kardeş bu hayatta sadece seversin o da seni sevmez. iş bittiye gider tek taraflı aşık olursun. seni sevmez. sevgi 2 taraflı olmalı demek sende bişeyler eksik kalbinde eksik bişeyler var ne kadar seversen sev sevgin eksik ona göre o seni sevmiyorsa iş bitmiştir. daha fazla zorlamaya gerek yok bilmiyorum zaman bunun çaresi değil gibi. bir vefasızı sevdim beni sevmiyormuş beklemeyle olmuyor. o kendi dünyasında ben kendi saf dünyamda. yani kıyamet kopa bile seni sevmez. sen kendi yoluna bak tecrübelerim konuşuyor senin sevmediğin seni seven bir kızı nasıl görüyorsan aynısını düşün kardeş boşver ilerlese bile ilerde pişman olursun demedi deme boşver onla uğraşma yapcak bişeey yok.
Bu daha çok olgunlaşmamış insanlara cazibeli gelen bir söz olur. Biz de vazgeçmeyen sevilir peşinde koşulan yüreğiyle, mertliğiyle aşkın ciddiyetini kavrayan insanlar olur. Ne kaçarım ne de kovalanırım aşk varsa yaşarım yoksa ayak oyunları yaparak kimseye sahip olamayacağımı bildiğim için yalnızlığımı asilce yaşarım.
Kesinlikle doğru. Arkadaşımın yılan hikayesine dönmüş bir ilişkisi vardı. bir biri vazgeçiyor bir biri. Sonuç olarak birlikte olamadılar. Karşısındakini çok da surundurmenin alemi yok canım birşeyler hissediyorsan mutlu olmaya bakacaksın 😊
birisinden hoşlanırsın, ilgilenmeye ilgini göstermeye başlarsın ama umduğun karşılığı görmediğini fark edersin. zaman geçer, bu arada takıntı haline getirmediğin için ilgin azalmaya başlar... ... ... ve biter. senin tarafında konu kapanmıştır, bir süre sonra karşındaki kişi anlamını kaybeder. derken bir gün ondan gördüğün ilginç bir davranış ile ilgisini fark edersin, karşındakinin aklına daha yeni gelmişsindir ya da cesaretini yeni toplamıştır. ama senin tarafında ilgi namına hiç bir şey kalmamıştır. tuhaf hissedersin, ne düşüneceğini bilemezsin, hiç bir şey yapamazsın...
Bazilari kendilerini vazgecilmez saniyorlar karsidaki cok deger verince halbuki vazgecilmez degil kaybetmek ten korkuyor deger veren kisi ama elinde sonunda o kovalayanda siktiri cakip defolup gidiyor sonradan anliyordur kiymetini belki
Her şey zamanında güzel, bir taraf samimi hisler besliyorsa, hislerine karşılık verilebilir. Yani tanıma aşamasına geçilmelidir. Hemen reddedip, sonrasında ben aslında seni seviyormuşum demek, çaya şekeri attıktan sonra çok şekerli olmuş karıştırmayayım demektir.
Gerçekten de çok doğru bir söz. İnsan elindekilerinin kıymetini bilemiyor en sonunda da pişman olup geri adım atıyor. Kaçıp da kovalanmayana hiç rastlamadım👸
tabii ki bunlar ancak masallar da olur. ama kıskandırma taktiği özellikle kadınlarda çok işe yarıyor bizzat 2 kere deneyip başarıya ulaşmışlığım var. ama erkekler üzerinde ters tepebilir onu kestiremiyorum.
Vazgecmeyecekmis gibi sevince karsi tarafta hic vazgecmeyecek gibi dusunuyor. Vazgectigin anda da sasiriyor ne yapacagini bilemiyor hepsi bu. Vazgecti diye asik olmaz kimse bence pisman olur sadece
askın kuralı yok malesef. istersen şiirler yaz. istersen ilgilen. güzel orjinal günaydın mesajları. onun için masraflara gir türlü türlü sürprizle ama olmayıncao lmaz.
Giden mi vazgeçen yoksa kalan mı.. ? Gitmek mi kolay kalmak mı? Giden neyi yarim bırakır kalan neyi tamamlayamaz.. Giden değerli olmaz kalsa o değeri görür..
on numara bir söz kesinlikle doğru insanın egoları vardır zor olan bişeyi daha cok seversiniz tabi karşındaki insana karşı içinde ufakta olsa bir duygu olması gerekir
Kimse kendini vazgecilmez sanmasin, vazgecemeyen siz degil bizleriz. Yani kaçan kovalanmaz kimse vazgecilmez degildir benden kaciyosa yoluma bakarim. Şeye kadar yolu var 😈
O öyle değil de elindekinin değerini kaybettiğinde anlıyorsun malesef. her zaman tutmaz bu seni gerçekten sevip fedakarlık yapan bir insan hayatından çıktı mı sudan çıkmış balığa dönüyorsun.
bence dogru bir soz o zamanlar kıymetini bilemeyen insan gun gelir pesinden kosuyo ve bu nedense ondan vazgectigin zaman ya da baskasindan hoslandigin zaman oluyo onceden aklı nerdeyse
Giden mi sevilir bir de soyle dusun kiz hic gitmiyo iyi gununde kotu gununde yaninda her zaman destekcin dostun sevgilin her seyin olabilen biri yoksa bu mu?
Çok doğru her zaman doğruluğunu gösteren bir eylemdir.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Aslında mantıklı sonuçta eldeki kuşa dikkat etmez insan gözü hep daldakindedir elindeki kaçınca değerini anlar o yüzden olabilir
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Ben öyle yaptım Önce hep pohpohlayan taraf oldum baktım ki değer kıymet bilmiyor ilgilenmiyor bende madem öyle işte böyle deyip içim tutuşa tutuşa resti çektim ✋🏻
İnsanlarda negatif duruma ilgi duyma gibi ilginç bir şey var. Mesala haberler sadece negatiflik içermesine rağmen milyonlarca izleyicisi ve okuyucusu var. Yanı bu söz sonuna kadar doğrudur.
En İyi Cevaplar