bir erkek niye sürekli bakarda teklif etmez Ve o kızı kıskandırırmı seviyomu dalga mı geçiyo?

bir çocuk var sürekli bana bakıyo
Bende kendimden şüphe ediyorum acaba ben mi bakıyorum ama bana göre o başlattı herşeyi. kağıt imzalarken kalemi unuttum kalem elimde gidiyorum oda seslendi hafif bit tebessümle efendim dedim kalemi verdim sonra herşey böyle başladı bundan sonra zaten sürekli bana bakmaya başladı yemekhanede yemek yerken işte. falan bana baktığını görüyorum. Yanında bir kız vardı kız beni görünce çocuğa döndü baksana gibilerinden. bir gün yine yemekten çıktık asansöre binmek için bekliyorum yanında bir kız var beni gördü hemen elini kızın boynuna attı
bir ara şöyle bir şey oldu fotokopicide kağıdı unuttum oda arkadan seslendi bu kötü oldu (hani beni gördüde heyecanlandı dicek )
bir ay sonra toplantımız vardı oda ordaydı ben yakasındaki karttan çocuğun ismine bakmaya çalışıyodum hani kim bu işte adı ne merak ettim ( bu bana bakmalar devam ettiği için) çıktık ordan ayrıldık camekandan kafamı kaldırdım bir baktım bana bakıyo gülüyomuydu onu tam hatırlamıyorum ben baktım kafasını çevirdi (aslında bende ona bakıcaktım ama sonuçta önce ben baktığımda o bana baktığı için sorun yok) Yine bigün çıkışta tabi ogün saçlarımı açmıştım normalde topludurlar uzun uzun baktı bana ben gidene kadar
İşte beni görünce kızlarla konuşmalar Ben kızlarla masadayken oraya gelmesi sanki bilerek yapıo bu bakmalar öyle devam etti stajın sonlarına doğru bir gün kağıt imzaladım teşekkürler dedim tam o sırada çocuk yanındaki kızla geliyo ben teşekkürleer diye seslendimi duyunca bana bakıp güldü ama bu gülme öyle dişlerini çıkararak deyil. Kıza baktı böyle Öyle gittiler (tabi benim sesim biraz incedir bide bende hafif bir burundan konuşma olayı var ) Tabi bunun bide erkek arkadaşı oda bana bakıyo çıkışta bunun ark.
Sonra ben bir gün tabi o gün moralim bozuktu çocuk karşıma çıktı bir hızla böyle geçtim gözlerimi devirek hani yeter artık gibilerinden
(aslında dediğim gibi niyetim bu değildi moralim bozuktu)
Güncellemeler
+1 yıl
1-2 gün sonra tekrar gördüm onu oda aynı venim yaptığım gibi kafasını çevirdi öyle çevirişi vardıki ilgilenmiyom der gibi. Sonrada imzayıp atıp hızlı gitti kapıyı rang diye bir açtı nası hızlı. Gidiyo
Vede ondan sonra sabahleyin tekrar karşılaştık ben önden gidiyorum bir baktım ki önüme geçmiş beni tanıdiki benim önüme geçti elini cebine sokmuş böyle artist gibi yürüyo bu seferde ben onun önüne geçtim acaba kötümü yaptım oda arkamdam geldi
Güncellemeler
+1 yıl
Akşamda erkek arkadaşıyla arkamdan geliyo ben karşıya geçtim onlarda geçti Yine bir kaç gün sonra çıkışta bu erkek arkd. Gidiyo bende arkalarından geliyorum (tabi çocuğu gördümde çıktım) benimki önden gidiyo arkadaşı arkadan beni gördü bana bakıyo. sonraki gün yemekh. yine benimki arkadan dolanıyo erkek arkd. Benim yanımdan geçiyo
(Bide bu çocukta şöyle bişey var bu hareketleri gülmeleri falan yanında arkadaşları varken yapıyo yoksa onu öyle tek görsem öyle yapmıyo. Daha önceden sevgili yapmş. Var
Güncellemeler
+1 yıl
Sağol da peki ben göz devirdikten sonra onunda aynısını bana yapması bir hızla gitmesi sonraki sabah önüme geçio böyle artist gibi yürüyo
Beni görünce kıza sarılmalar bunlar ben masadayken oraya gelmeler bunlar acaba eğleniyo olabilirmi
bir erkek niye sürekli bakarda teklif etmez Ve o kızı kıskandırırmı seviyomu dalga mı geçiyo?
Cevapla