Fotoğrafta da gördüğünüz üzere bazı insanlar rehberine bile kaydetmezler , peki bu durum sizin başınıza gelseydi bir daha mesaj atar mıydınız? Tepkiniz ne olurdu böyle bir olay karşısın da?
Flört ettiğiniz kişi sizi telefonuna kaydetmemiş olsaydı ne yapardınız?
Ya bir erkek arkadaşım vardı sevgilisini geç kendi anne babasının numarasını bile kaydetmezdi. Kim arasa alo kimsiniz diye cevap verirdi hep. Bazılarında numara kaydetme alışkanlığı yok.
Bu fotoya gelirsek bence insan numarasını aldığı kişiyi kaydetmeli. Olurda ilerde ayrılırsa veya görüşmek istemezse o zaman siler bu kadar basit.
Akıl ve mantık dürbünüyle baktığımız vakit herşey net bir şekilde anlaşılıyor, her bir hali bağırıyor ki ben gerçekçi biri değilim.
İşte bu tarz sahte ve tasannuat karekterine sahip olanlar şu temsilde vereceğim yıldız böceği hükmündedir şöyle ki:
Mesela gece yatıyorsun perdeler açık ve yıldızlar pek parlak şekilden gözüküyor, fakat cama da bir yıldız böceği konmuş sabit şekilde duyuyor belki kısa bir süre zannedersin ki o hakiki bir yıldızdır, fakat inceden inceye dikkatini verip baktığında, veya yerinden kalkıp cama yaklaşıp baktığında onun kendisini hakiki bir yıldız gibi gösteren yıldız böceği olduğunu anlarsın...
ya isin aslı onun için daha netten konustugu birisin , zaten cok yeni telefona gecmissiniz daha beklentiye gecmen gereksiz bence. acıkcası ben de 2 gündür daha telefonunu aldığım insanın numarasını kaydetmezdim , gidisata gore kaydederim. belki muhabbeti beni saracak numarasını kaydedicem , veya bir zıtlık cıkacak bir daha konusmayacagız belli değil yani. her sey cok yeni baslamıs, bence bunda alınacak bisey yok. ha 1 aydır konusuyor telefonlasıyor olsanız kaydetmese tamam haklısın, ama daha aranızdaki samimiyet yeni olusuyor. kadınlar biraz yavas ilerler.
yani senin yapabilecegin sey konusmaya devam et ama beklentiye girmeden akısına bırakarak bence. ha zamanla belki biseyler olur , belki de muhabbetiniz zamanla azalıp bitebilir cok yeni baslamıs daha muhabbetiniz cunku.
e tamam sana değil bahsettiğin duruma yorum yaptım , yani bir haftalık flort ettiğim kisi beni kaydetmese alınmazdım cunku ortada bisey yok zaten :) alınacak bisey yok ki zaten
İtiraf edeyim benim de yapmışlığım oldu sebebi o kişiye güvenmemem tanımaya çalışmam birde konuşma sonrası siliyorum ki numarayı ezberleyip yazmayayım aklımda hemen kalıyor numaralar tabii güvenimi kazanırsa sevgililik veya arkadaşlığa dönüşürse ekliyorum rehberime kafamı meşgul edecek gereksiz biriyse ya eklemem ya da silerim zamanımız kiymetli
Jdjdj ben bu ya ben ilk kaydettim baktım uzun sürmeyecek gibi sildim numarasını nskdk ama bilmiyorum sohbette sürdü hala kaydetmedim numarasını ezberledim ak
Şöyle düşünürdüm demek ki ailesi ya da başka biri beni görsün istemiyor ve demek ki hiç gerçekleşmeyecek bir hayalin peşinden koşuyoruz derdim ve bitirirdim. Komik bile kaydedilir. Mehmed emmi gibi sjjsjsjsj ama hiç kaydetmemek de yani telefonuna kaydetmeyen kendi kalbine mi kaydedecek. ( Mehmet emmi biraz abartı oldu ama reis diye ya da hacı dayı sarışın bomba elma sekerim falan da olur yani 😁😍🥰🙈🤩😝😜🤪🤪)
Ya ailesel ya bi sürü konuştuğu var hangisini kaydetsin mantığı ya da zaten konuşmayı bi süre sonra kesicem umursamamazligi ama Yine de belli olmaz flört diyon belli bir zaman geçsin bir haraketle sana verdiği değeri anlayamazsin zamanla belli eder bence flortsen hiç bisey deme trip atarsan havaya girebilir sorun yok falan demen daha mantıklı
Bir aslan burcu olarak ben bu noktaya dahi gelmezdim bırak mesaj atmayı İlgi yok samimiyet yok isterse kleopatra olsa gururum izin vermez Yaşantımdada samimiyetsizliğe sığınmam Fazla para kazanacağımı bilsem bile eyvallah edemem
Kim bilir kaçıncı yedekte tutuyor abovvv. Genelde yedekte tutanlar böyle yapar çünkü. Değer vermemiş
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Valla benim icin onemliyse kaydederim de Smdkdk erkek arkadaşımla kavga her ettiğimde siliyorum o da sinirleniyor Ya ne kadar değer veriyorsun bana diye sjsjsnd
yani şahsen benim tepkim şöyle olurdu, soğuk davranmaya başlardım ki hatasını anlasın evet çok fazla takılanıcak bir konu değil fakat hoşlandığım biri yapsaydı üzülürdüm ve belirttiğim tepkiyi verirdim diye düşünüyorum