
İsterdim
İstemezdim, böyle iyi.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Hayır istemezdim.. kadına diz çökmek erkeğe yakışır. Kadının diz çökmesi bana kölelik gibi geliyor, ama erkek diz çökünce başımın tacı gönlümün sultanı, eşim, kadınım anlamı taşıyor böyle anlamdırılıyor.. insanoğlu geçmişinden bu yana bu hayatınızın geri kalanını geçirmeyi düşündüğümüz kadının önünde alçak gönüllükle diz çökerek evlenme teklifi ettiğimizde eşimiz olmasını istediğimiz kadına saygımızı, aşkımızı ve kalbimizin teslimiyetini göstermiş oluruz bence erkeğin bunu yapması daha dogru daha hoş bir davranıştır
👏👏👏👏
@isimsizcilik Teşekkürler :)
Kızlar da edebilir. Kim talip olduysa, kim evliliği daha çok istiyorsa o teklif etsin. Evlilik programlarında şahit olmuştum. Kız, erkeğe talip oluyordu. İş, evlilik aşamasına geldiğinde erkek, kıza teklif götürüyordu. Önünde diz çökmesi de cabası. Ne saçma bir şey. Talip olan kız ise evlilik teklifi de ona düşer.
Bu durumdan hoşnut olan erkekler , ev temizliği , hamilelik süreci ve doğum gibi şeyleri de üstlensin madem. Biz sadece işe gidiş gelelim. Bana uyar , bir evlilik teklifinden nolcak ki. Sancı yook dert yok 😏
Olduu o kadar da değil ! Evet diyen erkek grubu da ne bileyim babasının piremsesi dicem , yok bu daha fena bir abazalık
Kadınlar teklif etmesin demiyorum ama edecek kadın çok değildir. Teklif edecek kadın eder beklemez zaten ama teklif bekleyen kadın eğer aradığı teklifi alamazsa ayrılır Teklifi edenle evlenir Bekleyen çok beklermiş gibime geliyor :D
Cevap
176Cevap
Neden erkekler yapmak zorunda ki?
Biz evlilik teklifi nasıl yapmalıyız diye düşünene kadar kafamız çatlıyor kadınlar da öyle süslü püslü şeyi çok seviyor. Her şey bizde.
Tamam artık onlar yerine de hamile kalırız :)
Bir sabah Seninle uyanmalıyım güne. Sol yanımda olduğunu bilerek. Seni yanımda görerek, Dışarıda ki kuş seslerine Şiirimle cevap vererek, Yüzüne bakarken, Seni özlemenin Ne olduğunu anlatmak sana. Bir sabah Seninle uyanmalıyım güne Uyuşan kolumu çekmeden Sokuluşunu izlemek Kapalı gözlerine rağmen Duyduğunu bilerek Anlatmalı seni sana, Bir ilahi okurcasına yumuşak, Bir sevda masalı gibi akıcı, Bir âşık gibi coşkulu, Yıllarca seni özlemenin Ne olduğunu. Bir sabah, Seninle uyanmalıyım güne. Yüzünü izlemeliyim Hasret gidererek. Saçının her telini Defalarca öperek Gözünü açmamalısın. Yaşanan bu büyü bozulmasın. Yaşam merdiveninde Son basamak, Kim bilir kaç zaman kaldı Seninle yaşanacak.
Bir sabah Seninle uyanmalıyım güne. Kalbimin çarpıntısını duyarak, Tenimde sıcaklığın, Yüreğimde adın, Ciğerime kokun dolsun. Böyle uyanmak İstiyorum güne İsterse son sabahım olsun.
Gelsin bunu desin sonra ben senin kalbinde bir ömür boyu tutsak kalmak istiyorum
Çünkü şairim yani namus işçisi demiş ahmet arif :)
Çünkü :
Ve eğer kadınların kalbine giden bir yol varsa, inanın bana, sözcüklerden geçer.
Hatta o yol sözcüklerle döşelidir.
Başka hiçbirşey doğru bir sözdizimi kadar bir kadının başını döndüremez.
Tıpkı tılsımlı sözcüklerin masalların kapısını açması gibi...
Evlilik teklifini erkek yapar yalnız kızların bu konuyu erkege acması lazım yani ilk adımı isteyen taraf kadın olmalıdır Sonrası ise erkek teklifini yapmalıdır Kız deliyse evlilik teklifide yapabilir Bunda dinen örf ve adet olarak bir sakınca yoktur 😆😎
Kızların teklif etmesi erkeğin erkek ligini küçültme anlamına gelir gurur kırar
40 yıllık geleneksel şeyi bozmak bence kötü bir durum
Yani şimdi bu söyle bir şeye benzedi erkekler ev erkeği olsun
Kızlar çalışsın
Hem erkeğin teklif etmesi daha iyi daha mantıklı erkeğe güç verir kıza umut sevgi verir
eşitlik kardeşş kimse kusura bakmasın :D artık dügünleride kızlar yapsın :D filan diyormuşum tabikide hayır ya kadınlar melekdir ama her konuda ön plan a atmamılalar kendini eşitlik var eyw da erkeklikde var bayanlıkda karıştırmayalım :)
Kesinlikle saçmalık delikanlı adama racona ters. çıkacaksın kızın karşısına delikanlı gibi sevdiğin kıza seni köpekler gibi seviyorum bir ömür kölen olabilir miyim deyip evlenme teklifini yapıştıracaksın ummadığı anda.
Sen bu gidişe köle olmaya devam et 😂
Zenginse etsin arkadaş fakirse ben ederim durumu müsaitse etmesine önünde bir engel yok demektir D: bunun gururrla lakası yok
Hayır, istemezdim.
Kızlara diz çökmek yakışmıyor..
Aynı şekilde erkeklere de ama böyle alışılmış yapacak bir şey yok...
Evleneceğin belli beraber karar verilmeli enn hhoşu bu olur
Sonra dersinki neden bu kadar sigara içersin gibi olmak istemem... bu arada okuyan arkadaşlardan bir ricam var nasıl bir şey yapsamda özel bir evlenme teklifi olsa...
Bence mukemmel olur. Neden hep erkegin uzerine yikiyoruz boyle seyleri? Yok ilk o acilsin yok ilk o yazsin yok ilk o seviyorum desin. Bidi bidi bidi
Bence teknik olarak yapılabilir bir durum ama nedense insanlar etik dışı gibi algı yaratıyor
Kızlar sen bana evlenme teklifi ettin diye başının etini yemez ama kusura bakmayın beyler bazı yavsaklar ufak tartışma da ben mi istedim kızım sen kendin istedin benimle evlenmeyi der yani. Allah erkeklerin diline dusurecegine 10 kadının diline dusursun daha iyi 😊 ha bir de evlenme teklifini kızlar etse niyeti bozuklar aşıktı etti demez. 😏 hepimiz ne dusuneceginizi biliyoruz. Ama bence kızlar evlenme teklifi eder hemde kusura bakmayin beyler sizden daha iyi eder 😉
Erkek etmeli bence. Mesela kadın etse adam hayır dese kadın yıkılır hayali bile kötü.
İlla erkek edecek diye bir zorunluluk mu var ya kadın sevmiyor mu yani sadece erkek mi seviyor, saçma 😏
Evlenmeyen insanların, hayatlarında daha başarılı olduğu araştırılıp kanıtlanmıştır. O yüzden kimin ettiğinin bir önemi yok, evlenmeyin ve dünyaya sizin gibi çekilmeyecek insanlar bırakmaktan vazgeçin
Bana kalsa evlilik teklifi bile etmem al babasını karşına direk iste teklif ne ya yıllarca gez dolaş bide teklif et evlendikten sonra aynı saygıyı görmek istiyorsan eşinden teklif etme direk git iste.
teklifin kimin ya da kimin yapacaginin onemi yok sen kimo seviyorsan o yapar bukadar basit yani evlenme teklifini o yapmamis bu yapmamis onemi yok seven herkes yapar
hem yakışık almazdı hemde çıtayı yaratıcı zekalarıyla çok yükseltirlerdi sıkıntı olurdu bence zaten erkekler yapıyorken bile çok gereksiz ve saçmalık dolu yöntemler kullanılıyor
Bir kadının bir erkeğin önünde diz çökmesi kadar utandiran bir şey olamaz galiba.
Yapacağınızı sanmıyorum. Ama yapmaya başlarsanız o zaman neler hissettiğimizi karakterinize ve kendinize daha çok dikkat ederdiniz, orası kesin.
Kendiniz derken güzellik olarak kastetmiyorum.
Yok artık.
Kıyamet yakışıyor zaten erkek nesli azalıyor
Bir erkeğe otuz kız düşecek elini çabuk tutan erkeği kapar
Neden olmasın!! Madem eşitlikten bahsediyoruz en iyi teklifi kim yapacaksa o yapsın
E ne farkı bir bir tabi kadın da evlilik teklifi edebilir
Abi bu nedir ya herkes üstüne düşeni yapmalı, kadınlar zaten büsürü pisligimizi çekiyorlar bide teklif mi ettircez mk
Farketmez aslında ama gelenek güzel. Bozmamak lazım
Yani tüm ilişkilerimde ben teklif ettim biri hariç ben ayrıldım yani evliliği de ben teklif ederim herhalde 😂😂
Bu zamana kadar gelenekçiydim ama gördüm ki evlenmeden daha mutluyum. Çok isteyen taraf karşım olursa teklif edebilir, düşünürüm o zaman :D
Bence kızlar da edebilir. Erkeklerden beklersen evde kalırsın 😂 en iyisi yaş kemale ermeden gurur meselesi yapmadan açılabilmek 😂
Biraz garip olurdu ne biliyim böyle şeyler erkeklere daha çok yakışıyor hem erkekler kadınlar kadar evlilik hayali kurmaz ki o yüzden tekliften mutlu olacaklarını sanmıyorum
Kız veya erkek büyük de olabilir küçükte teklifte edebilir teklifte alabilir bu insanın karşısındakine olan sevgisine kalmış birşey
Kız evi naz evidir. Evlilik teklifini erkek yapmalı.
O zaman kızlar tek taş yüzük alsın da erkeklere taksin 😂
Benim eşim bana teklif etmişti ama yüzüğü yine ben aldım :))
Teklif erkeğe yakışır kardeş önümüzde Kız çöktürmeyiz biz..
ben asla bir erkege ne cikma nede evlenme teklifi ederim gururuma yediremem bunu askimdan olsem dahi yapmam
cinsiyetcisin demekki
cinsiyetcilik ile alakasi yok
feministler eşitliği savunur
bu cinsiyetçi
prensip meslesi bir erkege fazla deger verip bir yerini kaldirmam
onlar da sana fazla deger verim bir yerini kaldirmazlar emin ol
ülkede abaza olmasa varya ben sizin bu havalarinizi görürüm
cok isteyen oldu beni hepsini RED ettim hayatimdanda memnunum merak etme
işte seni bile isteyen olduysa ülkenin vay haline 😂😂
cidden elde edebilcegin tek erkekler abazaliktan ölenler gerisi zaten sana bakmaz emin ol
Şu an o kadar mutluyumki beni kizdiramazsin boyle konusarak aldirmiyorum bile bu sozlerini😂
emin ol ben senden daha mutluyum zenginim yakisikliyim populerim zekiyim ve sevdigim kisi de beni seviyor hic bir zaman bir ben olamazsin
evet isterdim evlilik teklifini kadın da yapabilir ki ne var bunda. ama adam he derse yine gidip o yüzüğü alacak :P
Hiç bir erkek evlilik teklifi ettiği an kadar karizmatik olamaz
Bir evliliğin düzenleyicisi erkektir yani masraflar veya gelecek için yatırım planlarını erkek yapmak zorundadır bu yüzden erkeğin hazır olması gerekir , tabi erkeğin de kadının hazır olduğunu anlaması lazım.
Erkek adam dedigin kendisi eder..
Ben boyle seyleri dogru bulmuyorum 😕
Evlilik teklifi gereksiz bence elinden tutcan götürcen nikah dairesine
Eğilmem ama reddetmiceğinden emin olursam ben teklif edebilirim
Kızlar işine gelince ilişkide eşitiz diyorlar bence etmeli ne var bunda yani
saçmalamayın isterseniz herşeyi kızlardan beklemeyin canim
Kendinizi bir şey sanmayın
Teklif edeceğim kişiyle diğerlerinden bir farkımız olurdu ne güzel işte :D İleride bunu düşünmek lazım
Zaten kadınların sırtında birsürü yük. Bari bunu biz yapalım yahu.
Yok ya sacma bence ne bileyim kiz erkeğin önünde çömelmemeli. Erkek yapmali
oldu gözlerim doldu :)
ben almayım böyle bir kadını yapılacaksa ben yaparım :)
çıkma teklifini kızlar etsin evlenme teklifini erkekler eşitlik olsun her seyi kizlardan beklemeyek
olmaz bence adet yerini bulur erkek etmeli kesinlikle
Bence hiç sakıncası yok. Gayet doğal ve makul bir durum.
Bunu yapan kız bence harbi bir kız olurdu bence fena olmazdı
Aağğhh soruyu okumadan isaretledim kendim ister miyim anladim
Saçmalamayın artık yaa bokunu çıkardınız kız evlenme teklifimi eder erkeğe 😂😂😂😂
tektaş mi takicaklar bide erkeklerin hayir deme ihtimali yok zaten 😂
Var
Çıkma teklifi neysede, evlilik teklifi erkeğin görevi😉
Hadi lan ordan herseyi erkeklerden bekliyen kiz milleti gelipte evlilik teklifi mi yapacak
Talihliyi bekliyorum ben hakkımı kullandım sıra onda😇😇
"Yuvayı dişi kuş yapar'' dan yola çıkar isek neden olmasın diyeceğimde düşününce ben olsam yapmam
Tabiki istemem saçma olur yani özel birşey kalkıpta yüzük alıp ben mi teklif edicem
1 özel cevapSadece soran ve cevap paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar