21 yaşında bir kız, 29 yaşında bir erkek, yaş farkı normal mi?

Ben zaten yaşımdan bikaç yaş büyük görünüyorum, 23-24 gibi. O 26-27 gibi ama babam yaş farkı fazla diyor, bence normal. Sizce de fazlamı?
21 yaşında bir kız, 29 yaşında bir erkek, yaş farkı normal mi?
Cevapla