İyi bir lisedeyim hedeflerim yüksek, çalışmanın tam vaktindeyim 1,5 senem var ygsye. Sevgilimse benden birkaç yaş büyük ve doğru düzgün bir yeri senelerdir tutturmuyor çalışmıyor. Onunla birlikte olarak geleceğimi çöpe atmış olacağım. Mantıklı davranmak istiyorum.
Onu seviyorum ama bize yazık edecek, harcayacak beni de. Maddeci bir dünyada yaşıyoruz iki gönül bir olunca samanlık seyran olmuyor. Ben 6-7 bin kazanırsam o işsiz olursa zaten evlenildiği gibi boşanılır. Boşuna olmayacak işlere girmeye gerek yok. Kendimi soğutmak için ne yapacağım?
Onu seviyorum ama bize yazık edecek, harcayacak beni de. Maddeci bir dünyada yaşıyoruz iki gönül bir olunca samanlık seyran olmuyor. Ben 6-7 bin kazanırsam o işsiz olursa zaten evlenildiği gibi boşanılır. Boşuna olmayacak işlere girmeye gerek yok. Kendimi soğutmak için ne yapacağım?
Güncellemeler
+1 yıl
güncel
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar