Erkekler çıkmadığı kıza neden canısı der? Cıvık ya da kaba bir erkek değildir de kendisi?

Bir erkekle tanıştım günlerdir mesajlaşıyoruz ama sevgili değiliz. En fazla dediği arada canım kelimesidir bende aynı şekilde. İlk defa bir kere de canısı dedi şaşırdım. Samimiyetsiz, cıvık, kaba bir erkekte değil kendisi. Canısı nedir neden dedi sizce?
Erkekler çıkmadığı kıza neden canısı der? Cıvık ya da kaba bir erkek değildir de kendisi?
Cevapla