Herkes aşkımlar canımlar cicimler yazarken sizin ki sadece adınızı yazıyor tepkiniz ne olurdu?


Normalde asla sorun etmeyen biri idim ama aldatılinca meğer adımı karıştırmamak için yaptığını öğrendikten sonra bir yeni ilişkimde yine bu durum olursa sanırım istem dışı tepki olacak herkes aynı değil biliyorum ama işte bazen yaşadıklarımız ağır tecrübe oluyor
Ay ne kötü birşey
Malesef çok ağır durum yapacak bir şey yok
Tam bir hayal kırıklığı
Aslında günümüz de çok fazla yaşanan durum çok arkadaşımda falan gördüm sevgili ile buluşmaya giderken isim değişir canim cicim aşkım sevgilim diye kayıt edilir zaten başka kızlar erkek ismi ile sonra buluşmadan sonra o romantik duygular isme dönüşür
Bu durum tam bir sahtekarlık
Bilnen ama kabul edilemeyen bir durum haberimiz bile olmaz çünkü insanlar usta birer oyuncu
Hım neden sevdiğim kişi beni telefonda adımı kullanarak kaydetsin ki başına birşey gelse telefondan yakın birini aramaları lazım ise Babasınıda öyle kaydetmiş ise kimi arayacaklar? :D
Yine natsu ve yine beyin yakan cevabı...
Mantıklı bir cevap bu :D Ailesi yok ise tabiki beni arayacaklar gel yardım et şu kıza diye :D
Evet ya natsu çok yakıştı sana : )
@lrjgvnvnv :D :D Adım Natsu değil ki benim ama ileride gerçek adımı değiştiriceğim. :D
Onu kaydeder :D
Bu arada ikinizde ölün. Yanarak. :D
@lrjgvnvnv Sana kimseyi hatırlatmasın adım :D
@lrjgvnvnv İltifat ediyordum ama ben :D
Şimdi ne olduda bize beddua ettn ya: ) bu çocuk bir tuhaf
@lrjgvnvnv Ben ölmem sen öl :D Belim fena ağrıyor hasar aldım gerçi abartılacak bir hasar değil ama uzanacağım siz dedikodu yapın :D
@lrjgvnvnv Hep Senin yüzünden :D
Sevgili suskuncicek benim sevgilim beni ömrüm diye kaydediyor Şu an ben se onu adıyla kaydettim ki hiç sorun olmuyor bence aşkım bebeğim cicim lafları civik kelime gibi geliyor bana
Ömrüm gzlmis
Sen niye beni böyle kaydettin hemen kadınımmmmmmm yaz şuraya
Ahaha: ) cadı seni
Sus simdi gelir bize cirkin ucubeler der: )
Tabiki birşey Dİyeceğim :D
SİZİ ÇİRKİN UCUBE CADILAR !!! İkinizde osunuz GARABET ÇİRKİN UCUBE CAadılar !!! :D
Ve canavar konuştu: )
Ve Garabet Çirkin Ucube Cadı Kraliçeside buyurdu :D
Şey ben güzel kuzenime bile arada Çirkin diye iltifat ediyorum gerçi oda bana Zayıf noktama saldırıyor yani boynuma Hı ona güzelsin diyene kadar beni gıdıklamıştı :D :D :D Yani siz bana ulaşamazsınz hahhaahah :D
Onun yaptığı adil değil beni öldüresiye gıdıklamak ne ya. Ayağımdan gıdıklanmam ama boynumdan dahafena :D
Cevap
40Cevap
Elbette yadırgarım. Canım cicim değilde özel bir durum beklerim. Fakat rehberinde isim olarak kayıtlıysam vardır bir sebebi. Sevgilim sonuçta.
Yani insan bir degeri oldugunu görmek ister dogal olarak
Kalbine dogru düzgün kaydetmis ise..
Telefona ya da herhangi bir yere nasil kaydettiginin bir önemi yok.. :/
👏👏👏
Oho sair sen ona bakarsan eger ben de babami telefona eyvah babam adiyla kaydettim. Bunlar cok onemsiz ayrintilar bence
Eyvah babam haha: )
Cocugunu azarlamak icn haha: )
: ) ahaha sagol ya
Erkek arkadaşım ismimle kaydetmişti, trip attım, baskı yaptım, "my immortal" diye kaydettirdim kendimi 😂
Vay be tribin gücü: )
Telefonun canın cehenneme, kalbe ne diye kaydetmiş kalbe?
Vayy süper cvp
En azından Ayşe / Fatma diye kaydetmemiş diye düşünür sevinirdim heralde : )
: )
Öyle klasik kadın yöntemleri ile kaydetmesin zaten gerek yok 😊
: )
Ee biraz yani...
Sevgilim sonuçta. Çok abartılı bir hitap şekli ile kaydetmesini beklemem ama en azından sevgilim diye kaydetse yeterli olur benim için.
İlk başta ismiyle kaydederim zaten herkesi sonra sevgilii olsak bile aynı kalır genelde. 'beni tlfnuna ne diye kaydettin?' sorusuna yanıt olarak bişeyler düşünüp değiştiririm :D
Sıkıntı olmaz bende herkesi adıyla kaydederim. Babam annem dışımda tüm aile üyeleri adıyla kardeşim bile.
o yazmıyosa telefonu alıp kendim değiştiririm kraliçem sultanım falan yazarım sadece adımla kaydetmesi hoşuma gitmez
Başka biri olduğunu düşünebilirim. Ama açıklaması iyiyse sorun yok.
#KeyifliPaylasimlarGulum
ne önemi var ki önemli olan kalbinde nasıl kayıtlı olduğum benim için...
Bn hic isim yazmadim. Hep unlem soru isareti falan koyuyorum. İsmi bn ne dersem o oluyor
bende benimki isim soy isimle kayıtlı, ben onda kayıtlı mıyım şüpheli.
Adımı yazsa ben onun adını bile yazmam baş harfini yazarim😂
samimi yazıyorum. bunu gerçekten problem etmezdim. benim için çok önemli bir konu olmazdı.
Ikimizi ilgilendiren özel bir söz ifade isterim.. elbette sorun ederim ismim olsaa..
kafaya takılmayacak gibi değil, onun gözünde hiç bir şey ifade etmiyoruz anlamına gelmez mi
Sorun Etmem Çünkü Samimi Olduğunu Düşünürüm Belki Süslü Kelimeleri Sevmiyordur
Çok yakınlarımı telime kaydetmem. Hafızamda kayıtlıdır
Edebilir sorun yok
-carpildi -
Haha : ) deli kız ya
🙈
Çok kiskancimdir bunu bilen birisi tek ismimle kaydedemez
Yürek yemiş olması gerekiyor hahah
Evet bu çilegn kurallarına aykırı: )
🙄🙄🙈🍓
fazla takılmam bunlara. adımı biliyor en azından.
Haha: )
Huzurum olarak kaydederdim
Ah çok gzlmis
teşekkür
Sevgilim yok ki😢😢Sevgilisi olanlara sormak lazım.
Çok cıvık şeyleri de sevmem ama yakın arkadaşlarım bile sadece ismimi yazınca sinirleniyorum
Sorun ederim benim telefınumda adı ile kayıtlı tek numara Kitap Sarayı dır
Sorun değil. Ciddiyeti severim.
Bende ismi ile yazardım belki isim değerlidir
Normal
*Gecen bol olsun.*
Sorun etmem çocuk muyuz
Sacma bisey olmasindan iyidir...
Sorun olmaz
Her zaman isimle kaydederim
Resme bayildim 😂😂😂 ama kotu olurdu tabiki
boyle seylere takilmam
Ne saçma adım neyine yetmiyor
Pek onemsemem çünkü sevgili kavramına inanmiyorum
Ufak telefek detaylara takılmıyorumm
Tövbe estağfurullah
Ahaha: )
Ahahah bu cok iyiydi ya :D
Ben takıntılıyım ederim bir süre sonra
Yani ederim nedir bu ciddiyetlik
Olmaz.
Erkekler pek önemsemez de kızlar önemser.
Yani sinirlenirim veüzülürüm
Ederim daha guzel kaydetmeli beni :)
Ben takılmam öyle şeylere
Mutlu olurdum çünkü kafa dengimi bulmuşum demektir
ben de adıyla kaydederim
Canı sağolsun akillim
Bu daha çok hoşuma giderdi açıkçası.
Bu kim derdim:)
: )
Ederim ayrıcalığım olmalı
ismimin sonuna bir m harfi eklerse neden olmasın
Sorun ederim tabi
Sorun ederim tabi
Ederdim tabi
Etmezdim
En azından dürüst olduğunu düşünürüm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar