Herkes sever az çok ama biri vardır onun yeri bambaşkadır o gökyüzündeki sizin için en parlak yıldızdır o kimdir?



Henüz yok. Bu şarkı aklıma geldi istemsizce..
Kimse kutup yıldızından parlak değildir.. Net
soruları nerenden anlayıp neye atar yapıyon oğlum sen :)
yıldızımı henüz göremedim hala göremedim teleskop almayı düşünüyorum :D
@minik_93 yok kız dürbünle filan görünmez o, son teknoloji teleskop alacam şöyle uzay mekiği gibi sofistike bir şey olsun :D
engelledim mal mal kızlarla uğraşmayın diye
yok çikoo, ama olsa "dünyaya en yakın yıldız sensin" derdim ben.
ben mi haha bu iyiydi my ass rising :)
niye bozuyorsun iltifatın standardı o.
Ay ay :)
tişikkirlir iğrenç apache :)
kolumu kırdım yastayım sana çok pis hastayım apache günlükleri :)
bölüm 3 :)
giriş
herşey, n başlıyacağı o sakin pazar günü sabahından kalkan mamucci öğlene olaraklardan habersiz kahvaltıya indi
o sırada başka biryer :)
çikoo böyle ortalıkta yazma şu eserleri, alıp gidiyorlar sonra biliyorsun. :D
Hırsızlar :)
Cevap
12Cevap
Kimseye bu denli büyük bir anlam yüklemem. Geldık gidiyoruz.
anladım :)
var içimde yaşatıyorum besliyorum onu :) ne zamana kadar orda kalır bilmiyorum
Kalır heralde
daha iki gece önce bunu düşündüm ama ertesi gece gene o yıldıza bakmaya gittiğimde yıldız yerinde yoktu. Dünyanın bİle döndüğü bu yerde yıldızlara benzetmek çok saçma sevdiğini
Başlığı oluduktan sonra kulağıma son ses, Tan'nın "Karanlık gecelerimin yıldızı Sen" diye haykırarak parça girişi geldi bir an.
İlla ki vardır bir çok kişi için ama hep parlak kalabilecek mi o kısmı daha önemli.
Belki, bir ihtimal, muhtemelen. Gökyüzünde yalnız gezen bir yıldız o.
Aslında parlaklığından öte karanlık yüzü daha görünür halde.
Var ama gökyüzüne baktığımda yıldızımı neden göremiyorum
tabiki var... sadece en parlak yildizim degil gokyuzunun kendisi o 🤗...
Rus kızları gökyüzündeki yıldızlar gibi ulaşılmaz ve büyüleyici...
Yıllar önce vardı öyle birisi... şimdi onun yerini çok başka biri aldı. Gerçekten en parlak yıldız olduğunu düşündüğüm harika adamla tanıştım
Var ama o yıldız da kaydı
O derece özel olan yok
haah yokk... olmuyorrrr olamiyorrrr
Öyle insanlar fazla yaşamıyor sahip çıkın.
var ama sevgilisi var
o sıkıntı
aslında olabilrdi ama yanılmışım
var mı desem yok mu desem
Annemden başkası olamaz
Tabiki ben. Canım kendim
Yıldız değil Samanyolum o 😍
Hayır henüz yok:))
var'dı.
Var✨
Var tabiki de. Hayatımın anlamı
Yok öyle biri 😃
Tabiki yok öyle biri dicektin okadar Yıldız'ın var ki hangisi parlak sen de bilmiyorsun seni seni seni
Dsdsds 😃
Yoktur
Annem
Kendim
Var şükür
tabi ki var
Annemmm💕💕
sarı kedim 😽
Hayır yok
kutup yıldızı
Hayır yok
annem💕
Hayır yok
Yok.
Tabiki dilber ay 😃
güneş
Hıhı var😌
yok.
evet var.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar