Cioarslann34
      Cioarslann34
      1 yıl

      Haklısın seni çok iyi anlıyorum ben 10 sene önce birini deli gibi sevdim heryerde onu görüyordum hatırlıyordum heryerde hatta şehirlerde anımız vardı ayrıldık 3 4 ay zor toparladım kendimi adı güneşti heryerde uzaklaşsam adı yüzünden hergün Dogan batan güneşle yine aklıma geliyordu ama her şey sende bitiyor hayat kısa seni üzen kıran mutsuz eden heryerde herkesten uzaklaş

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Çok teşekkür ederim. Umarım başarırım uzaklaşmak istiyorum beni üzen insanlardan uzak olduğum zaman ben çok enerjik neşeli biriyim ama beni aşağı çeken insanlarla dolu bir etrafım var. O yüzden bursan uzaklaşmam lazım psikoloğum kaçmakla kurtulamayız ki üstüne gitmen lazım diyor ancak gidemiyorum

      Yorumla
    • Cioarslann34
      Cioarslann34
      1 yıl

      Hayatına başkasını al sevgili olarak degil herseyini paylaşacağın canın istediginde yakınlasacagın canın istediginde oturup dertleşeceğin gezip tozabileceğin kafanı dağıtacağın birini sana isteyerek yara bandı olacak birini

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Bana ondan sonra teklifte bulunan oldu ama ben bunu başka birine yapamam yani o kişiyi onu unutmak için kullanamam birini sevmek için çok yorgunum ona sevildiğini hissettiremem sevemem de

      Yorumla
    • Cioarslann34
      Cioarslann34
      1 yıl

      Bebeğim gönülllü yara bandı dedim yani seninle vakit geçirecek sen istediginde istediğin kadar yakınlaşacak seni bunaltmıycak sevgili ve arkadaşlığın arasında bi ilişki olacak kafamı dağıtacak birisi olmalı

      Yorumla
  • relax_mode_is_on
    relax_mode_is_on Takip Et
    Xper 7 Yaş: 40 , eic 100%
    1 yıl

    sormuşsam ve söylemediyse çok rahatsız olurdum.

    0
    10 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Kendin öğrendiysen

      Yorumla
    • relax_mode_is_on
      relax_mode_is_on
      1 yıl

      Çok rahatsız olurdum yine. Güvenim biterdi. Güven bitince her şey biter.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Peki iş yerine ve eşine söyler miydin

      Yorumla
    • relax_mode_is_on
      relax_mode_is_on
      1 yıl

      Hayır böyle bir şey yapmazdım.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Demi Peki sizi ne durdururdu

      Yorumla
    • relax_mode_is_on
      relax_mode_is_on
      1 yıl

      Onu bensiz bırakmak zaten en büyük ceza. Ayrıca bir cezalandırmaya ihtiyaç duymazdım.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ama sizi kandırmış, siz hastasınız yani kansersiniz, ve ilk defa birine aşık oluyorsunuz güveniyorsunuz ilk defa da biriyle fiziksel birliktelik yaşıyorsunuz o kişi sizi elde edene kadar durmadan peşinizde koşuyor elde ediyor ve ilişkiniz içerisinde sevdiğiniz geleceğim dediğiniz insanın bir günde bambaşka bir hayatı olduğumu öğreniyorsunuz

      Yorumla
    • relax_mode_is_on
      relax_mode_is_on
      1 yıl

      Bunları söylemediniz bu durumda söyleyebilirdim. Ama kesin bir şey diyemiyorum.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Evet detay vermekte de zorlanıyorum da bende bilemiyorum işte ya

      Yorumla
    • relax_mode_is_on
      relax_mode_is_on
      1 yıl

      Bu durumu yaşamadan yorum yapmak kolay. Yaşayan bilir acısını.

      Yorumla
  • HsYnJr
    HsYnJr Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 54%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 8,6b cevap paylaştı.

    Allah bağışlasın deriz

    0
    7 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Cidden mi

      Yorumla
    • HsYnJr
      HsYnJr
      1 yıl

      Haha cidden. Benzeri geldi zaten başıma çocuk yoktu sadece. Bir hafta içinde aramızda her şey yaşandı, ilişki baya ilerledi. Meğer abi 3/11 vardiyasındaymış bir sonraki hafta anlayabildim.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Eşine söyledin mi

      Yorumla
    • HsYnJr
      HsYnJr
      1 yıl

      O nasıl olacak len. Bilmeden karını s**ktim pardon diyecek halim yok adama.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Bende bilmeden kocanla yattım diyemiyorum işte

      Yorumla
    • HsYnJr
      HsYnJr
      1 yıl

      Kendi sorunları.%99 bu kişiliklerini bal gibi bilip görmezden gelerek evleniyo. Her iki cinsiyet içinde böyle.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ya öyle ama şunu söyleyeyim yani bir görün onu böyle hatta tanıyın yakın arkadaş dahi olsanız ihtimal vermezsiniz aklımın en ücra köşesinden bile geçmedi benim bu durum mesela eşi içinde öyle belki de

      Yorumla
  • Esaret5
    Esaret5 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32 , eic 100%
    1 yıl

    cok bir secenek yok sanki

    0
    7 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Peki eşine söyler miydin

      Yorumla
    • Esaret5
      Esaret5
      1 yıl

      Aldatan adam esine neden soylesin ki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Hayır eşini aldattığı kadın söylemeli mi

      Yorumla
    • Esaret5
      Esaret5
      1 yıl

      Bence kurcalama irtibati kopart yoluna bak
      Seninle arasinda bisey oldumu?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Maalesef oldu. İlkimdi çok seviyordum herkesten çok aklımın ucundan ücrasından geçmedi böyle bir şey unutamıyorum ki

      Yorumla
    • Esaret5
      Esaret5
      1 yıl

      madur oldun sende bu hikayede kotu bir durum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ne yapacağım ben allahım bir çıkış yolu arıyorum ama. Ben ne yapayım sizce

      Yorumla
  • Wolfalpha182
    Wolfalpha182 Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 100%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Kriz geçirirdim herhalde sinirden

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Peki eşine söyler miydin

      Yorumla
    • Wolfalpha182
      Wolfalpha182
      1 yıl

      Hayır söylemezdim ayrılırdım ama

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ayrıldım

      Yorumla
    • Wolfalpha182
      Wolfalpha182
      1 yıl

      İyi yapmışsın

      Yorumla
  • 06sevda
    06sevda Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 60%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 6,3b cevap paylaştı.

    Hemen o iş orada biter

    0
    1 Yorumla
    • Üzgünçocuk06
      Üzgünçocuk06
      1 yıl

      Nasıl yani sevda?

      Yorumla
  • Lord034
    Lord034 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34 , eic 100%
    1 yıl

    Çeyrek takarım

    0
    0 Yorumla
  • Cebeufuk
    Cebeufuk Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 93%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı.

    Od of offf wordt scenario

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    Eşine söylerim kanıtları ile aldattığını.

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Peki bunu nasil söylerdiniz ( kusura bakmayın burada empati kurmanızı isteyeceğim ama, eşi diş hekimi ve çalıştığı hastaneyi biliyorsunuz. Ne yapar nasıl derdiniz)

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Git söyle açık açık

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    1 yıl

    Ayrılırım napim kuma mı gideyim.

    0
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Eşine ve iş yerine söyler miydin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      İş yeri ne alaka aşko söylemezdim peşimi bırakmasa söylerdim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Doktor kendisi psikiyatristime söylersem meslektaşım etik olmayan bir durum yapmış diye baş hekimliğe bildirimesinden korkuyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Psikiyatrin böyle bir şey yaparsa o psikiyatrini değiştir senin mahremiyetini korumamış olur. Sonuçta mesleki açıdan etik olmayan bir şey yapmamış

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Aslında durum şöyle ben şu an 18 yaşındayım onunla ilişki yaşadığım saman 17 yaşındaydım ve kanser tedavisi gördüğüm serviste çalışan bir aile hekimi asistanı ile ilişki yaşadım duygusal olarak çok boşlukta idim o zaman akedemik kariyerime de odaklanamıyordum. Okula gidemiyordum ve o benim peşimden koştu serviste de dışarıda da benimle ilgilendi yani e kısaca, benim tedavisi yapan doktorun öğrencisi asistan hekim. Psikiyatristim benim açımdan olmasa bile meslektaşının yaptığını kural dışı etik olmayan davranış diye yönetime bildirirse ve bu olay büyürse diye endileşeleniyorum ama ona da çok ihtiyacım var. Sürekli benimle paylaşmadığın bir şey mi var diye soruyor. 3 yıldır tanışıyoruz beni çok iyi tanıyor. Bilmiyorum ya kafam çok karışık

      Yorumla
  • Memoo00007
    Memoo00007 Takip Et
    Master Yaş: 30
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 10,7b cevap paylaştı.

    onun için sorun yoksa benim için de yoktur :D

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Nasıl yani

      Yorumla
  • omurcancan
    omurcancan Takip Et
    Guru Yaş: 27
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 726 cevap paylaştı.

    Ayrilirsin ne yapacaksın başka

    0
    28 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Peki eşine söyler miydin

      Yorumla
    • omurcancan
      omurcancan
      1 yıl

      Çocuk için söylemez dim belki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Beni tutan şeyde bu işte off

      Yorumla
    • omurcancan
      omurcancan
      1 yıl

      Unut gitsin en iyisi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Olmuyor. Aylar oldu içim hiç rahat değil ilkimdi ve çok seviyordum kabullenemiyorum kabullenmek için aklımda ki soru işaretlerini indirmem lazım

      Yorumla
    • omurcancan
      omurcancan
      1 yıl

      Eşine söyleyince rahatlayacak misin onu düşün

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Hayır sanmıyorum

      Yorumla
    • omurcancan
      omurcancan
      1 yıl

      Ozaman

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ama böyle de içim rahat etmiyor. Ondan nefret ediyorum hayatım da ilk defa biri benim içime kötülük nefret duygusu öfke yükledi. Onun canını yakmak istiyorum. Ama ben onun gibi biri değilim ki

      Yorumla
    • omurcancan
      omurcancan
      1 yıl

      Sadece onun canı yanmayacak ama çocuk var demiştin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      O yüzden soruda da belirttim. O kadın ve çocuğa zarar gelsin istemem kesinlikle ama bu adam akıllanmazsa mesleği gereği de istediğini kandırır şu an o evde geniş geniş uyuyorsa benim sayemde yaa onun rahat olduğunu düşünmek beni çok rahatsız ediyor

      Yorumla
    • omurcancan
      omurcancan
      1 yıl

      Mesleği ne

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Aile hekimi asistan doktor

      Yorumla
    • omurcancan
      omurcancan
      1 yıl

      Ooooo

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      O benim dünyamı yıktı. Ama kendi hayatını rahat yaşıyor

      Yorumla
    • omurcancan
      omurcancan
      1 yıl

      S. Et sende hayatiini yasa

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Bende istiyorum ke diye çok kızıyorum ama yapamıyorum işte

      Yorumla
    • omurcancan
      omurcancan
      1 yıl

      Yaparsın yaparsın unutmaya calis hayatını yaşa

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Üstünden çok üzüm zaman geçti. Her şeyi yaptım olmadı ya olmuyor içim yanıyor ilk gün ki gibi

      Yorumla
    • omurcancan
      omurcancan
      1 yıl

      Yapacak bir şey yok gibi sanki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Durumu psikiyatristime anlatırsam başhekimliğe söyler mi ki

      Yorumla
    • omurcancan
      omurcancan
      1 yıl

      Söylemez

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Söylemeyeceğinden emin olsam söylemek istiyorum da

      Yorumla
    • omurcancan
      omurcancan
      1 yıl

      Hasta gizliliği olur anlatmazlar

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Teşekkür ederim. Aslında durum şöyle ben şu an 18 yaşındayım onunla ilişki yaşadığım saman 17 yaşındaydım ve kanser tedavisi gördüğüm serviste çalışan bir aile hekimi asistanı ile ilişki yaşadım duygusal olarak çok boşlukta idim o zaman akedemik kariyerime de odaklanamıyordum. Okula gidemiyordum ve o benim peşimden koştu serviste de dışarıda da benimle ilgilendi yani e kısaca, benim tedavisi yapan doktorun öğrencisi asistan hekim. Psikiyatristim benim açımdan olmasa bile meslektaşının yaptığını kural dışı etik olmayan davranış diye yönetime bildirirse ve bu olay büyürse diye endileşeleniyorum ama ona da çok ihtiyacım var. Sürekli benimle paylaşmadığın bir şey mi var diye soruyor. 3 yıldır tanışıyoruz beni çok iyi tanıyor. Bilmiyorum ya kafam çok karışık

      Yorumla
    • omurcancan
      omurcancan
      1 yıl

      Uygun olanı yapacağına eminim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Teşekkür ederim 😊🙏🏻

      Yorumla
    • omurcancan
      omurcancan
      1 yıl

      Rica ederim istersen yaz

      Yorumla
  • eylülto
    eylülto Takip Et
    Xper 3 Yaş: 27
    1 yıl

    Ayrılırdım kanka başka ne yapacağım

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      İs yerine (baş hekimliğe) ve eşine bildirir miydiniz (başhekimliğe deme sebebim yaptığı şey etik değil.)

      Yorumla
  • kafkass31
    kafkass31 Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl

    Başladık yine.. haha

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Nasıl

      Yorumla
    • kafkass31
      kafkass31
      1 yıl

      Hiçç

      Yorumla
  • tt_Escape_tt
    tt_Escape_tt Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 97%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 16,3b cevap paylaştı.

    rezil ederim

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Söyler miydiniz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      İs yerine eşine

      Yorumla
  • NoirCiel
    NoirCiel Takip Et
    Xper 7 Yaş: 27 , eic 100%
    1 yıl

    karısına söylerim

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Nasil söylersiniz Peki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Yani direkt karşına geçip söyler miydiniz

      Yorumla
  • Vanilyalıtekilaa
    Vanilyalıtekilaa Takip Et
    Xper 6 Yaş: 24 , eic 95%
    1 yıl

    Eski sevgilim olur

    0
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Evet kesinlikle. Ama sizi kandırmış, siz hastasınız yani kansersiniz, ve ilk defa birine aşık oluyorsunuz güveniyorsunuz ilk defa da biriyle fiziksel birliktelik yaşıyorsunuz o kişi sizi elde edene kadar durmadan peşinizde koşuyor elde ediyor ve ilişkiniz içerisinde sevdiğiniz geleceğim dediğiniz insanın bir günde bambaşka bir hayatı olduğumu öğreniyorsunuz. Eşine ve iş yerine bildirmek miydiniz

      Yorumla
    • Vanilyalıtekilaa
      Vanilyalıtekilaa
      1 yıl

      ben söylerdim eşine tabii kanıt falan tutardım elimde mesajlaşma fotoğraf vs

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Varsa

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ama ortada bir çocuk da var

      Yorumla
    • Vanilyalıtekilaa
      Vanilyalıtekilaa
      1 yıl

      ben kendimi düşünürdüm acıkcası boyle bi adam seninle yapmaz baskasıyla yine karısını aldatır sadece kadın erken öğrenmis olur kimseye acımaya gerek yok o sana acımamıs

      Yorumla
  • Baydrdr
    Baydrdr Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27
    1 yıl

    Senin sevgiin mj bu evli olan

    0
    8 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Sevgilimdi evet

      Yorumla
    • Baydrdr
      Baydrdr
      1 yıl

      Hiç mi fark etmedin ya

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ben kanser türü mds denilen bir hastalıkla uğraşıyorum bir yandan oda benim hep yanımda ve hep yanımda olacağımı söyleyip benimle gelecek hayalleri planları kuruyordu

      Yorumla
    • Baydrdr
      Baydrdr
      1 yıl

      Şerefsizlik yapmis ya insan değilmiş

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ben insan sanmıştım beni çok seviyor sanmıştım

      Yorumla
    • Baydrdr
      Baydrdr
      1 yıl

      Ya nasıl inandın be umarım bir şeyler yaşamadınız

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Maalesef atlatmakta en çokta bu yüzden zorlanıyorum

      Yorumla
    • Baydrdr
      Baydrdr
      1 yıl

      Yani üzüldüm senin için okul vs var mı okuyor musun

      Yorumla
  • Hakanogretmen66
    Hakanogretmen66 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 34
    1 yıl

    Allah bağışlasın derdim

    1
    0 Yorumla
  • Memo2424
    Memo2424 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 46
    1 yıl

    tittir git gülü gülü denir.

    0
    1 Yorumla
    • Gecenin-perisi
      Gecenin-perisi
      1 yıl

      Ahahshh

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    1 yıl

    Ayrilirdim tâbi

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Peki eşine söyler miydin

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    Sevgilinin adı ne

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Neden sordunuz?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Öyle birini tanıyorum da acaba omu diye

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      ya da senin adın ne

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Yani şimdi direkt söyleyemedim aklıma bir şeyler takıldı da bana biraz konuyu açarsanız bende sizinle daha detaylı paylaşmak isterim

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    1 yıl

    hislerime göre değişir

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ama karşı çok yoğun duyguların varken ve senin de hayatında iyi giden tek şey onunla ilgili ilişkin iken böyle bir gerçekle karşılaşmak yani ve bunun sonucunda da be yapardın

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    Onunla devam ederin cinsellik icin

    0
    13 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Aşkının hiç olması ne olacak peki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Yok s i k mek icin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Neyse

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Onu Ben birakmam

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Sadece cinsellik için yani

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Evet

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Hmm

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Öyle iste yani

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Senmisin bu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Evet

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Kac yasindasin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Ne yapiyorsun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Ne yapiyorsun Uyudunmu

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    1 yıl

    Kötü bir durum

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Çok zor ruhumu kıvrandırıyor

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    1 yıl

    Ayrılırdım

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Eşine ve iş yerine söyler miydiniz

      Yorumla
  • Erkin_Yilmaz1
    Erkin_Yilmaz1 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    1 yıl

    farketmez takılırım

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Sevgilindi ama ya

      Yorumla
  • Minimalist52
    Minimalist52 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 35
    1 yıl

    Senle özeli var mı

    0
    9 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Vardı

      Yorumla
    • Minimalist52
      Minimalist52
      1 yıl

      Ayrılıdnjz mı peki veya

      Yorumla
    • Minimalist52
      Minimalist52
      1 yıl

      İlk onla mı oldu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Ayrıldık evet ilkimdi o benim

      Yorumla
    • Minimalist52
      Minimalist52
      1 yıl

      Pişman mısın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Çok çok pişmanım

      Yorumla
    • Minimalist52
      Minimalist52
      1 yıl

      Bende pişmanım değmeneyen insanlara senin gibi fazla gğvenip değer verdiğim için psikolojimi bozdu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Maalesef

      Yorumla
    • Minimalist52
      Minimalist52
      1 yıl

      Bne senn gibiyim

      Yorumla
  • αчtαnrıçαsı
    αчtαnrıçαsı Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26
    1 yıl

    söylerim karısına

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Peki nasıl söylersiniz

      Yorumla
    • αчtαnrıçαsı
      αчtαnrıçαsı
      1 yıl

      bulduğum gibi arayıp söylemem bir olur hiç düşünmem derim yani
      bakın bende bilmiyordum ama biz kay aydır sevgiliyiz yeni öğrendim diye

      Yorumla
  • sterlindoll
    sterlindoll Takip Et
    Xper 1 Yaş: 21
    1 yıl

    ayrıl

    0
    0 Yorumla
Devamını Gör(31)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sevgilinizin evli ve 8 aylık çocuğu olduğunu öğrenseniz ne yapardınız?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Eşinizin başkasından çocuğu olduğunu öğrenseniz ne yaparsınız (detay)? 22 cevap verildi
Eşinizin çocuğu olduğunu sonradan öğrenseniz tepkiniz ne olur? 222 cevap verildi
Eşinizin, başka birinden çocuğu olduğunu öğrenseniz tepkiniz ne olurdu? 40 cevap verildi
Sevgilinizin çocuğu olduğunu öğrenseniz ne yaparsnz? 14 cevap verildi
Yıllar sonra eşinizin de bilmediği bir çocuğu olduğunu öğrenseniz ne yapardınız? 23 cevap verildi
Eşinizin çocuğunun olmayacağını öğrenseniz ne yapardınız? 39 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Özel günleri sever misiniz sizin için önemli midir?
  • Megane 4 mu focus 4 mu Hangi araba daha iyi?
  • Yaz akşamı dondurma ritüelin var mı?
  • Parkta közlenmiş mısır sevenler burada mı, siz nasıl yersiniz?
  • Gece gece nasıl içecek tüketirsiniz?
  • Siz de insanlardan hemen nefret eder misiniz yoksa size de bu duygu abartı mı geliyor?
  • İki kalp gerçekten kilometrelerce mesafe varken birbirine sadık kalabilir mi?
  • İnsan ne zaman vazgeçmiş sayılır; pes ettiğinde mi, yoksa artık kendine daha fazla zarar verdiğini anladığında mı?
  • Benim gibi aşure süslemeye kafayı takan var mı, siz aşureyi nasıl seviyorsunuz?
  • Çok uçlarda olmayan muhafazakar erkek ve seküler kız ilişkisi olur mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨