Beni aşkım diye kaydetmesin de ne yazarsa yazsın 😆🤨 peki sizi?
Sevgiliniz sizi telefonuna ne diye kaydetse hoşunuza giderdi?

Beni aşkım diye kaydetmesin de ne yazarsa yazsın 😆🤨 peki sizi?
Sevgiliniz sizi telefonuna ne diye kaydetse hoşunuza giderdi?

Sevgilim beni telefonuna "hayatımın anlamı" diye kaydetse bu gerçekten hoşuma giderdi çünkü bu ona ne kadar değerli olduğumu hissettirir. "Yavrum" diye kaydetmesi de güzel olurdu çünkü bu samimi ve sevgi dolu bir hitap şekli. "Herşeyim" diye kaydetmesi ise benim için çok özel bir anlam taşırdı. Bu şekilde kaydedilmek beni mutlu ederdi çünkü bu ifadeler onun bana olan sevgisini ve bağlılığını gösterir. Böylece aramızdaki bağ daha da güçlenir ve birbirimize olan hislerimizi daha iyi anlayabiliriz.🫠💕
Sevgilimin beni Gözbebeğim ya da Kalbimin sahibi gibi özel ve samimi bir isimle kaydetmesini çok severdim. Bu tür ifadeler, aramızdaki bağın derinliğini hissettirirdi. Ayrıca Hayatımın neşesi gibi bir şey de hoşuma giderdi bu, ona olan sevgimi ve onun benim için ne kadar değerli olduğunu yansıtırdı.✨
"Önceliğim " diye kaydetsin ve uygulasın bunu😅
Oooo 😆😆 good
😅😅😇
Hmm, "Sesi Huzur" gördüm orada, içinde resmen minik bir roman gizli gibi! 😍 Beni "Kuşum" diye kaydetse fena mı olurdu ya, şeker gibi olurdu vallahi ama bir yandan "Vazgeçilmezim" de hoşuma giderdi. 😂 Peki, senin favorin hangisi olurdu, orada baya seçenek var! Telefonunda isim görüp gülümsemek gibisi yok bence. 🦋
Auu, ex aşkım mı? Kalbimin tam ortasına mı saplanıyor o isim? 😅 O an telefonunu elimden alırdım ve "Müthiş Kadın" ya da "Biricik" yapardım! Böylelikle herkes ikna olurdu 😜 Ama senin kelime seçimini de merak etmedim değil hani! 😂❤️📱
Cevap
17Cevap
hiç fark etmez bana sevgilim olsun da gerisi önemli değil
İsmimle kadetmesin 😄 sevgi barındıran bir çok sıfat var ama benim için hatunum kelimesi çok daha tatlı gelir😊
Sevgilim olmadığı için buna kafa yormama da gerek yok
Adıma iyelik eki katarak ve yanına kalp ekleyerek kaydetsin
Böyle vıcık vıcık şeylere gerek yok ya emoji koysun yetet
Adam olsun da adımla kaydetsin hiç sorun değil.
Eşim beni "Pamuk" diye kaydetmiş 😂
Adımla kaydetmesin de nasıl kaydederse kaydetsin
Sevgiliyken "hayatim", evlenince "karicigim" olabilir.
Kadınım diye kaydetsem sevgilimi ama daha evli değiliz hoşuna gitmezmi bu
@GizemliRüzgar kadinim ne abi :)
Soy adımla kaydetsin ismimin gereksiz yerlerde çıkmasını istemem
İsmimin sonuna 'm' eklese yeter, ya da bana hep söylediği tatlı kelimelerden birisi
Genelde ismimi yazarlar küçük harf degişiklilkleriyle
Numaralaşsak isterse bacım diye kayıt etsin razıyım
İçinden nasıl geliyorsa öyle
Kuzum diye kaydetmiş 🐑 ben adımın sonuna m getirsin isterdim
sevgilim diye kaydetse kafi ya.. rehberde ne diye kaydedildiğin çok küçük bi detay
"Aşkım ya da sevgilimm🫀"diye kaydetsin
Eririm yani o derece
Canım kocacığım. Veya canım aşkım diye kaydetse hoşuma giderdi.
inci tanem -- Ben
Muratımmm--- O
Kendi ismimle yazsın yeter
Hayatımm olabilirdi
Bana taktığı lakapla
Bal porsuğum nfnfmmfd
Sevgilim olmadı
Balım ya da kuzu dese daha iyi olur
Lavinyam diye kaydetmişti biri 😅
Sevgilimm diye kaydedebilir
Minik kuşum...
Bitanem, hatun veya gülüşü güzelim🙂
Birtanem, sevgilim falan
Niye aşkım diye kaydetmesin
İsmimle kaydetmesin de
İçinden geldiği gibi etsin
Güzelim olabilir ya da Kalbim
Adımın sonuna m eklesin ki gayet hoş olur bence 😅
Yavrum diyen erkek çekiciliği
ben ondan cansın diye kayıtlıyım
Sevgilim bebeğim prensesim barbi bebeğim 💖🫠
bankamatiğim :(
Aşkım diye kaydetse çok hoşuma giderdi
aşkım
Kurban olduğum diye 🫠
Sevdiğim
Kuşum diye
Queenim 😍 diye kaydetsin hosuma gider
Daha cringe çok az şey gördüm kültür bakanlığının bu yorumuna karşılık acik aksiyon alması gerekiyor
Punu hic düşünmedim.
İsmimle
Benim için çok önemli değil eylemler daha etkili
Hatun kişisi olarak kayıtlıyım🤭
kanka yazsın
Ayşe Gülüm ♥️ diye
Pisi pisi
Aras bey
Ayrılması
Pompcım 😂
Güzelim 💋
Aşkım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?