Neden onu gördüğümde hâlâ kalbim hızlı hızlı atıyor heyecanlanıyorum?

2buçuk ay önce ayrıldık. Kendisi sebepsizce ayrıldı. Uzun yillardir sevgiliydik. Çocuklugunu bilirim. Baya bağlıydık birbirmize. Her şeyimizi paylaşırdık. İyi günde kötü günde yanımdaydı. Ama birden bir şey oldu çok değişti. Bitirdi her şeyi. Engelledi beni ayrıldıktan sonra her yerden. Ayrıldığımız günden beri hiç görmemiştim. Az önce ailemle birlikte bir parkta otururken gözümün önünden geçti. Yanında bir arkadaşi vardi. Çok kısa 2sn falan bakti sonra hiç bakmadan gitti. Bidaha da geçmedi. O an kalbim öylesine hızlı çarpıyordu ki anlatamam. Vücudumu bir titreme aldi. Ya hâlâ neden böyle oluyorum ben? Sevmiyorum onu. Yaptıklarıyla çok kırdı incitti. Ben bitmesin diye çabaladıkça gözümün yaşına bakmadan bitirdi. Ayrıldıktan sonra yaptıklarıyla zaten iyice soğuttu kendinden. Ama hâlâ neden onu görünce kalbim hizla çarpıyor Vücudumu bir titreme alıyor?
Neden onu gördüğümde hâlâ kalbim hızlı hızlı atıyor heyecanlanıyorum?
Cevapla