Flört ettiğiniz kişi sizi telefonuna kaydetmemiş olsaydı ne yapardınız?

Fotoğrafta da gördüğünüz üzere bazı insanlar rehberine bile kaydetmezler , peki bu durum sizin başınıza gelseydi bir daha mesaj atar mıydınız? Tepkiniz ne olurdu böyle bir olay karşısın da?
Flört ettiğiniz kişi sizi telefonuna kaydetmemiş olsaydı ne yapardınız?
Flört ettiğiniz kişi sizi telefonuna kaydetmemiş olsaydı ne yapardınız?
Cevapla