- Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı.
1 yılKeşke bunu bana söyleseydin derdim bir daha hiç kimseye karşı böyle bir yalan söylememesi ondan rica ederdim eşinin ve çocuğunun onun gibi birisi ile olduğu için çok şanslı olduğunu söylerdim ve ayrılırdım
08 Yorumla
Soran1 yılCidden mi
- 1 yıl
Evet 7 yıldır birlikte isen bu adam mükemmel olmalı
Soran1 yılSiz mi 7 senedir birliktesiniz
- 1 yıl
Yok soruları karıştırdım djjd
Soran1 yılHa anladım😊
Soran1 yılPeki benim sorum hakkında ne düşüyorsunuz
- 1 yıl
Ayrılırım
Soran1 yılPeki iş yerine eşine söyleyip dünyasını başına yıkmaz mıydınız
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)1 yılBöyle bir durumu öğrendiğimde, ilk olarak sevgilimle dürüstçe konuşur, neden bu durumu gizlediğini anlamaya çalışırdım. Güvenin sarsılması, ilişkinin geleceği için büyük bir engel olurdu. Bu durumu kabul edemeyip ilişkiyi sonlandırmayı tercih edebilirdim.
02 Yorumla- 1 yıl
Hmm güzel
Soran1 yılBunun nedeni o kişiden alamıyorsunuz çünkü o kişi kendi tercihi ile kendi heyecanını taçlandırmak için sizi kullanmış duygusal ve fiziksel olarak
1 yılEşi ve çocuğuyla yaşamına devam etmesini söyler geride bırakırım. Bu konu sakinlikle karşılanacak konu değil elbet ama herkesin yaşanmışlıkları, aile içi durumu farklı ani öfkeler doğru olmayabilir.
112 Yorumla
Soran1 yılÇok haklısınız bende bu yüzden 3 aydır söylemedim ama kıvranıyorum bir yandan da yani canımın acısı geçmiyor. Onun rahatlığı beni çok rahatsız ediyor. Ben bunu hak edecek ne yaptım ki
Soran1 yılOnun canının yanmasını çok istiyorum. Yine de kadın için ve özellikle de o çocuk için susuyorum. Yoksa o adam benim umurumda biledegil artık nefret ediyorum ondan
- 1 yıl
Seni çok iyi anladım. Evli bir erkeğe denk gelmek hele ko çocukluysa çok zor. İnsan başkasında duyunca şunu bunu yaparım derim diyor ama kendi başına gelince nutku tutulabiliyor adeta. Bir de eğer sevdiysen çok ve kendini de kaptırdıysan daha da aklın ve kalbin arasında sıkışıp kalıyorsundur.
Hak etmemişsin. Hayat işte karşına çıkacağı ve yaşayacakların var imiş demek. - 1 yıl
Hele ki o* (düzeltme)
Soran1 yılBeni anladığınızı hissettim çok teşekkür ederim. Evet ben hayatımın en zor döneminde tanıştım onunla hastane de sürekli kan alıyordum çıkıp okula gidemiyordum ve eğitimim sağlığım açısından yaşadığım sorun ailemin benim hastalığım da yanımda olmayıp işlerini ön planda tutarak onlara karşı olasan hayal kırıklığının üstüne tanıştım ben onunla hastane de ve hep yalnız kalmak istiyordum ona da diyordum bunu kimseyle tanışmak istemiyorum yalnız kalmak istiyorum diye ama o beni bırakmadı hep yanımda peşimde idi. Ve ben ilk defa aşık oldum hayatım da kendimi ona çok kaptırdım çok güvendim ve ci** isteğine bile karşı koymadan kabul ettim ilişki başladıktan çok süre sonra tabi bu ve benimle böyle hep gelecek planları hayalleri vardı. Beni geleceğine katıyordu. Bu yüzden aklımın ucundan bile geçmedi bu durum. Ben böylesine güzel hisler hissettiğim bir insanın bir günde bambaşka ir hayatı olduğunu öğrendiğim günden beri nasıl toparlanacağımı unuttum
- 1 yıl
Rica ederim. Duygusal boşluk yaşarken onu tanımak talihsiz olmuş. Zor durum senin için fakat artık evli birine denk gelmek, tanışmak an meselesi haline geldi sosyal medyada bu daha çok.
Onu geride bırakmana engel yok. Evet çok özel anlar yaşadın, sana kendini çok inandırdı. Fakat bundan sonraki zamanın onunla heba olmamalı. Seni hak eden ve senin hak ettiğin bir insana şans vermelisin.🙂
Soran1 yılBen hakkımı ilişkiden yana işte hak ediyorum diye değil de kendimden bu ilişkinin bana kaybettirdiği benliğimi, kariyerimi, hayatımı toparlayıp ona göre hareket etmek istemiyorum. İnsanoğlu hep aldatırmış demek ki
- 1 yıl
Hatta bana kalırsa hayatındaki kişiyi geride bırakırsan bir süre kimseyi alma hayatına ve daha kendin, kariyerine odaklandığın sürece gir. Daha iyi hissedersin biraz daha. Yoksa belirsizlikler seni yorar.
Soran1 yılEvet belirsizlikler beni çok yoruyor ben hayatımda ki her şeyin net olmasını istedikçe gersey daha da belirsiz bir hal aldı. Hastalığım, hayatımda, etrafımda ki insanlar ben netlik istedikçe daha çok belirsizlik içinde bıraktılar
- 1 yıl
Teşekkürler en iyi cevap için🎀
Hayatında her şeyin yoluna girmesini içtenlikle diliyorum🌸
Soran1 yılÇok çok teşekkür ederim 🩷🌸
- 1 yıl
Rica ederimm🌸🌺
Beni aptal yerine koyana ne diyim ki böyle bi konuda
014 Yorumla
Soran1 yılBu yaptıkları iş yerine ve eşine söylenmeli mi
Soran1 yılEvet yok bende ondan yapamıyorum ama onun rahat olduğunu bilmek benim içimi çok rahatsız ediyor. Onun genişliği beni çok rahatsız ediyor
Soran1 yılBu konuda 14 yaşında yaşadığım üvey babamın tacizine 17 yaşında katıldığım mahkemede daha ilk duruşmada beraat kararı veren hakimden biliyorum bizim ülkemiz adalet ülkesi olmadığı düşene bir tekmede onlar atıyor. Bu beraat kararına sebep olan en büyük etken de benim annemdi yalan ifade vererek. Şimdi aynı durumu evet bu adam içinde düşünüyorum ve küçükken yıllarca sessiz kaldığım gibi sessiz kalmak içimi ağırlaştıyor. Benim ilişki yaşadığım kişi ise ben onun çalıştığı hastanede mds tedavisi gören biriyim oda bu hastanede asistan doktor. Yani bu durumda etik olmayan durumdan ötürü diyerek onun doktorluğuna son verilmesi lazım aslında ama bilmiyorum ne yaparlar. Sadece artık içimde ki ağırlıklar hafiflesin istiyorum ama bu nasıl geçer bilmiyorum ne istediğimi ve neyi istemediğimi hiç bilmiyorum
- 1 yıl
Öncelikle geçmiş olsun maalesef adelet biz kadınlara işlemiyor bu ülkede sakın kal doktor hasta ilişkisi tabiki etik degil ama burada zorlama yok yani sende kabul ettin sanki o hastanede bir tek omu eşini aldattı hiç bişey olmaz ona gel doktorunu değiştir hastaneni değiştir kendi yoluna git
Soran1 yılBen bunu yaşadığım da 17 yaşındaydım ve duygusal olarak desteklemeye çok ihtiyacım vardı. İlişkiye kadar ki konuşma evresinde çok itiraz ettiğim hazır hissetmiyorum dediğim mesajlar dahi bile durur hala silmem mesajları
Soran1 yılOnunla yaşadığım ilişki süresince 17 yaşındaydım 18 ime girmeden 3 gün önce öğrendim bu durumu yani temmuzun ilk haftasında öğrendim
Soran1 yılBu yaz
Soran1 yılDoğru diyebilir ama durumunu bilmem ve hastalığımdan dolayı duygusal bir boşluk içerisinde olmam bunu kabul etme nedenim yani onu kaybetmemek içindi bunlar. Dün eski psikoloğum ile görüşmeye gittim ona güvendiğim için bir ona anlatabildim. Oda bana irem bu adam senin bu durumlarını kullanmış manipüle etmiş ama yanlış anlama ama sen çok safsın ve kullanılmaya çok aşıksın hiçbir insana tam anlamı ile güvenme ve yaşadıklarından kaçma dedi. Ama ben olaylardan kaçmazsam ona olan öfkemin geçebileceğini söyledim senin öfke nefret dediğin şey aslında aşk sen ona hala aşıksın üstüne giderek içinde bu aski bitirince ortada öfken nefretin de kalmaz affetmez zorunda değilsin dedi. Ben üstüne gitmekten de korkuyorum bir yandan bir yandan da sanki yapmam gereken bir şey var onu yapmadığım için bu huzursuzluğum diyorum ama ne istediğimi de bilmiyorum ne yapmam gerektiğini
Soran1 yılSizce bunu en kolay şekilde nasıl atlatırım konuyu nasıl içimde bitirebilirim
Yapay Zeka Cevapladı
Off, bu nasıl bir durum ya! Vallahi aldatılmanın böylesine şaştım kaldım. Hemen çekip gitmek lazım tabii ki. Dürüstlük ilişkilerde en temel şeydir. Evli olduğunu ve çocuk sahibi olduğunu saklayan biriyle nasıl bir gelecek düşünebilirsin ki? Bu iş baştan yanlış. Sen değerli birisin ve bunu hak etmiyorsun. En iyisi uzaklaş ve kendine yeni, dürüst bir sayfa aç. 💔
10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
31Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
1 yılYorumları okudum da çok komik şeyler var. Gerçek şu dur ki "Aşk kapıdan girince' Akıl baca'dan çıkar"
12 Yorumla
Soran1 yılTeşekkür ederim🙏🏻🙏🏻🙏🏻
- 1 yıl
Estağfurullah
"Seni Allah bildiği gibi yapsın" derim.
16 Yorumla
Soran1 yılPeki iş yerine ve eşine durumu bildirir miydiniz
Soran1 yılBilmiyorum bunun adı intikam mı olur ama onun rahat olması beni rahatsız ediyor genişliği yaptıkları. Ve ben hayatım da ilk defa birinden böyle nefret ediyorum dediğim şeyi yapsam içim soğur mu hiç bilmiyorum belki de daha çok pişman olurum ama böyle de bir şeyler eksik ki huzursuz hissediyorum çünkü yapmam gereken şey ne bilmiyorum ne istediğimi ama yapsam bu kadar huzursuz olmam gibi canım yanmaz gibi geliyor.
Soran1 yılBilmiyorum nasıl biri olduğunu bile kestiremiyorum artık çünkü benim tanıdığım adam sevdiğim adam değil bu karşımda ki birde bana arkadaş olarak bari kalalım deyip sonrada ama bu konumdan arkadaşlığa dönülmez de ben bunu biliyorum diyor demek ki vardı böyle şeyleri önceden hayran olduğum cümlelere şimdi aklıma geldiğin de aslında hepsinin bir manipüle olduğunu fark ediyorum farkettikce ona olan öfkem artıyor. Kendime de çok kızıyorum
Soran1 yılYa sevmiyorum ondan nefret ediyorum ben hayatım da onun gibi hiç kimseyi sevmedim ilkimdi zaten aşk ilişkimiz dışında da onu sevdiğim gibi ailemden bile kimseye oyle bir sevgi hissetmedim. Ve şimdi kimseden nefret edemeyen ben aşkla baktığım adamdan nefret ediyorum
- Aşk İlişkileri konusunda 474 cevap paylaştı.
1 yılKuma ya da kapatmak olmak istiyorsan bu senin sorunun.
05 Yorumla
Soran1 yılPardon ama öğrendiğiniz de ne yapmak isterdinizden kastım bu yalanını ortaya çıkarır mıydınız sizde demek içindi yani öğrendiğim için öncesinde bilmiyor oluyorum maalesef
- 1 yıl
Öğrenince bitirirsiniz , olay çıkarsanız ne olacak.
Soran1 yılBaşkaları da mı zarar görsün. Ben bu ilişkinin içindeyken 17 yaşındaydım şimdi 19 a yaklaştım ve daha iyi anlıyorum nasıl bir şeyim içinde olduğumu
- 1 yıl
Yazdıklarımı niye ters anlıyorsunuZ, ilişkiyi bitirip yolunuza bakarsınız diyorum, olay çıkarmaya gerek yok diyorum. Yaşınız çok genç ne güzel bir yaş , dersinizi alıp yolunuza devam edersiniz diyorum.
Soran1 yılTers anlamıyorum ki canımın acısını sizin dediğiniz şekil diner umarım. Teşekkür ederim
1 yılKendisini tebrik eder başarılarının devamını dilerim :)
08 Yorumla
Soran1 yılHiçbir şey yapmaz mıydınız sevgiliniz sonuçta
- 1 yıl
orada sevgilim olduğuna değil yalancı olduğuna odaklanırım dürüst olmayanın yaptığı hiçbirşeyin değeri yok benim için
Soran1 yılPeki iş yerine eşine söyleyip dünyasını başına yıkmaz mıydınız
- 1 yıl
Allahından bulsun derım
Soran1 yılBende öyle diyorum ama içim hiç rahat değil onun rahat olduğunu düşünmek beni rahatsız ediyor
- 1 yıl
Takma kafana
Soran1 yılÖyle yapmam lazım yani bunu yenmemin tek yolu bu ama istemsizce oluyor her şey bana onu hatırlatıyor. Hayatım da hiçbir şeyi bu kadar kafama takmamıştım ne aile sorunlarımı ne kanseri hiçbir şeyi yani ama bunu düşünmek beni çok yoruyor. Onun rahat olduğunu düşünmek beni rahatsız ediyor yaa
- 1 yıl
Yeter abla yeter bütün enerjimi endin yaa bir sal beni
1 yılKafasına sıkardım sonra da çocuğuna bakardım
01 Yorumla
Soran1 yılEşi?
Beni kandırdığı için söver, karıma arkadan sarılıp ağlayarak uyurum
01 Yorumla
Soran1 yılNee😳
Aşk İlişkileri konusunda 10,4b cevap paylaştı. Derhal uzaklaşırdım her yerden engellerdim. Başa bela almaya gerek yok dimi.
05 Yorumla
Soran1 yılEşine ve iş yerine söyler miydin
Soran1 yılSizin için demiyorum ki
Soran1 yılBenim adamın eşine yaptıklarını söylemem mi
1 yılHerkes istediği kişiyi kalbiyle çağırır. Sorup soruşturmadan yeter ki erkek olsun saviyla hareket eden kişiler bulduğu kim varsa ona razı olur.
01 Yorumla
Soran1 yılHayır yani evet öyleleri de olabilir tabi ama ben ondan önce kimseyi kabul etmedim kariyerime odaklanacağım dedim hep. Ben onunla hayatımın çok kötü bir zamanın da tanıştım kanser tanısı aldım okula gidemiyordum ailem sen işlerini kendin halledebiliyorsun biz sana maddi destek sağlarız dediler ve hastanede bir kere bile yanımda olmadılar sürekli kan alıyordum onunla da yattığım serviste eğitim aldı 2 ay boyunca öyle tanıştım aile hekimi asistanıydı. İlkimdi benim ilk defa aşık oldum birine en çok ona güvendim. Çok güvendiğim için de ci*** de yaşadım karşı koymadım kabul ettim
Sadece cinsellik için takılıyordur derim devam ederim
013 Yorumla
Soran1 yılAma ilişkiniz sadece cinsellikten ibaret değilse ve seninle hep gelecek hayalleri planları kurduysa
Soran1 yılBenim ki fb değil di
Soran1 yılNe kadar oldu ayrılalı
Soran1 yılOnu seviyor musun aşık mısın
Soran1 yılTamam yani aşıktınız. Ve unutamıyor musunuz
Soran1 yılOlabilir sağlıklı düşünemiyorum neyse kusura bakmayın
- Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.
1 yılKocama sarılır teselli bulurdum
11 Yorumla
Soran1 yılHadi ya
- Aşk İlişkileri konusunda 892 cevap paylaştı.
1 yılEşine söyler ayrılırdım
01 Yorumla
Soran1 yılPeki nasıl söylersiniz?
1 yılBosananmıyorsa ne işim var
04 Yorumla
Soran1 yılHayır yani konu boşanması değil boşanmamış ayrıldınız ama eşine ve iş yerine söyler miydiniz
- 1 yıl
Söylemem kendime kızarım
Soran1 yılNeden peki
- 1 yıl
Yalancı insan kendini illaki savunur o yazdı ben yazmadım der karakteri bozukla uğraşmaya değmez
1 yılAyrılırdım yani ne yapılır başka
01 Yorumla
Soran1 yılEşine söyler miydiniz
- Aşk İlişkileri konusunda 14,5b cevap paylaştı.
1 yılO cümleden sonra daha iletişime geçmezdim
02 Yorumla
Soran1 yılAma sizinle iletişimi bir türlü koparıyor ve aynı ortak yerlerdeyseniz
Soran1 yılKoparmıyor
Uzak dururdum
05 Yorumla
Soran1 yılPeki iş yerine eşine söyleyip dünyasını başına yıkmaz mıydınız
Soran1 yılNeden leki
Soran1 yılPeki
1 yılMetres olmuşsun desene
01 Yorumla
Soran1 yılYa Allah aşkına ama
- Aşk İlişkileri konusunda 766 cevap paylaştı.
1 yılSktr ederim yalan ne ya tam bi o evladı
014 Yorumla
Soran1 yılNe yapardınız yani iş yerine ve eşine söyleyip dünyasını başına yıkar mıydınız
- 1 yıl
Uğraşamam değmez erken öğrendiğim için şükreder bidaha yüzüne bile bakmazdım öyle aşağılık insanları başıma bela etmemek için onu tanıyan herkesle sohbetimi bitiririm
Soran1 yılYani erken değil yaşayacakları yaşadıktan sonra öğrenseniz. Tani sizi kandırmış, siz hastasınız yani kansersiniz, ve ilk defa birine aşık oluyorsunuz güveniyorsunuz ilk defa da biriyle fiziksel birliktelik yaşıyorsunuz o kişi sizi elde edene kadar durmadan peşinizde koşuyor elde ediyor ve ilişkiniz içerisinde sevdiğiniz geleceğim dediğiniz insanın bir günde bambaşka bir hayatı olduğumu öğreniyorsunuz
- 1 yıl
Ortalık cinsiyet farketmeksizin bu gibi orspu evlatlarıyla dolu zaten bi erkek veya kadın evli değilim diyorsa e devlettine bakın gerçekten karaktersizlik moda oldu ülkede
Soran1 yılBundan sonra öyle yapmak lazım çok çok buyum ders oldu
- 1 yıl
Ben gerçekten anlam veremiyorum bukadar Abaza afedersiniz kadın canım olamaz insan yalan söyleyip sadece yatmak için bi insanın duygularıyla oynayamam nasıl bi o evlatlığı bilmiyorum bunun benzerinizde kadınlar zengin erkeklere yapıyo seviyormuş gibi yapıp parasını yiyo basit ve ezik insan dolu ortalık
Soran1 yılBenim ilişkim hiçbir şekilde maddiyat üzerine kurulmadı hatta bana sürekli maddi destek olmak istedi ama reddettim iyi ki reddetmisim. Ama en güzel duygularımı yaşadım onunla hepsi öldü resmen yani
- 1 yıl
Başka birşyle daha güzel duygular yaşayacaksın daha mutlu olacaksın kafana takmana degmez
Soran1 yılHaklısınız çok haklısınız bende unutmak istiyorum ama nereye baksam hersey onu hatırlatıyor takmayayım diyorum günlük hayatım da o kadar hatırlatıcı var ki geçen gün hastalığım nedeniyle acil Ankara'ya gitmem gerekiyordu. Çarşamba günü oradaydım. Ve ben Ankara'da geçirdiğim her saat yani o şehirde hatırlayabilceğim hiçbir anım olmadığı için etrafa böyle boş boş bir merakla bakıyorum. Geçmişi anımsatacak hiçbir şey yok. Buraya dönene kadar oraya hastalık yüzünden de gitsem çok iyi hissetmiştim buraya dönünce yine aynı şeyler. Benim burdan uzaklaşmaya ve bu şehire mümkün olduğu kadar az gelmek hayatım boyunca buna ihtiyacım var sanırım
- 1 yıl
Haklısın seni çok iyi anlıyorum ben 10 sene önce birini deli gibi sevdim heryerde onu görüyordum hatırlıyordum heryerde hatta şehirlerde anımız vardı ayrıldık 3 4 ay zor toparladım kendimi adı güneşti heryerde uzaklaşsam adı yüzünden hergün Dogan batan güneşle yine aklıma geliyordu ama her şey sende bitiyor hayat kısa seni üzen kıran mutsuz eden heryerde herkesten uzaklaş
Soran1 yılÇok teşekkür ederim. Umarım başarırım uzaklaşmak istiyorum beni üzen insanlardan uzak olduğum zaman ben çok enerjik neşeli biriyim ama beni aşağı çeken insanlarla dolu bir etrafım var. O yüzden bursan uzaklaşmam lazım psikoloğum kaçmakla kurtulamayız ki üstüne gitmen lazım diyor ancak gidemiyorum
- 1 yıl
Hayatına başkasını al sevgili olarak degil herseyini paylaşacağın canın istediginde yakınlasacagın canın istediginde oturup dertleşeceğin gezip tozabileceğin kafanı dağıtacağın birini sana isteyerek yara bandı olacak birini
Soran1 yılBana ondan sonra teklifte bulunan oldu ama ben bunu başka birine yapamam yani o kişiyi onu unutmak için kullanamam birini sevmek için çok yorgunum ona sevildiğini hissettiremem sevemem de
- 1 yıl
Bebeğim gönülllü yara bandı dedim yani seninle vakit geçirecek sen istediginde istediğin kadar yakınlaşacak seni bunaltmıycak sevgili ve arkadaşlığın arasında bi ilişki olacak kafamı dağıtacak birisi olmalı
1 yılsormuşsam ve söylemediyse çok rahatsız olurdum.
010 Yorumla
Soran1 yılKendin öğrendiysen
- 1 yıl
Çok rahatsız olurdum yine. Güvenim biterdi. Güven bitince her şey biter.
Soran1 yılPeki iş yerine ve eşine söyler miydin
- 1 yıl
Hayır böyle bir şey yapmazdım.
Soran1 yılDemi Peki sizi ne durdururdu
- 1 yıl
Onu bensiz bırakmak zaten en büyük ceza. Ayrıca bir cezalandırmaya ihtiyaç duymazdım.
Soran1 yılAma sizi kandırmış, siz hastasınız yani kansersiniz, ve ilk defa birine aşık oluyorsunuz güveniyorsunuz ilk defa da biriyle fiziksel birliktelik yaşıyorsunuz o kişi sizi elde edene kadar durmadan peşinizde koşuyor elde ediyor ve ilişkiniz içerisinde sevdiğiniz geleceğim dediğiniz insanın bir günde bambaşka bir hayatı olduğumu öğreniyorsunuz
- 1 yıl
Bunları söylemediniz bu durumda söyleyebilirdim. Ama kesin bir şey diyemiyorum.
Soran1 yılEvet detay vermekte de zorlanıyorum da bende bilemiyorum işte ya
- 1 yıl
Bu durumu yaşamadan yorum yapmak kolay. Yaşayan bilir acısını.
Aşk İlişkileri konusunda 8,6b cevap paylaştı. Allah bağışlasın deriz
07 Yorumla
Soran1 yılCidden mi
Soran1 yılEşine söyledin mi
Soran1 yılBende bilmeden kocanla yattım diyemiyorum işte
Soran1 yılYa öyle ama şunu söyleyeyim yani bir görün onu böyle hatta tanıyın yakın arkadaş dahi olsanız ihtimal vermezsiniz aklımın en ücra köşesinden bile geçmedi benim bu durum mesela eşi içinde öyle belki de
cok bir secenek yok sanki
07 Yorumla
Soran1 yılPeki eşine söyler miydin
Soran1 yılHayır eşini aldattığı kadın söylemeli mi
Soran1 yılMaalesef oldu. İlkimdi çok seviyordum herkesten çok aklımın ucundan ücrasından geçmedi böyle bir şey unutamıyorum ki
Soran1 yılNe yapacağım ben allahım bir çıkış yolu arıyorum ama. Ben ne yapayım sizce
- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
1 yılKriz geçirirdim herhalde sinirden
04 Yorumla
Soran1 yılPeki eşine söyler miydin
- 1 yıl
Hayır söylemezdim ayrılırdım ama
Soran1 yılAyrıldım
- 1 yıl
İyi yapmışsın
Aşk İlişkileri konusunda 6,3b cevap paylaştı. Hemen o iş orada biter
01 Yorumla- 1 yıl
Nasıl yani sevda?
Çeyrek takarım
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı. Od of offf wordt scenario
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılEşine söylerim kanıtları ile aldattığını.
02 Yorumla
Soran1 yılPeki bunu nasil söylerdiniz ( kusura bakmayın burada empati kurmanızı isteyeceğim ama, eşi diş hekimi ve çalıştığı hastaneyi biliyorsunuz. Ne yapar nasıl derdiniz)
Cevap sahibi1 yılGit söyle açık açık
Gizli Üye(18-24)1 yılAyrılırım napim kuma mı gideyim.
05 Yorumla
Soran1 yılEşine ve iş yerine söyler miydin
Cevap sahibi1 yılİş yeri ne alaka aşko söylemezdim peşimi bırakmasa söylerdim
Soran1 yılDoktor kendisi psikiyatristime söylersem meslektaşım etik olmayan bir durum yapmış diye baş hekimliğe bildirimesinden korkuyorum
Cevap sahibi1 yılPsikiyatrin böyle bir şey yaparsa o psikiyatrini değiştir senin mahremiyetini korumamış olur. Sonuçta mesleki açıdan etik olmayan bir şey yapmamış
Soran1 yılAslında durum şöyle ben şu an 18 yaşındayım onunla ilişki yaşadığım saman 17 yaşındaydım ve kanser tedavisi gördüğüm serviste çalışan bir aile hekimi asistanı ile ilişki yaşadım duygusal olarak çok boşlukta idim o zaman akedemik kariyerime de odaklanamıyordum. Okula gidemiyordum ve o benim peşimden koştu serviste de dışarıda da benimle ilgilendi yani e kısaca, benim tedavisi yapan doktorun öğrencisi asistan hekim. Psikiyatristim benim açımdan olmasa bile meslektaşının yaptığını kural dışı etik olmayan davranış diye yönetime bildirirse ve bu olay büyürse diye endileşeleniyorum ama ona da çok ihtiyacım var. Sürekli benimle paylaşmadığın bir şey mi var diye soruyor. 3 yıldır tanışıyoruz beni çok iyi tanıyor. Bilmiyorum ya kafam çok karışık
- Aşk İlişkileri konusunda 10,7b cevap paylaştı.
1 yılonun için sorun yoksa benim için de yoktur :D
01 Yorumla
Soran1 yılNasıl yani
- Aşk İlişkileri konusunda 726 cevap paylaştı.
1 yılAyrilirsin ne yapacaksın başka
028 Yorumla
Soran1 yılPeki eşine söyler miydin
- 1 yıl
Çocuk için söylemez dim belki
Soran1 yılBeni tutan şeyde bu işte off
- 1 yıl
Unut gitsin en iyisi
Soran1 yılOlmuyor. Aylar oldu içim hiç rahat değil ilkimdi ve çok seviyordum kabullenemiyorum kabullenmek için aklımda ki soru işaretlerini indirmem lazım
- 1 yıl
Eşine söyleyince rahatlayacak misin onu düşün
Soran1 yılHayır sanmıyorum
- 1 yıl
Ozaman
Soran1 yılAma böyle de içim rahat etmiyor. Ondan nefret ediyorum hayatım da ilk defa biri benim içime kötülük nefret duygusu öfke yükledi. Onun canını yakmak istiyorum. Ama ben onun gibi biri değilim ki
- 1 yıl
Sadece onun canı yanmayacak ama çocuk var demiştin
Soran1 yılO yüzden soruda da belirttim. O kadın ve çocuğa zarar gelsin istemem kesinlikle ama bu adam akıllanmazsa mesleği gereği de istediğini kandırır şu an o evde geniş geniş uyuyorsa benim sayemde yaa onun rahat olduğunu düşünmek beni çok rahatsız ediyor
- 1 yıl
Mesleği ne
Soran1 yılAile hekimi asistan doktor
- 1 yıl
Ooooo
Soran1 yılO benim dünyamı yıktı. Ama kendi hayatını rahat yaşıyor
- 1 yıl
S. Et sende hayatiini yasa
Soran1 yılBende istiyorum ke diye çok kızıyorum ama yapamıyorum işte
- 1 yıl
Yaparsın yaparsın unutmaya calis hayatını yaşa
Soran1 yılÜstünden çok üzüm zaman geçti. Her şeyi yaptım olmadı ya olmuyor içim yanıyor ilk gün ki gibi
- 1 yıl
Yapacak bir şey yok gibi sanki
Soran1 yılDurumu psikiyatristime anlatırsam başhekimliğe söyler mi ki
- 1 yıl
Söylemez
Soran1 yılSöylemeyeceğinden emin olsam söylemek istiyorum da
- 1 yıl
Hasta gizliliği olur anlatmazlar
Soran1 yılTeşekkür ederim. Aslında durum şöyle ben şu an 18 yaşındayım onunla ilişki yaşadığım saman 17 yaşındaydım ve kanser tedavisi gördüğüm serviste çalışan bir aile hekimi asistanı ile ilişki yaşadım duygusal olarak çok boşlukta idim o zaman akedemik kariyerime de odaklanamıyordum. Okula gidemiyordum ve o benim peşimden koştu serviste de dışarıda da benimle ilgilendi yani e kısaca, benim tedavisi yapan doktorun öğrencisi asistan hekim. Psikiyatristim benim açımdan olmasa bile meslektaşının yaptığını kural dışı etik olmayan davranış diye yönetime bildirirse ve bu olay büyürse diye endileşeleniyorum ama ona da çok ihtiyacım var. Sürekli benimle paylaşmadığın bir şey mi var diye soruyor. 3 yıldır tanışıyoruz beni çok iyi tanıyor. Bilmiyorum ya kafam çok karışık
- 1 yıl
Uygun olanı yapacağına eminim
Soran1 yılTeşekkür ederim 😊🙏🏻
- 1 yıl
Rica ederim istersen yaz
Ayrılırdım kanka başka ne yapacağım
11 Yorumla
Soran1 yılİs yerine (baş hekimliğe) ve eşine bildirir miydiniz (başhekimliğe deme sebebim yaptığı şey etik değil.)
Başladık yine.. haha
02 Yorumla
Soran1 yılNasıl
- Aşk İlişkileri konusunda 16,3b cevap paylaştı.
1 yılrezil ederim
02 Yorumla
Soran1 yılSöyler miydiniz
Soran1 yılİs yerine eşine
karısına söylerim
02 Yorumla
Soran1 yılNasil söylersiniz Peki
Soran1 yılYani direkt karşına geçip söyler miydiniz
1 yılEski sevgilim olur
05 Yorumla
Soran1 yılEvet kesinlikle. Ama sizi kandırmış, siz hastasınız yani kansersiniz, ve ilk defa birine aşık oluyorsunuz güveniyorsunuz ilk defa da biriyle fiziksel birliktelik yaşıyorsunuz o kişi sizi elde edene kadar durmadan peşinizde koşuyor elde ediyor ve ilişkiniz içerisinde sevdiğiniz geleceğim dediğiniz insanın bir günde bambaşka bir hayatı olduğumu öğreniyorsunuz. Eşine ve iş yerine bildirmek miydiniz
- 1 yıl
ben söylerdim eşine tabii kanıt falan tutardım elimde mesajlaşma fotoğraf vs
Soran1 yılVarsa
Soran1 yılAma ortada bir çocuk da var
- 1 yıl
ben kendimi düşünürdüm acıkcası boyle bi adam seninle yapmaz baskasıyla yine karısını aldatır sadece kadın erken öğrenmis olur kimseye acımaya gerek yok o sana acımamıs
Senin sevgiin mj bu evli olan
08 Yorumla
Soran1 yılSevgilimdi evet
Soran1 yılBen kanser türü mds denilen bir hastalıkla uğraşıyorum bir yandan oda benim hep yanımda ve hep yanımda olacağımı söyleyip benimle gelecek hayalleri planları kuruyordu
Soran1 yılBen insan sanmıştım beni çok seviyor sanmıştım
Soran1 yılMaalesef atlatmakta en çokta bu yüzden zorlanıyorum
1 yılAllah bağışlasın derdim
10 Yorumlatittir git gülü gülü denir.
01 Yorumla- 1 yıl
Ahahshh
Gizli Üye(18-24)1 yılAyrilirdim tâbi
11 Yorumla
Soran1 yılPeki eşine söyler miydin
Gizli Üye(25-29)1 yılSevgilinin adı ne
04 Yorumla
Soran1 yılNeden sordunuz?
Cevap sahibi1 yılÖyle birini tanıyorum da acaba omu diye
Cevap sahibi1 yılya da senin adın ne
Soran1 yılYani şimdi direkt söyleyemedim aklıma bir şeyler takıldı da bana biraz konuyu açarsanız bende sizinle daha detaylı paylaşmak isterim
Gizli Üye(36-45)1 yılhislerime göre değişir
01 Yorumla
Soran1 yılAma karşı çok yoğun duyguların varken ve senin de hayatında iyi giden tek şey onunla ilgili ilişkin iken böyle bir gerçekle karşılaşmak yani ve bunun sonucunda da be yapardın
Gizli Üye(30-35)1 yılOnunla devam ederin cinsellik icin
013 Yorumla
Soran1 yılAşkının hiç olması ne olacak peki
Cevap sahibi1 yılYok s i k mek icin
Soran1 yılNeyse
Cevap sahibi1 yılOnu Ben birakmam
Soran1 yılSadece cinsellik için yani
Cevap sahibi1 yılEvet
Soran1 yılHmm
Cevap sahibi1 yılÖyle iste yani
Cevap sahibi1 yılSenmisin bu
Soran1 yılEvet
Cevap sahibi1 yılKac yasindasin
Cevap sahibi1 yılNe yapiyorsun
Cevap sahibi1 yılNe yapiyorsun Uyudunmu
Gizli Üye(36-45)1 yılKötü bir durum
01 Yorumla
Soran1 yılÇok zor ruhumu kıvrandırıyor
Gizli Üye(36-45)1 yılAyrılırdım
01 Yorumla
Soran1 yılEşine ve iş yerine söyler miydiniz
1 yılfarketmez takılırım
01 Yorumla
Soran1 yılSevgilindi ama ya
1 yılSenle özeli var mı
09 Yorumla
Soran1 yılVardı
- 1 yıl
Ayrılıdnjz mı peki veya
- 1 yıl
İlk onla mı oldu
Soran1 yılAyrıldık evet ilkimdi o benim
- 1 yıl
Pişman mısın
Soran1 yılÇok çok pişmanım
- 1 yıl
Bende pişmanım değmeneyen insanlara senin gibi fazla gğvenip değer verdiğim için psikolojimi bozdu
Soran1 yılMaalesef
- 1 yıl
Bne senn gibiyim
1 yılsöylerim karısına
02 Yorumla
Soran1 yılPeki nasıl söylersiniz
- 1 yıl
bulduğum gibi arayıp söylemem bir olur hiç düşünmem derim yani
bakın bende bilmiyordum ama biz kay aydır sevgiliyiz yeni öğrendim diye
1 yılayrıl
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer