
Erkek elinde olanın kıymetini bilmiyor doğru tespit ama kadın da kimin kıymetli olduğunun bilincinde değil..
Bu sözden sonra sizce ikili gönül ilişkilerinde kim daha çok kıymet biliyor ve verilen kıymetin farkına varıyor?
#Truelove ❤

Artık kabul edilen bir gerçektir kadınlar ne istediğini bilmiyor az olunca neden çok olunca neden erkeklerde kadınlarda bir çok noktada aslında ortak sevgi saygı anlayış sadakat bir olmalı az yaptın çok olsun çok yaptın az olsun eksiksin tamamla tamsın abartma demek yerine biz böyle olalım biz bunu yapalım biz bu doğru ile hareket edelim denmeli
Kaybedilen şeylerden sonra pişman olup neden demek yerine elinde iken kıymet bilmek kaybetmemek için uğraşmak gerekir
Kadir kıymet bilmek gerekir malesef sevgi gönül ilişkileri çok fazla oyun haline geldi o yüzden tereddüt korku ile ya da çıkar menfaat uğruna yaşanıyor
Kısaca herkes işine geleni yaşıyor
erkek doğası gereği hep daha iyisini istediği, kadın da eski aşklarındaki kötü tecrübelerden dolayı genelleme yaptığı için ikisi de yerinde tespit... hemcinslerim ofansif algılamasın, herşeyin en iyisine en güçlüler sahip olur ve bu da bizi hep elimizde olandan fazlasını istemeye yöneltir.
Kiiiii bu da ya herru ya merru durumudur erkek için.😉
Erkek elindekinin kiymetini bilmez ve daha iyisi en mukemmel en iyi en en... icin kaybeder...
Şans %50 dir.( yeni biri )
Kiz da ders cikartir ve deger vereni seçer.!
Cunku en en eeeen peşinde degildir.!
Sadece guvenmek ve sevmek ister.!
Yalnız erkekleri bu güç merakına saran etkenlerden biri de kadınlardır. her bakımdan güçlü olanı ister, tabi iki tarafın güç anlayışı farklı olunca en en eeen iyisi olması gerekir diye düşünür 😊 o herru&merru kısmında daha iyisini bulan erkek yoktur diyebilirim o ayrı 😁
e yani aklın yolu bir olunca doğrudan uzaklaşmamak lazım :)
Valla ben 2 defa şansımı denedim. İkisinde de hayal kırıklığı yaşadım. Bir daha da bir iliskiye sıcak bakmıyorum. Deneme tahtası değil ki insanın kalbi ve duyguları!!! "Kadın da kimin kıymetli olduğunu bilmiyor!" derken tam olarak ne demek istediniz?
Açık gayet bazı kadınlar da var ki gider nerde kıymet bilmeyen var ona tutulur kıymet bileni görmez bile
Cidden lan niye böyleyiz acaba hayvan olarak dünyaya gelseydik keşke
Inek mi mesela pijama da giyerdik :)
Pijamalı eşek diye bir şey vardı ya bak o aklıma geldi :D
Zebra :))
Aman her neyse işte ha zebra ha eşek :P
Tabi canım ikiside 4 ayaklı tek dilli ne de olsa :))
Hah değilmi bak :P
Tabi yaa.
Cevap
13Cevap
Genelleme yanlış olur bence..
Kişiden kişiye değişen bir durum çünkü..
Biri varlık içinde büyür, çok pohpohlanır, dünya onun ekseni etrafında döndüğünü sanır..
Biri yokluk içinde büyür, hayatın sillesini yer, yiyenlerin halinden anlar, insana değer verir..
Kadın/erkek farketmez..
#Vesselam
ıkısıdee bılmezzzz neye sahıp oldukalrını aslıdnaaa kısılıkle karakterle baglantalıı deger yargılarımızzzz gercekten yurekten seven samımı bır ınsan elındekının kıymetının farkına varırr ve onu kaybetmekten korkarr veee ona sahıp cıkmaya calısır kadında ıse durum cokfarkklı kadınlar duygusal dusunduklerı ıcınn sevse yeter derlerr karakter kıslıgıne pek bakmazlarrrr sonuctaaa o kısı hyaal kırıklıgı olusturur ve kadınnn neyın kıymetlı olup olmadıgınıanlayamazz
Kadını erkeği yok ki bu işin kuzu. kim daha çok seviyorsa o daha çok kıymet biliyor. tabi insanlık da önemli , vicdanlı olan kıyamaz sevdiğine...
Kadın, duygularını kontrol edemediği için kime aşık olup olmayacağını bilemiyor. İlgi istediğinden dolayı bazen boşluk anında kim ilgi gösteriyorsa ona gidiyor. Huyu, suyu karakteri onlar için önemli olmuyor o anda. O yüzden hep yanlışa düşüyorlar.
Bence kimse değer bilmiyor kaybettikten sonra anlıyoruz
İnsan kaybetmeden elindekinin kıymetini bilmiyor kadın olsun erkek olsun hep aynı.
Fark etmez bu..
Ederinden fazla değer.. kıymetsizleştirir!
Kimin daha cok vicdan sahibi olduguna bagli. Kim daha vicdanliysa, o daha cok kiymet biliyor.
alternatifi çok olan kişiler değer bilmez
gün bulur gün yaşar
Yetinmeyi bilmeyen, hep daha fazlasını isteyen, açgözlü kişidir..
Bazı şeyleri kaybetmeden kıymeti anlaşılmıyor..
Kadınlar daha cok biliyor bence. Erkekler kaybettikten sonra anlıyor kıymetini.
İki tarafında kıymetini bildiği yerler ve içine ettiği yerler var. O yüzden kimi kime savunalım şimdi?
Bence iki tarafta kiymetini kaybettikten sonra biliyor. Tabi değerli gördükleri bir seyler varsa.
böyle bir şey yok. artık erkek şöyle kadın şöyle deyip durmaktan vazgeçin yeter :D bir anlamı olmadığını siz de biliyorsunuz.
Erkekler kaybettikten sonra değer veriyor. Kadinlar
Kadınlar da fazla değer verip sonra değersizlestiriyor
Zaten kadın kim kıymetli diye arayışı zamanında bitirebilse, kıymetini bilecek erkeği arayışta olan rakibesine kaptırmayacak
Bu cinsiyet üzerinden değil de bireysel yapı üzerinden değişkenlik gösteren durum yani erkeği kadını değil insani yapısı önemli
öyle eş denk gelmedi bana çok şükür
Vay be duyduğum en anlamlı söz
Hepsinin canı cehenneme
Cinsiyetle alakası yok.
erkek gidince degirini bilir biz aaa onu bilemedim
Kadın daha vefakar bence
kadın vefakar ama erkek daha fedakar. tabi gerçek aşk ve sevgiden bahsediyoruz.
okadar doğru bir söz ki
İki tarafda birbirinden beter
ikisini de al birbirine vur ne diyim
Komşunun tavuğu komşuya kaz görünürmüş
Erkek daha çok kıymet bilir.
kadın kıymetli
genellemeler yanıltr
Karakterli olan
Güzel söz
Yaw sallama
Kaybeden taraf😘
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar