İsveçte doğdum büyüdüm ama türkiyeden sevgilim olsun istiyorum oradan kizlarla sevgili olmak neden zor?

Turkiyeden bir kizla sevgili olmak cok zor der bana hep cevrem. İlgi deger sevgi gosterilirmis zor tavlanilirmis zor begenirmis derler bana hep. Hersey isterlermis istisna olanlarda varmis ama fazla degil. Evlenecek kiz evin var mı araban var mı işin var mı diye hepsinin olmasini istermis erkekte. Guzel kizlar hep cirkinlere musallat olurmus bu nedenlede hep aci cekerler sonrasinda huzunlu ayrilirmislar akilli durust bir erkegin sevgisine ihtiyac duymazlarmis eger oyleyse duyduklarim cok yazik. Bizim isvecte avrupa ulkelerinde avrupanin yerel kizlari begendiginin yanina gider acik sozlulukle senden hoslandim arkadas olalim diye teklif ederler. Veya yillardir arkadassiniz sizi iyice taniyor siz daha konuyu acmadan size sevgisini gosterir. Yani burada erkeklere cok onem veriliyor sacma sapan sozler icin trip atilmiyor kizlar erkegine deger veriyorlar naz nedir bilmezler trip nedir bilmezler
İsveçte doğdum büyüdüm ama türkiyeden sevgilim olsun istiyorum oradan kizlarla sevgili olmak neden zor?
Cevapla