41 yaşında bir adam kendinden 18 yaş küçük birine aşık olabilir mi? Gerçekten aşkın yaşı yok mudur?

Lütfen yargılamayı bir kenara bırakıp cevap verin. Belki yanlış yapıyorum farkındayım ama kafam çok karışık. Belki sizin tavsiyeleriniz bana yardımcı olacak. Sevgilim benden 18 yaş büyük aşkın yaşı yoktur derler bilirsiniz. Ama ben aşık mıyım değil miyim bilmiyorum. İşin kötüsü onun da bana aşık olup olmadığından emin değilim. Evet seviyorum, alıştım ona, hatta kaybetmekten korkuyorum. Ama en ufak bir heyecan bile hissetmiyorum. Hiç kalbim çarpmıyor. Ben bundan önce 5 sene platonik bir aşk yaşadım. Canım çok yandı, çok kötü günlerdi benim için ama insan bir kere aşık olurmuş ya bende o hakkımı platonik aşkıma harcadım sanırım. Hala arada aklıma geliyor, içimde bir sızı hissediyorum ama hemen aklımdan kovup şimdiki sevgilimi düşünüyorum. Onunla mutluyum evet ama onun beni sevdiğinden tam olarak emin olmak istiyorum. Beni sevdiğini, aşık olduğunu söylüyor. Ne bileyim yinede tam emin olamıyorum. Bundan emin olmanın bir yolu var mı sizce. Sanırım tekrar aşık olmaktan korkuyorum, aynı acıları yaşarım diye korkuyorum. Onun duygularından emin olmadan kendimi kaptırmak istemiyorum. Var mı bana tavsiye verebilecek olan? Bu arada daha yeni sayılırız 2-3 ay oldu.
41 yaşında bir adam kendinden 18 yaş küçük birine aşık olabilir mi? Gerçekten aşkın yaşı yok mudur?
Cevapla