Dün akşam "seni çok seviyorum, asla bırakmam" dedi sabah da ayrıldı. Ne yapmalıyım?

Dün akşam "seni çok seviyorum, asla bırakmam" dedi sabah da bu mesajı atmış?(Günaydın, biz yanlis yapıyoruz dün gece abdest alırken cok düşündüm boyle yasiyamayiz kendine iyi bak olur mu. Bu arada yemin olsun bunlar aramızda kalicak sır olarak kimse bilmiyecek) simdi sizce "sen hani birakmam diyodun bu mu adamlığın diye mesaj atayim mi yoksa hic yanıt vermeyeyim mi bu arada o ikizler burcu
Dün akşam "seni çok seviyorum, asla bırakmam" dedi sabah da ayrıldı. Ne yapmalıyım?
Cevapla