Ve olur da göremezsek "Good afternoon , Good evening and Good night" diyelim ve zaman sarmalı içindeki yerimizi tekrar alalım 😌😌😌🌎🌎🌎
4.bp.blogspot.com/.../...ruman_show_jim_carrey.jpg
yaheyya_döndü sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
çok tuhaf bir şey sonuçta ne tepki vereceğimi bilemezdim. ama açıkçası istemezdim diye düşünüyorum. bu devirde nasıl bir kahraman olabilir ki? otobüsteki 'yetersiz bakiye' lere akbil mı basacak😂
😂😂güzel yorum teşekkürler ☺️👍
Azıcık kıskanırdım benimde hayalim çünkü
Dimi ya, kimin değil ki 😌😌
Yapacağı sürprizleri düşünemedim düşünsene sinirlenince beni bir gökdelene koyup gidiyormuş akıllanayım diye elim ayağım titrer yemin ediyorum
Bayağı bir korkutucu olur ya😅😅kıyamaz ama bence 😂😂
Kıskançlıktan çatlarım ne hissedicem koca şehrin kızı karısı ona hasta
😅😅zor bir durum 😅😅
Benimki mümkünse batman olsun ben de onun batwoman ı hahahah
😂😂☺️☺️dimi ya ☺️
Bundansa gurur duyarım
Helal ya 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
i.ytimg.com/vi/gTtnWTYgy-E/maxresdefault.jpg
😄😄
😂😂🤣
çok kızarım neden bu zamana kadar söylemedi diye değerlendirirdik
☺️☺️😂😂
beni tavlaması için zaten süper güçleri olması lazım😂😂
Güzel ve özel bir yorum olmuş 😎😎😄😄
işten alırım sonlufşlgbludf
😎😎vayy centilmence😎😎
yess
👏🏻👏🏻
Güzel olurdu herhalde. 🤔
Bencede 🤔🤔Yorumunuz için teşekkürler
Hava atarım herkese :D
Maalesef çok zor bir ihtimal 😅😅😅 Gizli kalması lazım ama söylersen deşifre olur ve düşmanları seni hedef alır 🎯 Demekki süper kahramanlar bu yüzden yalnızlığı seçiyor filmlerde 😅😅
bilmiyorum. önce olsun 1 bakarız sonra
Tamam derdim hiçbir şey değişmezdi
isterdim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar