Sizi sadece hemcinsiniz beğense tepkiniz ne olurdu? Neler hissederdiniz?

Haberlere göre Simge Sağın verdiği bir röportajda "Beni erkeklerden daha çok kadınlar beğeniyor." dediği söyleniyor.
Sizi sadece hemcinsiniz beğense tepkiniz ne olurdu? Neler hissederdiniz?
Magazin haberlerine göre Simge Sağın'a "Seksi fotoğraflar veriyorsunuz. Peki kendinizi seksi bir kadın olarak görüyor musunuz?" şeklinde soru soruluyor. Simge Sağın'da "Dışarıdan “Güzel” diyorlar, Allah razı olsun beğeniyorlar. Beni başlıca beğenme sebepleri bir duruş sergiliyor olmam. Hayatın içinde düzgün durmaya çalışıyorum ve işini yapan kadın imajı çiziyorum. Normalde Türkiye’de kadın kadını çok zor beğenir. En mutlu olduğum nokta kadınların da benim etrafımda dostluk ve kardeşlik içinde olmaları. Beni erkeklerden daha çok kadınlar beğeniyor. Erkekler zaten beğeniyorlar ama kadınların beğendiklerini belirtiyor ve yazıyor olması benim için çok önemli. Aynaya baktığımda seksi bir kadın görmüyorum. ‘Seksi kadın’ algısı azaldı. Açıkçası bu da benim istediğim bir şeydi. Hep halktan insanları sevmişimdir ben de öyle bir algı yaratma peşindeyim." şeklinde cevap verdiği magazin gündeminde yerini alıyor. Sizi sadece hemcinsiniz beğense tepkiniz ne olurdu? Neler hissederdiniz?
Sizi sadece hemcinsiniz beğense tepkiniz ne olurdu? Neler hissederdiniz?
Cevapla