İstanbul'da, ya Florya'da çalışan genç kadın, kendisini cep telefonuyla gizlice kaydeden yabancı uyruklu tacizcinin telefonunu alıp kırdı.
Eline sağlık valla, yeter artık. 😡
Eline sağlık valla, yeter artık. 😡
İstanbul Florya'da bir AVM'de çalışan genç kadın kendisini cep telefonuyla gizlice kaydeden yabancı uyruklu tacizcinin telefonunu alıp kırdı. pic.twitter.com/te4NYXmyNQ— Haber Report (@HaberReport) May 11, 2022
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
17Cevap
Yabancı uyrukluları doldurdular üst üste ülkemizde , halimize bak...
Ben de dirsek atmıştım hemen indi dolmuştan pislik. Yoksa insanları üstüne salcaktım
Bunları buraya alan gerçekten hangi akla hizmet ediyor bilemedim Allah tez zamanda kurtarsın bizi bundan.
Bunlar da ne meraklı kadın videosu çekmeye ula hiç mi kadın görmediniz hayatınızda
Oh ellerine sağlık iyi yapmış. Bir de bir yerlerine birkaç tane sallasaydı.
Bu yabancı uyrukluların birini birgün elime alıp anasını danasını silkicem çok uyuz olmaya başladım
Ne idigu belirsiz insanlari ülkeye sokarsa hersey olur
Elleri dert görmesin. Kırdıktan sonra parçalarını da sapığın g*tüne soksaymış.
Bunların hepsi mi sapık olur yaa.. eline sağlık çok iyi yapmış
Bu tacz değil normal şeyler bunlar tciz değil asıl tcizciler orasını burasını açıp onun bunun önünde dolaşan kadınlar kıvıran kadınlar
Ya halen bunları destekleyenin, bunlara kardeş diyenin de bizim vergileri bunlara harcayanın da vicdanına tüküreyim
Oh cok iyi yapti munasip biyerlerine soksaydi keske!
Her yer sapık dolmuş, biz erkekler bile kıçımızı dönmekten korkar olduk.
Bıktık bu yabancılardan 😡
Çok iyi yapmış..
Ellerine sağlık..
Kayıt yapan kişinin ağzına sokardım🤛🏻
G*tü varken niye ağzına sokuyosun?
Ordan nefes alsın diye👍🏻
😂😂😂
S*çamaması daha iyi olmaz mı? 😂😂😂
Hiç düşünmedim 🤣
Telefonun yarısını ağzına, yarısını g*tüne sokmak lazım.
İyi yapmış kafasında parçalasaydı
icime su serpildi ohh
Eline sağlık. Kafasını bile kırsa hakkıdır
İyi yapmış aferin kıza cesurmus
Sapıklardan korusun allah
Çok iyi yapmış keşke dövseymiş bir de
Sonra dayak yedi zaten, iki gün önce videosu vardı, evire çevire dövmüşler.
Ellerine sağlık az bile yapmış izledim tv. de
Merhaba , iyi yapmış.
Yazık.. Güzelim ülkemin geldiği hale bak..
Şükredin padişahınıza
Çok iyi yapmış
Eline sağlık ablanın
Aynısını yapardım
Yanlış yaptı şimdi bir de telefon alacak
Sayın Soylu bakanımız alır sığınmacı kardeşe yeni telefon
Sokardim bir tarafına
İyi yapmış
Az bile yapmis
iyi yapmış