Sevgilim bana sevgini çok belli ediyorsun, üstüme düşüyorsun sen uzaklaşıyorum dedi?

Arkadaşlar cok sık kavga edıp cok sık görüşüyoruz. Onun ıcın herseyı yaptım yanı mutlu etmek için, ama son zamnalrda cok kavga ettık, sıkta görüşüyoduk. Bugun konustuk yuzyze. bana dedıkı ılk zamanlar sen agırdan alırdın ben sana gelırdım, ama sımdı sen çok ilgilisin çok sevgını bana bellı edıyosun, üstüme düşüyosun kavgaları büyütüyosun, ben kaçıyorum dedi. Bende dedım sevdııgm ıcın böyleyim sana kendımı kısarsam soru ısaretlerı gırer aklına dedım. Bilmıyorum dedı cok kvga edıyoruz ara verelım sende düşün bende dusuneyım bıraz kafamızı toparalayım dedı. bende dedım vay be sevdım okadar ılgı gosterdım ve o yuzden kactın benden, sımdıde ara verme fikri. Dedı bunu bıtırmek olarak algılama sadece düşüncem senınde kararınla hareket ederım dedı, sonra ben yolda yururken sarıldım optum guldurdum ama o çok uzaktı yıne sarıldı tabı. şu an eskısı gıbı mesajlasıyoruz tabı. ama nebılyıım ınsan bı sevınır böyle bı kız var benı sevıyo ilgienıyo dıye dahada baglanır. ama o resmen bana uzak oldedı. sızce napayım
Sevgilim bana sevgini çok belli ediyorsun, üstüme düşüyorsun sen uzaklaşıyorum dedi?
Cevapla