Herkesin sevgilisi var benim yok, bıktım artık yaşamaktan?

Benden çirkinlerin bile sevgilisi var. Çok güzel olduğumu söylemiyorum ama bu lanet olası dünyada bana aşık olan tek bir kişi bile yok. Sevgilisi olanları görünce içim burkuluyor. Şu ana kadar ne biriyle yattım ne biriyle öpüştüm. tecrübeli kaşar kızları bile kıskanıyorum. 19 yaşında olmama rağmen evde kalmaktan korkuyorum. antidepresan kullanacağım sizin yüzünüzden
Güncellemeler
+1 yıl
FFSDFASFASF
Güncellemeler
+1 yıl
yeter ulannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Herkesin sevgilisi var benim yok, bıktım artık yaşamaktan?
Cevapla