Eşimin eski sevgilisi intihar etti! Eşim çok kötü durumda, ne yapmalıyım?

merhaba arkadaşlar;Ben bir senelik evli, 8 aylık hamile bir kadınım. Evliliğim için tüm hayatımı değiştirip yurt dışına yerleştim. Büyük bir aşk ile zorlukları aşarak evlendik. Eşim çok duygusal bir insan, öyle ki pek çok kadından bile hassastır. Çok mutluyduk bundan 2 ay öncesine kadar. Yaklaşık iki ay önce eşimin çocukluk aşkı 12 yaşından 24 yaşına kadar birlikte olduğu eski sevgilisi intihar etti. ilişkilerinin üzerinden 10 sene geçmiş... ilk etapta bana birşey anlatmak istemedi ama duygusal çöküntü yaşıyor. İçmeye ve uzaklaşmaya başlayınca ben üsteledim ve öğrendim. İşin en kötü tarafı kadın, üzerinden seneler geçmiş kendi de birçok ilişki yaşamış olmasına rağmen, intihar etmeden bir gün önce mesaj atmış eşime;"her zaman her şeye geç kaldığım gibi bunu da sana çok geç söylüyorum ama hayatta en önemli şey güzel günlerin kıymetini bilmek" gibi birşeyler söylemiş. Eşim ise cevap olarak, merhaba umarım iyisindir ben çok mutluyum evlendim ve eşim hamile, senden haber aldığıma sevindim, diye karşılık vermiş... en son bir buçuk sene önce karşılaşmışlar, beni anlatmış eşim, kadın da git peşinden bırakma gibisinden yüreklendirici şeyler söylemiş o zamanlar. Uzun zamandır depresyon tedavisi gördüğünü anlatmış. Daha sonra çevreden öğrendiğimize göre birkaç senedir yaşamak istemediğini de söylüyormuş ailesine... eşim cenazesine gitmedi ama önümüzdeki günlerde ailesini ziyaret etmek istiyor benimle birlikte. ilk bu olayı anlattığında destek olmaya çalıştım. Ama birkaç kereler daha bu sebepten içip eve geç dönünce kavga ettim, benim suçum ne hadi bunu geçtim karnındakinin suçu ne dedim. Sonra biraz toparlar gibi oldu. İki gün önce yürüyüş yaparken tesadüfen kadının intihar ettiği yeri bulduk, çiçekler ve Notlar bırakmışlar. O bölgeye gitmeyi kendim önermesem şüphe duyardım. Eşim çok üzgün, belli etmemeye çalışıyor ama kötü durumda. Doğumuma az kaldı ben ne yapacağımı şaşırdım. Destek olmaya çalışıyorum ama ben de çok fena durumdayım çok etkilendim. bu durumda ne yapmalıyım?
Eşimin eski sevgilisi intihar etti! Eşim çok kötü durumda, ne yapmalıyım?
Cevapla