36 yaşındaki bir adamın 21 yaşındaki birine aşık olması mümkün mü?

Bu yaştaki bir erkek bir kız için kendisini riske atıyorsa, ne olursa olsun ondan vazgeçmiyorsa, onun yüzünden ağlıyorsa ve daha önce de birilerini sevdiğini ama bu şekilde aşırı dozda sevmediğini söylüyorsa, bir gün ayrılmaktan çok korkuyorsa ve kendisi de bu kadar aşık olduğu için şaşırıyorsa bu hissettiği nedir? Uzun ilişkisi bitince bile normal bir şekilde atlatmışsa fakat görüşeli 1.5 ay olan bir kızı bir daha görememekten çok korkuyorsa ve bu ihtimaller yüzünden dakikalarca ağlıyorsa gerçekten seviyor mudur?

36 yaşındaki bir adamın 21 yaşındaki birine aşık olması mümkün mü?
Cevapla