AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
91Cevap
Şimdi buna uzun uza diye cevap vermek isterim ama çok üşengecim kardeş.m yav.
Valla kanka ben newtonun kanunlariyla mutluyum allahini seviyosan bir gidele herkez bir kanun cikarmis sinavlarda basimiza bela oluyo git bir yüzünü falan yika uyu sen
wauhh ..ı*legendd ı izlemek geldi bir an içimden nedense...
reesimdekini tanıyomusun adını yazarmısın
kütle dediğin şey yer çekiminin madde uyguladığı kuvvet olduğundan dolayı yer çekimi var...
Einstein taahtına oturamazsın yeğen sen yine ali dayının kahvesindeki eski sandalyeye oturmaya devam edeceksin maalesef :)
haksızsın düz mantık düşünüyorsun kesin karadenizlisin
Teorimi çürütecek tek bir pratik söyle?
Penaltı kurtaran kaleci yok zaten, kaçıran futbolcu var
Kuantumcu Bir alim daha, Pozitivizm'in Yapı taşlarısınız
durdugun yerde uçamadıgına göre seni bir şekilde sabitleyen birşey var demekki
Gayet makul ve mantıklı.Tübitakla poker oynuyoz gelsene
GÜLMEK GARANİT:) link
link bir kere ağırlık nedir ne değildir bunu öğrenmen şart terimleri hep birbirine karıştırmışsın
Fizik ve kimya öğretmenleriyle bu konuyu konuş. Biraz gülsünler :)
yer çekimini ben çok düşündüm sonunda beynin a*cıklanıyo boşver abi :DD
Daha kolay anlaman için yerçekimsiz uzayda düşün o örnekleri.
Evet işte uzayda neden nesneler havada duruyor ? Çünkü atmosfer yok o yüzden
Sıradışı gezegenler ve yıldızlar diyeydi sanırım belgeseller var. Onları da izlersen gezegenlerin çekim kuvveti var. Hatta yeni gezegen arayışlarında yıldızları takip ediyorlarmış. Gezegenler yıldızları kendine çekiyormuş. Gezegeni görmemelerine rağmen yıldızların hareketlerinden gezegen olduğunu anlıyorlar. Neyse bizim gezegenden bakarsak kısaca ağır olan alta hafif olan üstte durur düşüncesindesin. Kütleleri farkı iki maddeyi uzaya bıraktığında niye bir fark olmuyor? Bu havasızlıktan değil çekimin olmamasından. Ayda da hava yok ama çekim var?
tek soruyla evrim teorisini çürüten adam is here.
aslfkdgh
Yer çekimi olmasa o dediklerinin bir anlamı olur mu?
Evrim teorisi varsa maymun insan oluyorsa insan neden maymun olmuyor ben görmedim şahsen :D Buna benzemiş yazdığın resmen
SÖZELE GEÇ DERİM BEN :)
Ogrenmen gereken cok sey var. Bisey bilmeden komik cikarimlarda bulunma :D
Çıkarı mı evet saçma.Ama bunu derken gerekçesini de söyle.Öğrenmek gereken çok şey var diyerek kestirip atma, doğru düzgün tartış. En sinir olduğum şeylerden birisi olduğu için susmadan duramadım.
*Çıkarımı
link
lan sana bu yastan sonra fızik dersi mi verecez
Newton'un kemikleri sizliyor su anda :(
ahaha
oksijen şu an benim için bitmiştir
eyvallah
Süpersin bence :) Fizik mi okuyorsun?
Yok sözel okudum :D
Bence sen fizik okumalı ve bunu tez olarak yazmalısın.Kuralları kökünden yıkacaksın hem de ;)
sağol kardeşim ya verdin gazı :D
Helyum helyum :P :D :D :D
Peki o zaman diğer gezegenlerde neden cisimler aynı şekilde durmuyor? Ağırlıklar değişiyor?
Bu arada zaten "yer çekimi gücü" diye bir şey yok.O Newton'un teorisiydi.Şimdi Einstein'ın E=mc2 formülü geçerli.Bilgi seviyeni bilmiyorum fakat, eğer böyle bir hipotez oluşturmak istiyorsan bunu iyice araştırmalısın."Yer çekimi gücü" diye bir giriş yapman da Newton zamanında kaldığını, yani bilgilerinin güncel olmadığını gösteriyor.Einstein, Newton'un teorisini çürütmüştü.Sen Einstein'ın teorisini çürütebilir misin?
Matrix de var, bir pratikle çürütebilir misin?
açıkladım ya balon örneğiyle çürüttüm zaten. Eğer yerçekimi çok güçlü bir kuvvetse arabaları vs. çekecek kadar. Ufacık bir balonu neden çekemiyor ?
Seni sadece cevvalliğinden dolayı tebrik edebiliyorum ancak verilerinin yetersiz olduğunu düşündürüyorsun bana. Daha çok araştırmalısın demeye çalışıyorum. Yok eğer bu veriler yeterlidir ispata diyorsan da daha yetkin kişilere bu fikrini patentli olarak ver (buna cesaret edebilirsin herhalde).
Hee oldu o zaman biz sizi ararız
Bune olum ya? Burdan sövemiyorum faceye gel-.-
feysimi sefgilim dondurdu .s
Easyyyyyyyyyyyyy bende diyorum face den neden yazanım yok...
ya sen ekli değilsin bende kandırma :DD
Beylikdüzüne gelipte kanka gel damım yok dıyen bendim demi açtırma ağzımı by
aaa pardon lan eceem sajfdsg
şu kafan bir kere normal olsa ben kendi kafamı kesicem
deme öyle deme asdfgh
burdan sövemiyorum ama sövebileceğim istediğiniz yere gelirim.
Yerçekimini çekemeyen osbir çeksin aga.
Haklısın katılıyorum :(
bu saatte yer çekimi 31 olsa çekilmez...
Ne içtiysen söyle bende içicem.
Ateistler hadi bunu da açıklayın lan
ayzek nivtonun kemikleri sızlıyordur şinçi <3
boşver kanka ya napıcan :D
newton görse kahrından kendini pıçaklardı :S
bunu en iyi cevap seçmezsen cevap vermem !
sen ölmedinmi kanka :8
ölmedim mk ya bir ölmedim gitti :/
ne boka yaşıyom ya de mi hala sglseşfa
ölüm ölüm dediğin nedirki gülüm ben senin için yaşamayı bile göze almışım...
Aynı bokun laciverti :D
haklısın
bilim dünyası ikiye bölündü bana katıldığın için sağol karşiimxd
yok kardeş sana katılırsak einstein e ayıp olur :)
Neyin kafasını yaşadığını söyle biz de deneyelim
cey cey cohanson ağlardı len okusa.
mast.tan sonra kafa işliyorç.
başina ne düştü de buldun bunu çok merak ettim
neonew ton
yer çekimi diye bişey yok hava basinci var
haksızsın sen
bence haklısın .
Newton terk :(
kendin mi dusundun?
Tabiykide yıllardır bizi kandırmışlar
gaz uçucudur enayiii
Saçma .)
çılgın prefesör
eyvah eyvah
Hediye edeydin
saçmalığın daniskası