AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
47Cevap
Fenerbahçe forması ile
Dugun istemiyorum ki nikah yeterli
Denizci eşi olarak tabi ki The Little Mermaid
Harry Poter temalı olsun
Kardeş burası Türkiye
Harry Potter Temalı Düğün
Düğünsüz
Sen evlenmeyi düşünmüyordun zaten ne farkeder ki :D
Olur da bir kaza olursa
Ne tür bir kaza evliliğe ikna eder ki seninle olan bunu bilip olmayacak mı zaten :D
Yanlışlıkla evleniriz birden :D
Evlenmeyi istemeyip yanlışlıkla evlenen tek adam olabilirsin :D
Erkekler insandır kadınlar şeytan. Şeytan insanı kandırabiliyor
O zaman inşallah bir şeytan tarafından kandırılırsın 😈
Sen niye bu kadar evlenmem isteği içerisindesin?
Yok evlenmeni falan istemiyorum ama kadınlar şeytan diyince bir şeytanla evlenmeni istedim. Yoksa evlenmeyi istemeyenler evlenmesin. Mecburiyetten yapılan evlilikler evlilik kurumunu itibarsızlaştırıyor.
Senin benim hayatıma kastın var.
Senin söylemlerin beni sinir ediyor. Ayrıca benim dediğim neden umrunda. Olur da duam kabul olur şeytanla mı evlenirim diye korkuyorsun 😈
hahaha :D şeytansınız dememe sinir olduysan. Şeytan'a şeytan denir :D
Tamam işte sana en güzelinden başına bela olacak cinsinden bir şeytan diliyorum canını sıkılmaz hep dert edecek bir şeyin olur fena mı :D
beddua geri döner unutma
Dua ediyorum kadınlara şeytan diyen sensin ben erkekler şeytan demedim :D
Bana şeytan diye dua etmek bedduadır
Kadınlara şeytan dedin bende senin tabirinle dua ettim ne oldu :D
Şeytanlar benden uzak dursun
Bir şey derdim de neyse doktorun sinir olmayı yasaklamış sana :D
Söyle söyle :/
Kadınlardan bu kadar nefret ediyorsan hemcinsini dene diyecektim :)
Erkeklerden daha çok nefret ediyorum
Kendinden de ediyor musun :D
Sayılır ama bunlar hepsi sizin şeytan olmadığını açıklamaz
Erkekler melek değil ondan çokta umrumda değil :D
Melek demedim ki, melek şeytan'a kanmaz. İnsan kanar. Erkekler insandır kadınlar şeytan. Suçlamıyorum seni gerçekler acıdır (:
Şeytan olmak beni rahatsız etmezdi bazı erkekleri çarpmak ağzını yüzünü yamultmak hoşuma giderdi şeytan olsam. Şeytansak tam şeytan olsaydıkta erkekler imana gelseydi :D
Siz resmen kemoterapi gibi şeysiniz, bir şeyi iyileştireyim derken her şeyi bozuyorsunuz..
Bozulmaya yer arıyorsan yapacak bir şey yok. Sen güçlü olsan dışardan gelen darbeler sana zarar veremezdi. Kanserle insan aynı şey değil.
Hahaha :D Kemoterapi yapan şeytan sevdim bunu :D
ayrıca bu cümleyi senden duyduğuma sevindim.
Neden benden duyduğuna sevindin hani sinir ediyordum ben seni :D
Aylar önce bana "Sen güçlü birisin" yalanı uyduruyordun ya. Bu lafının yalan olduğunu kanıtladığına sevindim ;)
Sen psikolojik olarak güçlüsün ama kanser bedenini etkiliyor ama psikolojin sağlamsa onu da yeniyorsun yendin de kendine mi güvenin yok hala
valla güçlü olmadığımı biraz önce söyledin. Fazla söze gerek yok bence
Evet hastalığı yenecek kadar güçlüsün de kadınlardan korkan bir zayıflığın var. Zamanında ağır yaralandın heralde iyileşememişsin. Kanseri yenen adamın bu kadar zayıf olması insanı şaşırtıyor.
Kanser dediğin nedir ki ya, her kes yener. O kolay iş
Sağlıklısın sağlığını geri kazandın bu da seni benim gözümde güçlü yaptığı için belirttim ama zannettiğim kadar güçlü değilsin demek ki psikolojin hala zayıf umarım bedenin gibi o da güçlenir.
Nihayet. İnsanların benim hakkımda bilmeden konuşmalarının yanlış olduğunu ıspatlaya bildim. Teşekkür ederim
Ben şahsi fikrimi söyledim ayrıca kanserin hafife alınmayacak bir hastalık olduğunuda biliyorum bu yüzden o gün gerçek düşüncemi belirttim. Senin insanlara güven problemin var bu cümlede bile art niyet arıyorsun. Neden sana böyle düşünmesem güçlüsün deme ihtiyacı hissedeyim ki. Yorum yapmazdım olur biterdi.
Hakkımda nihayet gerçeğe geldiğine sevindim
Hastalığı yendiğin için senin adına sevinmiştim ve kanseri yendiğin için hala güçlü olduğun fikrim değişmedi ama seni tanıdıkça duygusal olarak güçlü olmadığına kanaat getirdim. Fikrim değişmedi sadece seni anlamaya başladıkça senin hakkında ki düşüncelerim arttı o kadar. Söylediklerimi istediğin gibi anlasan da belirtmek istedim.
Ben anlayacağımı anladım...
Haklısın bu kadar uzun açıklama yapmama gerek yoktu. Sen her şeyi canının istediğin gibi algılıyorsun. Sana bazı şeyleri söylediğime pişman ettiriyorsun. Bundan sonra sana yorum yapmam.
Canımın istediği gibi değil. Bir kere sözü söyledin şimdi inkar etmeye çalışıyorsun ben de boşuna diyorum
Söylediğimi cidden anlamıyorsun değil mi? Güçlü olunca her anlamda mı güçlü oluyorsun? Kaç defa söylemeliyim. Kanseri yendiğin için güçlüsün ama psikolojin yeterince güçlü değil tanıyınca bunu farkkettim dedim. Bundan yalan olan ne var? O zaman senin hakkında bildiğim hastalığındı ve iyileştiğin. Senin adına sevindim ve güçlü olduğunu söyledim zaten bunu inkar etmedim ama tanıdıkça psikolojik olarak zayıf olduğunu söyledim. Her neyse bu konuşmayı uzatmak istemiyorum ben demek istediğimi söylediğim bu kadar açıklamaya ihtiyacımda yoktu sadece söylediklerime kafanın takılıpta moralini bozabilmesi ihtimalinden kaynaklı bu kadar açıklayacağım diye uğraştım. Eğer böyle basit şeyleri kafaya takmayan biriysen benim açımdan sorun yok zaten mutlu olurum. Beni canının istediği şekilde anla.
Pekala
Hiç biri
Hiç girmemek😀
hiç birisi
Valinor da düğün :)
Star Wars😍😍
Harry potter gzlmis
seks and the city temali dugun
Star wars ya da lotr
Evlenmicem
Bende (gerek yok zaten)
Hiç biri
çünkü ben whovianım
Hiçbiri
Hiçbiri ya bu ne
harry potter
hiçbiri
Lotr..
hiçbiri..
Kır düğünü :D
Kır dugunu
Spider man konsepti
Harry
Hiçbiri.
Harry potter temalı
İstemezdim
Hiç biri
Hiçbiri.
Kir dugunu
yüzüklerin efendisi
Hiç biri ile değil
C iyimiş
Köy işi olsun
en sadesıyle
Brazzers
dugune karsiyim