Sonunu bile bile uçuruma gitmek mi? yoksa yol yakınken dönmek mi? duygularınıza ne kadar laf söz dinletirsiniz?


Lisede ki sıra arkadaşımın hoşlandığı kız sınıfta uyuşturucu çekerken arkadaşları görmüş ona anlatmışlardı ben de dalgasını geçiyordum artık beraber çekip satar köşeyi dönersiniz diye :D
geçiremem sanırım
duygularımı dibine kadar yaşar sonra aşk acısı çekerim
Geçiremem zaten geçiremiyorum da beynimle kalbim ne kadar savaşırsa savaşsın kalp üstün geliyor😝 zor bir durum
Kendi kendimi yesem de gönlüme laf geçiremem ve bir köşede acıdan ölürüm. :D
Cevap
29Cevap
afedersin de... im oyle aşkı. layık olmayan için zerre düşünmem. zaten aşk aşk sozlerı vaadler bunların %98 i yalandır. yalanla inşa edilir çogu ilişki. temel çürük olduğu için de yıkılır bina.
Çoğunlukla mantığım baskın geldiğinden körü körüne aşık olup, yanlış adama aşık olacağımı sanmıyorum.
Canlı kanıtıyım evet geçirdim. 2.5 ay önce son noktayı koydum. İsteseniz yapabilirsiniz, yeteri kadar istemiyorsunuz demek ki.
Aşk bu valla hiçbir şey dinlemez ben dinletememiştim ama en iyisini yapmışım pes etmedim hedefim olmuştu ama keşke olmasaydı
Normalde elimden geldiğince duygusal kararlar vermemeye çalışırım ama o durumda ne yaparım ne hissederim bilmiyorum eğer çok seviyorsam kendimi şaşırtabilirim
Gayet de vazgeçebilirim. Hiçbir şey imkansız değil. Aşk yerine mantık evliliği bile yapabilirim hatta.
Geçiremedim. Yakın arkadaşım hatta kardeşim dediğim bile artık bırakayım diye seçenek sunmuştu ya unutmaya çalışırsın ya da ben yokum diye.
bir zamana kadar babalar gibi acını çekersin sonra olmayacağını anlayıp vazgeçersin
Ben hiç geçiremiyorum hatta genelde hep imkansız olanı istiyorum😕
Feminist ve ırkçı bir kıza aşık olmuştum tabi önceleri bilmiyordum çok kötü bir his bir şeytana aşık oluyorsusnuz düşünsenize
Geçiririm. Zaten aşk duygusunun içimde var olup olmadığına emin olamıyorum.
Ailemin onay vermiycegi biriyse ve sonunda mutlu olamiycaksak ayrilmak zorunda oldugumu soylerim
Geçiremem acı cekerim gibi görünüyor. Ama sabrımı taşırırsa en sonunda keserim ilişkiyi.
Sonunu bile bile ucuruma gittip tek bir adım kaldı assagiya dusup ölmem için
yanlış bir kişiye aşık olmayacak kadar söz geçiririm kendime ;)
bağlandım 1.5 yıl vazgeçemedim ama baktım ki zararı bana bir tırnak keser gibi kopardım onu kendimden. şimdi içim rahat...
Sözüm geçer gönlüme benden izinsiz bişey yapamaz mantık çalışır bende
malesef koru körüne olduğun için gözün hic birseyi görmüyor kuzu
Gönlüme laf geçirebilen bir insanım. Tehlikeye lüzum yok.
Körü körüne bağlanmadan bağlanabileceğimi anlar ve vazgeçerim
Gonlume dur dedigim an durur.. yoneticisi benimdir. Karsi taraf degil.
Uğraşıyorum. Aylardır aklımdan temizlemeye çalışıyorum
Ne demiş şair ben imkansız aşklar için yaratılmışım
Geçiririm. Hiç ahlaksız, kötü niyetli veya sevgilisi olan birine âşik olmadım.
Ben Şu an o durumdayim esimj korkutuk seviyrum cok bagliyim gozum hic buseyi gormuyo
Gönül ferman dinlemiyor
Uzak durmaya çalışırım
Kalp sevince beyin aptallaşıyor...
Bir şekilde unutulur.
beynim söz geçirme konusunda oldukça yetenekli
Gonul ferman dinlemiyor askda
Yol yakınken dönmek :)
Gönül ferman dinlemez ki
Malesef o olmuyor ama kendi düşende ağlamaz derler
Geçiririm aşkta mantık olmalı..
mantığımın önüne geçemez...
geçiririm mantığımı devreye sokarım
bilmem gönlüme sormak gerek ama zannetmem
Ondan kacarak uzaklasirim
Dogru kisi var mi ki😏
Hayatta bikez körü körüne bağlandım daha da olmadı
geçiremem mokun üstündeki sinek gibi kalırım
Bağlarım öğle gönüle devir kafayı çalıştırma devri
geciririm sonunu bildigim seyi devam ettirmem
Ailem bu konuda beni uyarırsa onları dinlerim
yanlışı doğr yapardım
Geçiremiyorum 😞
geçiririm
laf geçmez..
geçiremem maalesef.
yettiğince
Çok güzel geçiririm
Geçiremem...
Evet.
Geçiririm tabi
Geçiremezdim
Çok zor bir durum
hayir
geçiririm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar